Telefon
Eraklient
Mul on telefon/tahvelarvuti varastatud/kadunud, mida teha? Põhisisu algus
  1. Kui sinu telefon on kadunud, helista koheselt Elisa klienditeeninduse numbrile 6 600 600 ja palu SIM-kaart sulgeda, et ära hoida võimalik kahju. SIM-kaarti saab sulgeda ööpäev läbi.
  2. Elisa klienditeenindus saab sulgeda kas ainult väljuvad teenused või nii sisenevad kui väljuvad teenused.
  3. Kui soovid oma seadet positsioneerida, siis palu sulgeda vaid väljuvad teenused. Vaata täpsemat infot positsioneerimise kohta siit.

Kui leiad telefoni üles

Kui leiad telefoni hiljem üles, saad SIM-kaardi uuesti avada kas telefoni teel helistades Elisa klienditeeninduse numbril 6 600 600 või lähimas Elisa esinduses isikut tõendava dokumendi alusel.

Kui telefon jääb leidmata

  1. Uue telefoni ja SIM-kaardi saad tellida Elisa Iseteenindusest. Vaata siit, kuidas tellida uut SIM-kaarti.
  2. Sul on võimalik pöörduda politseisse, et jätkata telefoni otsimist. Kui telefoni kasutatakse teise SIM-kaardiga, saab politsei teha võrgupäringu ja seeläbi säilib võimalus telefon leida.
  3. Sul on ka võimalik lasta oma seade kanda musta nimekirja. Selleks pöördu lähimasse Elisa esindusse koos isikut tõendava dokumendi ja telefoni ostudokumendiga või saada digitaalselt allkirjastatud avaldus ja seadme ostuarve paringud@elisa.ee. Avalduses märkida seadme omaniku või valdaja andmed ja seadme IMEI kood. Juhul kui kasutad kahe SIM-kaardiga telefoni, tuleb saata ka IMEI2 kood, mille leiab karbi pealt või sisestades seadmesse kood *#06#. Musta nimekirja lisatud seadme info läheb ka globaalsesse GSMA andmebaasi ja seade blokeeritakse kõikide operaatorite poolt, kes on selle GSMA baasiga liitunud ja kes sealt nimekirjast seda infot kasutavad.

NB! Kuni kaardi sulgemiseni kasutatud teenuste eest vastutab lepingu omanik. Teenuste piiramine varguse või kadumise korral ei lõpeta lepingut ega arveldust. Paketi kuutasu kuulub tasumisele kuni lepingu lõpetamiseni.

Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?