Telepildi hakkimine on põhjustatud kehvast signaalist:
- kui sul on mitu digiboksi, siis kontrolli, kas ka nende pilt hakib
- kui teistes digiboksides pilt ei haki, siis tasuks üle kontrollida mittetöötava digiboksini minev kaabeldus.
Juhul kui ka teistes digiboksides pilt hakib, siis võtke palun ühendust meie klienditeenindusega kodulehel oleva vestlusakna kaudu.
Ekraanil on ees veateade (ligipääs puudub, signaal puudub)
Juurdepääs puudub/ Ligipääs puudub/ No Access:
- esmalt kontrolli, kas antud kanal on sinu paketis olemas. Kanalite nimekirja leiad SIIT.
- kui ei ole, aga soovid siiski seda kanalit vaadata, siis võtke palun ühendust meie klienditeenindusega kodulehel oleva vestlusakna kaudu./li>
- kui kanal on sinu paketis olemas, siis lülita digiboks hetkeks vooluvõrgust välja. Seejärel lülita see taas sisse ja oota viis kuni kümme minutit ühel kanalil (digiboks peab olema sisselülitatud).
Vigane kaart või probleem kaardiga
- kontrolli, kas kaart on määrdunud või kontaktid oksüdeerunud, proovi kaarti puhastada riidest lapiga
- kontrolli, kas TV vaatajakaart on sisestatud õigetpidi, vastavalt digiboksi juhendile
- kui juhendit ei ole, proovi kaart teistpidi keerata, kuni pilt ette tuleb
Puuduv või nõrk signaal
- kui sul on veel TV- seadmeid, siis kontrolli, kas need töötavad. Kui need töötavad, siis tasub üle kontrollida mittetöötava digiboksini minev kaabeldus. Juhul, kui ei tööta ükski TV teenus või seade, siis võtke palun ühendust meie klienditeenindusega kodulehel oleva vestlusakna kaudu.
Kanal pole kasutuses
- kontrolli, kas kanalite loendi nimetus on „KÕIK“. Lemmikute grupis ei pruugi olla kõiki kanaleid.
- OK nupule vajutades ilmub kanalite loend, loendi vahetamist tee vastavalt digiboksi juhendile (enamustel digiboksidel saab loendit vahetada punase nupuga)
- kui kanalite loendi nimetus on „KÕIK“ ja kanalit pole ikka nimekirjas, siis tee digiboksile kanalite automaatotsing: vali digiboksi puldil nupp MENU ja seejärel vali Automaatotsing ning toimi vastavalt ekraanil ilmuvale juhendile.
Ekraan on must/sinine/hall – puudub tavapärane digiboksi ekraani pilt
- esmalt veendu, kas digiboks on vooluvõrgus ja sisse lülitatud
- sisselülitatud digiboksi tablool on kas CH, P või põleb roheline tuli
- seejärel vaata, kas digiboksi kaablid on õigesti ühendatud ja korralikult pesades
- kui pilti ei tulnud tagasi, siis kontrolli, kas teler on õige videosisendi peal. Sõltuvalt teleri margist on televiisori puldil selleks nupud: AV, VIDEO, EXT, SOURCE. Täpsemad juhised leiad televiisori kasutusjuhendist.
Kuidas saan abiks olla?
Küsi minult!
Küsi minult!