Juurdepääs puudub/ Ligipääs puudub/ No Access:
- esmalt kontrolli, kas antud kanal on sinu paketis olemas. Kanalite nimekirja leiad SIIT.
- kui ei ole, aga siiski soovid seda kanalit vaadata, siis võtke palun ühendust meie klienditeenindusega kodulehel oleva vestlusakna kaudu.
- kui kanal on sinu paketis olemas, siis lülita digiboks hetkeks vooluvõrgust välja. Seejärel oota viis kuni kümme minutit ühel kanalil (digiboks peab olema sisselülitatud).
Vigane kaart või probleem kaardiga
- kontrolli, kas kaart on määrdunud või kontaktid oksüdeerunud. Proovi kaarti puhastada riidest lapiga.
- kontrolli, kas kaart on sisestatud õiget pidi vastavalt digiboksi juhendile.
- kui juhendit ei ole, proovi kaart teistpidi keerata, kuni pilt ette tuleb.
Puuduv või nõrk signaal
- kui sul on veel TV-seadmeid, siis kontrolli kas need töötavad. Kui töötavad, siis tasuks üle kontrollida mittetöötava digiboksini minev kaabeldus. Juhul, kui ei tööta ükski TV teenus või seade, siis võtke palun ühendust meie klienditeenindusega kodulehel oleva vestlusakna kaudu.
Kanal pole kasutuses
- kontrolli, kas kanalite loendi nimetus on „KÕIK“. Lemmikute grupis ei pruugi olla kõiki kanaleid.
- OK nupule vajutades ilmub kanalite loend, loendi vahetamist tee vastavalt digiboksi juhendile (enamlevinud digiboksides saab vahetada loendeid punase nupuga)
- kui kanalite loendi nimetus on „KÕIK“ ja kanalit pole ikka nimekirjas, siis tee digiboksile kanalite automaatotsing: klõpsa digiboksi puldil nupul MENU ja seejärel vali Automaatotsing ning toimi vastavalt ekraanil ilmuvale juhendile.