Garantiiperioodil ilmnenud puudused kõrvaldatakse tasuta, v. a kui puudused on ilmnenud või tekkinud kliendist tingitud asjaoludel: näiteks seadmel on vedelikukahjustus, mehaaniline vigastus (nt ekraan mõranenud, korpus täkkeline). Seda, kas Sinu seadmel garantiiperiood veel kehtib, näed ostuarvelt.
Tasulise hooldustöö hinna saad teada siis, kui seade on jõudnud hoolduskeskusesse ja tehnik on seadme üle vaadanud ning hinnanud, kui palju vea kõrvaldamine maksma läheb. Seega, enne ülevaatust ei saa remondi maksumust hinnata.
Enne kui tasulist hooldustööd tegema hakatakse, võtame kindlasti Sinuga ühendust, et saada luba töö tegemiseks pakutud hinnaga. Hooldustöö eest tasumine toimub seadme tagastamisel.
Vea tuvastamise tasu ei pea eraklient tasuma esimese kuue kuu jooksul alates seadme ostu kuupäevast. Edaspidi on Elisal õigus küsida tasu vea tuvastamise eest.