Põhisisu algus
Positsioneerimine
Kui oled oma seadme kaotanud või kuhugi unustanud või soovid teada, kus seade asub, on Sul Elisa iseteeninduses võimalik mobiilinumbri asukoht kindlaks teha mobiilinumbri positsioneerimisel. Positsioneerimisel määratakse mobiilinumbri arvutusliku ja tõenäolise geograafilise asukoha koordinaadid mobiilsidevõrgu abil reaalajas. See tähendab, et mobiilinumbri asukoht on leitav, kui seade on sisse lülitatud ja asub Elisa mobiilivõrgu levipiirkonnas Eestis. Kui Sinu lepingus on mitu mobiilinumbrit, siis on Sul või täisvolitustega kasutajal võimalik positsioneerida ka teisi lepingus olevaid mobiilinumbreid. Positsioneeritav mobiilinumber saab teavituse, et tema mobiilinumbri kohta tehti asukohapäring. Positsioneerimine on tasuline lisateenus ja üks päring maksab 0.19 €, maksustatakse positsioneeritavat mobiilinumbrit. Maksustamine on õnnestunud positsioneerimistehingu põhine. Õnnestunud päringuks loetakse, kui Elisa positsioneerimissüsteem on edastanud positsioneeritava koordinaadid Google Maps kaardile. Kuidas saab positsioneerimist kasutada? Positsioneerimisteenuse kasutamiseks sisene Elisa Iseteenindusesse ja vali menüüst: Teenused ja seadmed - > vali mobiilinumber  - > Positsioneerimine. Peale positsioneerimise lingile vajutamist avaneb uues aknas Eesti kaart, kus saab alustada positsioneerimist. Positsioneerimine on täpsem linnades (200 – 500 m) ja ebatäpsem maapiirkondades 2 - 3 km, sõltudes tugijaamade lähedusest. Kui asukoha tuvastamine (positsioneerimine) õnnestub, kuvatakse kaardil mobiilinumbri asukoht. Kui seade on välja lülitatud, annab süsteem järgmise teate: Vabandame! Tekkis süsteemiviga. Palun proovige hiljem uuesti. Ebaõnnestunud tehingut ei maksustada. Kui numbril on aktiveeritud Stopp lisateenus ja limiidiks on 0 eurot või limiit on ületatud, siis annab süsteem järgmise teate: Positsioneerimist ei ole võimalik teostada, kuna makse limiit on ületatud! Kui Sul puudub ligipääs Elisa iseteenindusse ja soovid teada saada mobiilinumbri asukohta, siis lae alla avaldus mobiilinumbri positsioneerimiseks ja saada digitaalselt allkirjastatud avaldus e-posti aadressile andmekaitse@elisa.ee. Kui Sul puudub digitaalse allkirjastamise võimalus, siis pöördu avalduse esitamiseks Sulle sobivasse Elisa esindusse.