Veateade ekraanil |
Veateate põhjus |
Veateate lahendus |
Elisa Elamus digiboks
P202
|
Digiboks ei saa meie süsteemidega ühendust. |
- Tee digiboksile voolurestart.
- Eemalda digiboksi vooluadapter pistikust, oota 1 min ja ühenda seade tagasi vooluvõrku. Vajadusel tee modem-ruuterile voolurestart ja uuesti digiboksile. Kui teenus ei taastanud, siis võta meiega ühendust vestlusakna kaudu.
|
Android TV
P202
Android nutiseadmes
1000
LG & Samsung TV äpp
114
TV veebis
6007
|
Striimi käivitades tuleb veateade olenevalt platvormist. |
- Probleem on seotud konto haldusega. Kustutada seadme haldusest ära seade millega veateade seotud. Seaded › Seotud seadmed › kustuta nimekirjast.
- Logi äpi-st välja/sisse
|
LG & Samsung TV äpp
27
3
32
4
3006
|
Striimi või äpi käivitades annab veateate. Veateade võib esineda ka keset sisu/kanalit. |
- Proovida vahetada sisu/kanalit.
- Sundpeata app ja ava uuesti, enamus mudelitel piisab kui hoiad pikemalt nuppu BACK.
- Voolurestart televiisorile.
|
A001
|
Digiboksi/teleri ja ruuteri vahel ühendus puudub või on alles loomisel. |
- Boksi käivitamisel oota, kuni boks saab internetiga ühendust ja veateade läheb ise eest ära.
- Vajadusel tee digiboksile voolurestart.
- Kui kasutad Wi-Fi ühendust, proovi digiboks ühendada hoopis võrgukaabliga.
|
P001
|
Digiboks/teler ei saa meie süsteemidega ühendust. Palun kontrolli digiboksi/teleri ja ruuteri vahelist ühendust. |
- Palun tee digiboksile/telerile voolurestart ja proovi pärast ühenduse taastumist sisu/kanaleid vahetada.
- Proovi digiboksi kasutada nii, et muud kodused seadmed samal ajal internetti ei tarbi.
- Kui kasutad Wi-Fi ühendust, proovi digiboks ühendada hoopis võrgukaabliga.
|
P210
|
Audioformaadi edastamise tõrge. |
- Palun vali digiboksist audio edastamine mitteruumilise helina. Selleks mine: Digiboksi seaded → Seadme eelistused → Heli → Vormingute valimine → vali "Puudub".
|
P213
|
Meie süsteemi ja digiboksi vahelise info vahetamise tõrge. |
- Proovi sisu/kanaleid vahetada.
- Palun tee ruuterile ja digiboksile voolurestart.
- Kui kasutad Wi-Fi ühendust, proovi digiboks ühendada hoopis võrgukaabliga.
|
P203-208
|
Teenus ei ole meie süsteemis aktiveerunud. |
- Palun tee digiboksile voolurestart ja oota 10-15 minutit.
- Proovi teenust uuesti kasutada, vahetades sisu/kanaleid.
- Kui teenus ei aktiveerunud, siis võta meiega ühendust vestlusakna kaudu.
|