Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa
Elisa
Otsing

Breadcrumb

Telefon
Eraklient
Kui palju maksab seadme remont? Põhisisu algus

Garantiiperioodil ilmnenud puudused kõrvaldatakse tasuta, v. a kui puudused on ilmnenud või tekkinud kliendist tingitud asjaoludel: näiteks seadmel on vedelikukahjustus, mehaaniline vigastus (nt ekraan mõranenud, korpus täkkeline). Seda, kas Sinu seadmel garantiiperiood veel kehtib, näed ostuarvelt.

Tasulise hooldustöö hinna saad teada siis, kui seade on jõudnud hoolduskeskusesse ja tehnik on seadme üle vaadanud ning hinnanud, kui palju vea kõrvaldamine maksma läheb. Seega, enne ülevaatust ei saa remondi maksumust hinnata.

Enne kui tasulist hooldustööd tegema hakatakse, võtame kindlasti Sinuga ühendust, et saada luba töö tegemiseks pakutud hinnaga. Hooldustöö eest tasumine toimub seadme tagastamisel.

Vea tuvastamise tasu ei pea eraklient tasuma esimese kuue kuu jooksul alates seadme ostu kuupäevast. Edaspidi on Elisal õigus küsida tasu vea tuvastamise eest.

Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?
Uus Elisa Elamus ja Huub Mine vaatama
Vanemad TV-teenused
Liitumised enne 10.08.2021
Mine vaatama
Vanemat TV-teenust saab veebis vaadata kuni 31.05.2024. Kui soovid ka edaspidi TV-d veebis vaadata, liitu Elisa Elamusega!
Kontaktid Esindused Elisa FIX Seadmete juhendid Erakliendi abikeskus Ärikliendi abikeskus Elisast Tule tööle Teenuste tingimused ja hinnakirjad Jätkusuutlikkus Tehisintellekt Elisas Koostöö startupidega Ehitajale, arendajale For carriers Pressiinfo Andmekaitse Küpsiste sätted Ligipääsetavus Kõik õigused kaitstud 2024 Elisa Eesti AS