Centrex ehk virtuaalne vahendusjaam võimaldab ettevõttel nautida kõiki vahendusjaama võimalusi ilma isiklikku telefoni vahendusjaama hankimata.
Küsi pakkumist
IP Centrex on kõnelahendusteenus ettevõttele, kes soovib kasutada telefonijaama lisavõimalusi ja soodsat kõnehinda ilma isiklikku vahendusjaama omamata. IP Centrex teenusega saad olla kindel, et ükski kliendikontakt ei lähe kaduma ja kõik kõned jõuavad alati kohale!
IP Centrex pakub kvaliteetset kõnesideteenust ning telefonivahendusjaama funktsionaalsust ilma asukohaga seotud kitsendusteta. Elisa telefonivõrgu vahendusel on võimalik erinevad telefonijaamad siduda ühtseks tervikuks ning kasutada ettevõttesisesteks kõnedeks lühinumbreid.
Elisa IP Centrex teenus sisaldab mitmeid vahendusjaama funktsioone:võimaldab kasutada erinevaid terminalseadmeid (arvutitelefon, nutitelefon, lauatelefon, faks);alati piisav arv kõnekanaleid ja planeeritud numbrivahemik;tasuta sisekõned;otsevalik abonendini (igal telefonil oma number);sisenevate kõnede suunamine nii sise- kui välisnumbritele;sisenevate kõnede suunamine teisele numbritele, kui telefon on hetkel hõivatud;sisenevate kõnede suunamine teisele numbritele, kui telefonile ei vastata teatud aja jooksul;koputus;helistaja numbrinäit süsteemaparaadil;oma numbrinäidu keelamine;konverentskõne;sisenevate kõnede edasi suunamine;kõne ootele jätmine ehk kahe kõne üheaegne pidamine;mobiil- ja lauatelefonidele mõeldud lühinumbrite abil saab siduda omavahel ettevõtte kasutuses olevad Elisa laua- ja mobiiltelefoninumbrid.Elisa IP Centrex tingimused ja hinnakiri
Teenuse kasutuselevõtt on lihtne
IP centrex kasutab ettevõtte olemasolevat internetiühendust ning VoIP telefonid ühendatakse otse firmasisesesse arvutivõrku. See vabastab sind eraldi telefonivõrgu ja täiendavate telefonikaablite paigaldamisest. Kliendiseadmetena kasutatakse standardseid telefoniaparaate (SIP ja MGPC signaliseerimisprotokollid).
Ühtne telefoniteenus pea- ja harukontoritele
Ettevõtte erinevates harukontorites sama süsteemi kasutamise eeliseks on võimalus kaasata kõik abonendid, asukohast sõltumata, ühtsesse süsteemi. Nii saate jälgida kõikide oma numbrite hõivatust ning kõnesid suunata ja noppida erinevate harukontorite ulatuses. IP centrex kasutaja saab suunata kõik kõne-ja faksiteated ühte postkasti. Kõneteateid on võimalik kuulata otse laua- või mobiiltelefonilt ning kõiki kõne- või faksipostkasti jäetud teateid saab e-postiga edasi saata.Kõnekeskuse funktsionaalsused
Kasutaja saab ise määrata kõnedele vastajate rühmad, määrata ülevoolu ja suunamise tingimused ning vaadata ja analüüsida kõnede statistikat.
Automaatsed teated saad salvestada ise – ning anda helistajale valikud, kuhu tema kõne edasi ühendatakse. Vastamata telefonikõne korral on helistajal võimalik jätta tagasihelistamispalve, mis edastatakse kõne vastajale e-postiga.
Veebipõhine haldusliides
Veebipõhise haldusliidese kaudu on kontroll teenuse üle sinu käes. Saad valida ja muuta oma kõnepakette, lisada numbreid olemasoleva vahemiku piires, määrata telefoni-ja lühinumbrite seadistusi, muuta suunamistingimusi, vaadata kõnelogisid, kuulata kõnesalvestusi ja vaadata fakse. Elisa IP Centrex haldusliidese kasutusjuhendLisateenused
Telefoniteenusele lisaks internet
Kui soovid IP Centrex teenuse tarbimiseks ka internetiühendust, leiad Elisa teenuste valikust hulga võimalusi püsiinterneti võimalusi ettevõtetele.
Loe lähemalt
KontaktidEsindusedElisa FIXSeadmete juhendidErakliendi abikeskusÄrikliendi abikeskusElisastTule tööleTeenuste tingimused ja hinnakirjadJätkusuutlikkusTehisintellekt ElisasKoostöö startupidegaEhitajale, arendajaleFor carriersPressiinfoAndmekaitseKüpsiste sättedLigipääsetavus
Kõik õigused kaitstud 2024
Elisa Eesti AS