Arved ja lepingud
Äriklient
Suhtluskeele määramine Põhisisu algus
Vaikimisi suhtluskeel on lepingulistel äriklientidel eesti keel. Soovi korral saab seda muuta. Logi sisse iseteenindusse. Vali „Äriklient“ ja vajuta ettevõtte nimega kontole. Vajuta "Kasutajad ja õigused" Avaneb volitatud ja isikustatud kasutajate nimekiri Juhul kui soovitud kasutaja on nimekirjas olemas, toimi vastavalt Vajuta soovitud kasutaja rea lõpus nupul „Vaata“ Avaneval vormil leia „Suhtluskeel“ ning vali sobivaim. Selleks, et kasutaja saaks edaspidi ka ise lubatud toiminguid teha, veendu, et kasutaja andmetesse on lisatud ka isikukood. Muudatuste kinnitamiseks vajuta „Salvesta muudatused“ Juhul kui soovitud kasutaja puudub nimekirjast, toimi vastavalt Vajuta „Lisa kasutaja või volitatav“ Täida lahtrid ning kasutaja lisamise kinnitamiseks vajuta „Lisa kasutaja“ Logi sisse iseteenindusse. Vali „Äriklient“ ja vajuta ettevõtte nimega kontole. Vajuta "Kasutajad ja õigused" Vajuta soovitud kasutaja rea lõpus nupule „Vaata“ Avaneval vormil leia „Suhtluskeel“ ja vali endale sobivaim. Muudatuste kinnitamiseks vajuta „Salvesta muudatused“
Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?