Televisioon
Eraklient
Pildi ja heli tõrked Põhisisu algus
Digiboksi sisselülitamisel ei tule pilt ette või ilmub küll menüü, kuid Huubi või videolaenutuse pilt on must. Kontrolli, kas digiboksi ja teleri vahel on HDMI 2.2 kaabel (digiboksi karbis kaasas). Probleemi korral käivita esmalt teler ja kui sellel on pilt ees, käivita digiboks. Võid testida ka vastupidises järjekorras. Digiboksi ja teleri vahelise ühenduse tõrgete puhul kontrolli nii digiboksi kui teleri HDMI-CEC ühendust. Osade telerite puhul võib probleem olla HDCP-ühendus (uus digiboks kasutab HDCP 2.2 standardit). Heliprobleemi korral lülita digiboksis välja ruumiline heli. Digiboksi seaded → Seadme eelistused → Heli → Vormingute valimine → Vali "Puudub"
Kui oled eelnevalt mõnda teist teenust või digiboksi juba kasutanud, siis tühista esmalt eelnevad pildi seadistused. Soovituslik on kasutada pildi Standard režiimi. Vajadusel testi ka teisi režiime. Nõudlikumale vaatajale soovitame pildi detailsemat seadistust. Selleks liigu valikusse Täpsemad sätted. Kui oled eelnevalt mõnda teist teenust või digiboksi juba kasutanud, siis tühista esmalt eelnevad pildi seadistused. Võimalusel proovi kaadrisageduse parandamise režiim välja lülitada. Näiteks seebiooperiefekt/MotionFlow/Film maker/Filmirežiim vms. HDR telekatel võib antud funktsiooni sisse/välja lülitamine pildirežiimi muuta. Täpsemaid pildi seadistamise juhiseid vaata oma teleri kasutusjuhendist. Loe ka artiklit "Kuidas valida uut telerit"
Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?