Internet
Eraklient
Üle õhu internet ei tööta Põhisisu algus
Proovi esmalt teha seadmele taaskäivitus (restart). Kui see ei aita, siis proovi alljägnevaid tegevusi. Ühendus võib olla välja lülitatud või piiratud nii võlgnevuse kui ka paketi andmemahu täitumise tõttu. Kontrolli, kas paketis on piiratud andmemaht. Kui jah, siis võib maht olla täitunud. Sellisel juhul soovitame vahetada paketi uue ja suurema vastu. Tutvu võimalustega siit Kontrolli, kas teenus on piiratud tasumata arve tõttu. Arved leiad Elisa iseteenindusest. Kui tasud arve, toimub piirangu lõpetamine automaatselt pärast seda, kui laekumine on Elisasse jõudnud. Üldjuhul jõuavad maksed Elisa kontole 2 tunni jooksul, kuid olenevalt pangast võib see aeg olla erinev. Uuri oma pangast järele! Tee seadmele taaskäivitus (restart). Kui varem toimis üle õhu internet seadmes hästi, kuid enam mitte, siis üheks põhjuseks võib olla see, et seadmes on toiminud muutus, mis piirab interneti kasutust. Alljärgnevalt leiad nimekirja seadme probleemidest, mis võivad mõjutada mobiilse interneti kasutamist. Süle- või lauaarvuti on nakatunud pahavaraga ja seetõttu on internet aeglane. Probleemi lahendamiseks proovi pahavarast vabaneda või vastavate teadmiste puudumise korral pöörduda spetsialisti poole. Probleemi vältimiseks tulevikus kasutada regulaarselt viirusetõrje tarkvara. Seadmes on avatud palju programme või rakendusi, mistõttu seade on ülekoormatud ja interneti kasutamine ebaõnnestub. Lahenduseks ebavajalike programmide sulgemine ja seadme taaskäivitamine. Tahvelarvutis on mobiilne internet seadistuste alt välja lülitatud. Kui selle kontrollimiseks on vaja abi, vaata palun juhendit „Kuidas mobiilset internetti oma seadmest välja lülitada“ Elisa Seadmetoe lehelt Sülearvutis on Wi-Fi kasutamine välja lülitatud ja arvutil ei õnnestu läbi ruuteri Elisa interneti signaali kinni püüda. Tahvelarvuti või internetipulk on viimasel ajal saanud füüsilisi kahjustusi, mistõttu internetiühendus enam ei tööta. Lahenduseks on uue tahvelarvuti või internetipulga soetamine. Kui mured mobiilse interneti kasutamisel ei kao, siis võta meiega ühendust vestlusakna kaudu. Selleks, et meie spetsialist saaks võimalikult kiirelt lahenduse leida, mõtle läbi vastused järgmistele küsimustele.
Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?