Internet
Eraklient
Mobiilne internet ei tööta arvutis või tahvlis Põhisisu algus
Taaskäivita seade Lülita seade välja ja uuesti sisse. Kontrolli, kas nüüd internet töötab. Võimalusel proovi, kas SIM-kaart mõnes teises seadmes pääseb interneti Kui teise seadmega pääsed interneti, siis on viga seadmes/seadistustes. Kui ei pääse, on tõenäoliselt viga teenuses või SIM-kaardis. Kontrolli, kas andmeside sinu seadmes on sisse lülitatud ja kas interneti seadistused on õiged. Mine Elisa Seadmetoe lehele Vali oma seade (tootja nimi, operatsioonisüsteem). Leia Interneti menüüpunkti alt juhend „Kuidas panna tööle mobiilne internet“ Kontrolli, kas seadmes on määratud andmeside kasutamise limiit. Kui vajad selleks abi, siis tee nii. Mine Elisa Seadmetoe lehele Vali oma seade (tootja nimi, operatsioonisüsteem). Leia Interneti menüüpunkti alt juhend „Kuidas seadistada ja eemaldada mobiilse andmemahu piirangut enda seadmes“ Kontrolli kas numbril on piiratud mobiilse interneti kasutamine. Logi Elisa iseteenindusse. Vali "Teenused ja seadmed" Vali "Numbri seaded" Kontrolli, kas mobiilse interneti kasutamine Eestis on lubatud. Kontrolli, kas paketis sisalduv andmemaht on täitunud. Logi Elisa iseteenindusse. Vali "Tarbimine" ja seejärel soovitud mobiilinumber Kontrolli, kui palju andmemahtu on kasutatud NB! Kui maht on täis, siis vaata juhendit "Interneti andmemaht on täis" Kontrolli, kas teenus on piiratud tasumata arve tõttu.
Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?