Uue SIM-kaardi tellimine on võimalik vaid juhul, kui aktiivne SIM-kaart ei ole seotud Mobiil-ID lepinguga. Mobiil-ID teenuse puhul tuleb eelnevalt teenus lõpetada ning peale seda on võimalik uus SIM-kaart tellida.
Kuidas uut SIM-kaarti tellida?
Logige sisse Elisa iseteenindusse.
Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige vastav kliendinumber.
Valige peamenüüst „Teenused ja seadmed“.
Valige mobiilinumber, millele soovite uut SIM-kaarti tellida.
Valige „Telli uus SIM-kaart“.
6. Valige soovitud SIM-kaardi tüüp – füüsiline või eSIM, seejärel vajutage „Telli“.
Tellimus lisatakse ostukorvi.
7. Minge „Ostukorvi“ ja vormistage tellimus.
8. Füüsiline SIM-kaart toimetatakse Teile vastavalt valitud tarneviisile - pakiautomaat, kuller või kirja teel. NB! Tarneprotsessi ajal pole kaart aktiivne ja vajab peale kättesaamist aktiveerimist (vt. SIM-kaardi aktiveerimise juhendit).
eSIMi puhul füüsilist tarnet teostada pole vaja – eSIM on koheselt Iseteenindusest allalaetav –vt. juhendit eSIMi aktiveerimine telefonis.
eSIMi puhul on SIM-kaart koheselt peale seadmesse laadimist aktiivne..
Selleks logige sisse Elisa iseteenindusse.
Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige vastav kliendinumber.
Valige peamenüüst „Minu Elisa“.
Valige „Suundu aktiveerima“.
Kuidas vahetada SIM-kaarti, kui uus olemas?.
Selleks logige sisse Elisa iseteenindusse.
Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige vastav kliendinumber.
Valige peamenüüst „Teenused ja seadmed“.
Valige mobiilinumber, mille SIM-kaarti soovite vahetada.
Valige „SIM-kaardi haldus“.
Uue SIM-kaardi numbri saate kirjutada aknasse, kus näete vana SIM-kaardi numbrit.
Seejärel vajutage nuppu Salvesta
Enne eSIMi tellimist veenduge, et Teie seade toetab eSIMi. Kui soovite endale eSIMi tellida, siis võtke meiega ühendust läbi kodulehe vestlusakna.
Elektrooniline SIM-kaart ehk eSIM on virtuaalne SIM-kaart, mis laetakse Teie seadmesse. eSIM võimaldab kasutada mobiilside teenuseid. Füüsilise kaardi sisestamise asemel on Teil võimalus installida see enda seadmesse QR-koodiga.
eSIM asendab füüsilist SIM-kaarti ja võimaldab Teil teenuseid kasutada ilma traditsioonilise füüsilise SIM-kaardita.
Hea teada!
Kui eSIMi profiil peaks telefonist kustuma (nt tehaseseadete lähtestamisel), saate eSIMi samas seadmes uuesti seadistada.
Kui kasutate eSIMi nutikellas, kuid tahate kellaga helistades kasutada sama numbrit, mida telefoniski kasutate, vormistage kõigepealt MultiSIMi teenus.
Kui eSIMiga seotud seade vajab remonti, tuleb paranduse ajaks kasutusele võtta uus SIM kaart. Seadme tagastamisel saate sama eSIMi profiili uuesti telefoni laadida (selleks vajate QR-koodiga vautšerit).
eSIM Mobiil-ID-d ei toeta. Mobiil-ID kasutamiseks on vaja füüsilist SIM-kaarti. eSIMi saate aga võtta lisakaardiks.
eSIM töötab korraga ainult ühes seadmes. Kui olete eSIMi ühes seadmes juba aktiveerinud, siis teises seadmes sama eSIMi enam kasutada ei saa.
eSIMiga pole operaatori vahetamine kiirem, kui tavalise SIM-kaardi puhul.
Apple kellad (MultiSIM tugi)
Apple Watch Series 4 + Cellular ja uuemad
Apple Watch Ultra + Cellular
Apple Watch SE 2nd Gen + Cellular
Samsungi kellad (MultiSIM tugi)
Samsung Galaxy Watch 3 LTE ja uuemad
Samsung Galaxy Watch Active 2 LTE
Huawei kellad (MultiSIM tugi)
HUAWEI Watch 3 ja uuemad
Muud tootjad (MultiSIM tugi)
Konsulteeri klienditoega
Apple
iPhone SE 2020 ja uuemad SE-seeria mudelid
iPhone XS ja uuemad mudelid
iPad Air 10,2 9th gen
iPad Air 10,9 5th gen
iPad Pro 11 4th gen
iPad Pro 12,9 6th gen/eds-list-item>
Samsung
Galaxy S20 ja uuemad S-seeria mudelid
Galaxy Note 20 seeria
Galaxy Z Flip3 5G ja uuemad Flip mudelid
Galaxy Z Fold3 5G ja uuemad Fold mudelid
Galaxy Tab S9 seeria mudelid
Galaxy Tab A9 seeria mudelid
Huawei
P40 seeria
Mate 40 Pro
OnePlus
11 ja uuemad sama seeria mudelid
Sony
Xperia 1 IV ja uuemad 1-seeria mudelid
Xperia 5 IV ja uuemad 5-seeria mudelid
Xperia 10 V
Xiaomi
13 seeria
Nokia
XR21
XR30 5G
eSIMi aktiveerimine telefonis eeldab:
Internetiühendust;
Soovitavalt uusimat tarkvara telefonis;
eSIMi profiili laadimiseks vajalikku QR-koodi.
eSIMi laadimiseks vajalik QR-kood on saadaval Elisa Iseteeninduses:
Logige sisse Elisa iseteenindusse.
Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige vastav kliendinumber.
Valige peamenüüst „Teenused ja seadmed“.
Valige mobiilinumber.
Valige „Esim Haldus“.
QR-koodi kuvamiseks vajuta „Vaata QR-koodi“.
eSIMi aktiveerimine Apple’i seadmes
Avage telefonist "Settings",
valige "Mobile Service",
valige "Add eSIM",
valige „Use QR-code“,
skaneerige iseteenindusest QR-kood
kinnita eSIMi lisamine „Continue“,
sisesta PIN-kood,
lõpetuseks vajuta „Done“.
eSIMi aktiveerimine Androidi seadmes
Minge “Seaded”,
valige “Ühendused”,
valige “SIM-kaardi haldur”
valige “Lisa eSIM”,
valige “Skanni QR-koodi ”, skaneerige iseteenindusest kood,
eSIMi lisamiseks vajutage „Lisa“ ,
sisestage PIN-kood.
eSIMi aktiveerimine Huawei seadmes
Minge ”Sätted”,
valige ”Mobiilivõrk”,
valige ”SIM-kaardi haldus”,
vajuta „SIM 2“ plokile,
valige „eSIM“,
vajutage „+ eSIMi lisamine“,
skaneerige iseteenindusest QR-kood.
vajutage „LISA SEE ESIM“,
sisestage PIN-kood.
Nutikellale sobiva eSIMi saad MultiSIM teenusega.
Eeldused:
kell peab olema ühendatud üle Bluetoothi telefoniga;
telefon peab olema internetti ühendatud;
soovitavalt uusim tarkvara nii telefonis ja nutikellas;
eSIMi profiili laadimiseks vajalikku QR-koodi (v.a. Apple watch).
Nutikellas eSIMi aktiveerimiseks:
Samsungi kella puhul toimub eSIMi aktiveerimine kella Wearable rakenduse abil – juhend;
Apple Watch kellade puhul saab seda teha Apple Watch rakenduse abil – juhend;
Huawei kellade puhul Huawei Health rakenduse kaudu - juhend.