Mobiil-ID teenusega saad teha pangamakseid, anda digiallkirju ning siseneda e-keskkondadesse otse telefonis. Liitu juba täna Elisa iseteeninduses!
SIM-kaart tuleb välja vahetada juhul, kui:
Elisa saadab sulle sõnumi enne, kui sertifikaadid aeguvad.
Samuti tuleb välja vahetada SIM-kaart, kuna ühel SIM-kaardil saab olla ainult üks Mobiil-ID leping. SIM-vahetusega iseteeninduses kaasneb ühekordne tasu 5,08 € (esinduses 10,17 €).
Võimalusel proovida ka seadmest minutiks või kaheks eemaldada SIM kaart.
Kui sul on Mobiil-ID leping ainult ühel SIM-kaardil (mobiilinumbril), veendu, et parasjagu poleks aktiivne teine SIM-kaart, millel puudub Mobiil-ID leping ning jälgi, et SIM-kaart oleks pesas number 1.
Mobiil-ID sõnumid on SIM kaardi põhised ja need ei suundu edasi teisele mobiilinumbrile nagu tavasõnumid. Mobiil-ID kasutamiseks tuleb suunamine maha võtta.
Välismaal olles võivad sõnumid liikuda pisut aeglasemalt. Kui oled liikunud riikide vahel ning ei saa korralikku võrguühendust, siis tee seadmele restart ehk taaskäivitus.
Sel viisil on võimalik välistada, et mure pole seotud konkreetse seadmega.
Kui PUK-koodi ei ole alles või on blokeeritud, siis palun pöördu SIM-kaardi vahetamiseks ja uue Mobiil-ID lepingu sõlmimiseks Elisa iseteenindusse või lähimasse Elisa esindusse. Kahjuks ei ole Mobiil-ID puhul võimalik uute PIN-koodide väljastamine.