Internet
Eraklient
Mobiilne internet on aeglane Põhisisu algus
Kui internet on aeglane, siis võib põhjus olla seadmes või interneti teenuses. Kontrolli internetiseadistusi Vaikimisi valivad internetiseadmed võrgu, mille signaal jõuab seadmeni kõige tugevamini. Kontrolli enda internetiseadme korrasolekut Kui varem toimis Elisa mobiilne internet seadmes hästi, kuid enam mitte, siis üheks põhjuseks võib olla see, et seadmes on toiminud muutus, mis piirab interneti kasutust. Alljärgnevalt leiad nimekirja seadmeprobleemidest, mis võivad mõjutada mobiilse interneti kasutamist. Süle- või lauaarvuti on nakatunud pahavaraga ja seetõttu on internet aeglane. Probleemi lahendamiseks proovi pahavarast vabaneda või vastavate teadmiste puudumise korral pöörduda spetsialisti poole. Probleemi vältimiseks tulevikus kasutada regulaarselt viirusetõrje tarkvara Seadmes on avatud palju programme või rakendusi, mistõttu seade on ülekoormatud ja interneti kasutamine ebaõnnestub. Lahenduseks ebavajalike programmide sulgemine ja seadme taaskäivitamine. Seadmes on mobiilne internet seadistuste alt välja lülitatud. Kui selle kontrollimiseks on vaja abi, vaata palun juhendit „Kuidas mobiilset internetti oma seadmest välja lülitada“ Elisa Seadmetoe lehelt Sülearvutis on Wi-Fi kasutamine välja lülitatud ja arvutil ei õnnestu läbi ruuteri Elisa interneti signaali kinni püüda. Seade või internetipulk on viimasel ajal saanud füüsilisi kahjustusi, mistõttu internetiühendus enam ei tööta. Lahenduseks on uue seadme või internetipulga soetamine. Katseta erinevaid asukohti Kui mured mobiilse interneti kasutamisel ei kao, siis võta meiega ühendust vestlusakna kaudu. Selleks, et meie spetsialist saaks võimalikult kiirelt lahenduse leida, mõtle läbi vastused järgmistele küsimustele. Kas internet on aeglane kogu aeg või mõningate tegevuste käigus (näiteks videote vaatamisel), kuid internetis surfates toimib? Kas internet on aeglane kogu aeg või kindlal ajal (näiteks õhtuti)? Kas internet on aeglane terves kodus või konkreetses asukohas? Vaata, kas internetikiirus vastab paketis lubatule Internetikiiruse mõõtmine Speedtest lehel Kui oled kiirustesti ära teinud, siis vaata üle, kas testis väljatoodud andmesidekiirused erinevad väga palju sellest, mida Sinu pakett võimaldab. Vaata seda Elisa Iseteeninduses. Kui kiirustesti tulemused on sarnased paketikirjelduses tooduga ja Sulle tundub, et mobiilne internet on aeglane, siis peaksid valima endale suuremate internetivõimalustega paketi. Kiirustesti tulemuste võrdlemisel pea meeles, et mobiilse interneti kiirus sõltub paljudest asjaoludest – seadme võimekus, leviolud asukohas, teiste kasutajate arv jms Veendu, et ühendusele ei ole rakendatud piiranguid Kontrolli, kas paketis sisalduv andmemaht on täitunud. Logi sisse Elisa Iseteenindusse Vali „Tarbimine“ Vali “M-interneti tarbimine” Kontrolli, kui palju andmemahtu on kasutatud. NB! Kui interneti maht on täis, siis vaata juhendit "Interneti andmemaht on täis" Kontrolli, kas teenus on piiratud tasumata arve tõttu. Kui tasud arve, toimub piirangu lõpetamine automaatselt pärast seda, kui laekumine on Elisasse jõudnud. Üldjuhul jõuavad maksed Elisa kontole 2 tunni jooksul, kuid olenevalt pangast võib see aeg olla erinev.
Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?