Televisioon
Eraklient
Veateated Põhisisu algus
Veakood Põhjus Lahendus P202 Digiboks ei saa meie süsteemidega ühendust. Tee digiboksile voolurestart. Eemalda digiboksi vooluadapter pistikust, oota 1 min ja ühenda seade tagasi vooluvõrku. Vajadusel tee modem-ruuterile voolurestart ja uuesti digiboksile. Kui teenus ei taastanud, siis võta meiega ühendust vestlusakna kaudu. A001 Digiboksi/teleri ja ruuteri vahel ühendus puudub või on alles loomisel. Boksi käivitamisel oota, kuni boks saab internetiga ühendust ja veateade läheb ise eest ära. Vajadusel tee digiboksile voolurestart. Kui kasutad Wi-Fi ühendust, proovi digiboks ühendada hoopis võrgukaabliga. P001 Digiboks/teler ei saa meie süsteemidega ühendust. Palun kontrolli digiboksi/teleri ja ruuteri vahelist ühendust. Palun tee digiboksile/telerile voolurestart ja proovi pärast ühenduse taastumist sisu/kanaleid vahetada. Proovi digiboksi kasutada nii, et muud kodused seadmed samal ajal internetti ei tarbi. Kui kasutad Wi-Fi ühendust, proovi digiboks ühendada hoopis võrgukaabliga. P213 Meie süsteemi ja digiboksi vahelise info vahetamise tõrge. Proovi sisu/kanaleid vahetada. Palun tee ruuterile ja digiboksile voolurestart. Kui kasutad Wi-Fi ühendust, proovi digiboks ühendada hoopis võrgukaabliga. P210 Audioformaadi edastamise tõrge. Palun vali digiboksist audio edastamine mitteruumilise helina. Selleks mine Digiboksi seaded - Seadme eelistused - Heli - Vormingute valimine - Vali "Puudub". P203-208 Teenus ei ole meie süsteemis aktiveerunud. Palun tee digiboksile voolurestart ja oota 10-15 minutit. Proovi teenust uuesti kasutada, vahetades sisu/kanaleid. Kui teenus ei aktiveerunud, siis võta meiega ühendust vestlusakna kaudu. Veakood P202 Põhjus Striimi käivitades tuleb veateade olenevalt platvormist. Lahendus Probleem on seotud konto haldusega. Kustutada seadme haldusest ära seade millega veateade seotud. Seaded - Seotud seadmed - Kustuta nimekirjast. Logi äpi-st välja/sisse. Veakood 114 Põhjus Striimi käivitades tuleb veateade olenevalt platvormist. Lahendus Probleem on seotud konto haldusega. Kustutada seadme haldusest ära seade millega veateade seotud. Seaded › Seotud seadmed › kustuta nimekirjast. Logi äpi-st välja/sisse. Veakood 27; 3; 32; 4 Põhjus Striimi või äpi käivitades annab veateate. Veateade võib esineda ka keset sisu/kanalit. Lahendus Proovida vahetada sisu/kanalit. Sundpeata app ja ava uuesti, enamus mudelitel piisab kui hoiad pikemalt nuppu BACK. Voolurestart televiisorile. Veakood 1000; 400 Põhjus Striimi käivitades tuleb veateade olenevalt platvormist. Lahendus Probleem on seotud konto haldusega. Kustutada seadme haldusest ära seade millega veateade seotud. Seaded › Seotud seadmed › kustuta nimekirjast. Logi äpi-st välja/sisse. Veakood 6007 Põhjus Striimi käivitades tuleb veateade olenevalt platvormist. Lahendus Probleem on seotud konto haldusega. Kustutada seadme haldusest ära seade millega veateade seotud. Seaded › Seotud seadmed › kustuta nimekirjast. Logi äpi-st välja/sisse.
NB! Kui said veateate mida nimekirjas ei olnud, siis proovi järgnevaid tegevusi. Kontrolli võrguühendust seadmes, et oleks piisav interneti kiirus ja kvaliteet. Voolurestart seadmele või digiboksile. Kontrolli teises seadmes, kas seal teenus toimib. Kustuta seade konto haldusest. Seaded - Seotud seadmed - Kustuta nimekirjast.
Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?