Arved ja lepingud
Äriklient
Krediidilimiit Põhisisu algus
Elisa osutab klientidele sideteenuseid krediidi põhimõttel. Selleks, et kaitsta kliente ja ka Elisat võimaliku krediidikahju eest, oleme kehtestanud sideteenuste tarbimiseks krediidilimiidi. Kui see on ületatud, palume teha ettemakse. Krediidilimiidi hulka loetakse kõik Teie poolt jooksval kuul kasutatud teenused, v.a kuutasud. Oma krediidilimiidi summat näete Elisa iseteenindusest, toimides nii: Logige sisse Elisa iseteenindusse. Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige kliendinumber, mille krediidilimiiti soovite kontrollida. Vaadake avalehel Jooksva kuu saldo all olevat rida: Sinu kuine teenuste krediidilimiit on xx €. Elisa on kehtestanud uuele kliendile vaikimisi järgmise krediidilimiidi: äriklient summas 110 eurot. Teenuste krediidilimiit on kirjas ka Teie liitumislepingus. Kui olete Elisa klient olnud üle 6 kuu, suurendatakse Teie krediidilimiiti dünaamiliselt, võttes arvesse Teie varasemate arvete suurust. Näiteks kui viimase 6 kuu suurim arve oli 100 eurot, on uus krediidilimiit 200 eurot. Oma krediidilimiidi summat saate näha iseteenindusse, logides sisse avalehelt. Logige sisse Elisa iseteenindusse. Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige kliendinumber, mille krediidilimiiti soovite kontrollida. Vaadake avalehel Jooksva kuu saldo all olevat rida: Sinu kuine teenuste krediidilimiit on xx € Seda, mis teenuseid olete kasutanud, saate mugavalt vaadata Elisa iseteeninduses kõnede eristuse lehelt siit, või toimides järgnevalt: Logige sisse Elisa iseteenindusse. Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige kliendinumber, mille all olevat kõnede eristust soovite vaadata. Valige peamenüüst „Tarbimine“, seejärel „Kõneeristus“. Kui Teie krediidilimiit on täitunud seoses interneti kasutamisega ilma interneti teenuseta, vaadake täpsemat infot artiklist "Arvel on tasu interneti eest". Kui Teie krediidilimiit on täitunud seoses eritariifsete teenuste kasutamisega, vaadake täpsemat infot artiklist "Eritariifsed teenused". NB! Google Play poest tellitud teenuseid on klientidel võimalik tühistada 2 tunni jooksul või 48 tunni jooksul, tehes seda tagastamise avalduse teel. Tagastamise avalduse õpetus. Tehke ettemaks sõnumis näidatud summas. Kui olete oma krediidilimiidist kasutanud 75%, saadame Teile SMS-teavituse. Kui olete oma krediidilimiidist kasutanud 100%, saate uue SMS-sõnumi ja sideteenuste osutamist piiratakse. NB! Võib juhtuda, et krediidilimiit täitub 75%-st 100%-ni ühe kõne jooksul. Sel juhul ei saa me kahjuks esimest hoiatavat sõnumit saata. Kui Teie teenused on krediidilimiidi tõttu piiratud ja teete seejärel ettemakse, avatakse pärast makse laekumist teenused automaatselt. Vajadusel tehke oma seadmele taaskäivitus. NB! Üldjuhul laekuvad maksed 2 tunni jooksul, kuid olenevalt pangast võib see aeg olla erinev. Uurige oma pangast, kui kaua rahaülekanne aega võtab. Kui vajate suuremat krediidilimiiti, võtke meiega ühendust kodulehel oleva vestlusakna kaudu. Krediidilimiiti saate ühekordselt suurendada ka ise, tehes Elisa kontole ettemakse, kasutades arvel olevat viitenumbrit ja kontonumbrit. Ettemakset saate väga mugavalt teha ka Elisa iseteeninduses., vajutades esilehel olevale nupule „Tee ettemakse“. Ettemakset tehes jälgige, et kõik esitatud arved oleksid tasutud. Vastasel juhul arvestatakse makse juba esitatud arvete katteks. Krediidilimiiti vähendada ei saa. NB! Kui lähete välismaale ja teate, et vajate suuremat limiiti, tehke kindlasti ettemakse. Nii väldite olukorda, kus teenused suletakse krediidipiiri tõttu kõige ebasobivamal ajal. Nt kui Teie krediidilimiit on 110 eurot ja teete ettemakse summas 100 eurot, suureneb Teie krediidilimiit jooksval kuul 210 euroni. Juhime tähelepanu, et krediidilimiidi puhul ei ole tegemist limiiditeenusega ja sideteenuste tarbimise eest esitatav arve võib kujuneda suuremaks kui seatud krediidilimiit. Üldjuhul laekuvad maksed 2 tunni jooksul, kuid olenevalt pangast võib see aeg olla erinev. Uurige oma pangast, kui kaua rahaülekanne aega võtab. Niipea kui makse on laekunud Elisa arvelduskontole, avatakse teenused automaatselt. Vajadusel tehke oma seadmele taaskäivitus (restart).
Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?