Erakliendina saad Elisa e-poes tehtud oste 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist meile kulleri või pakiautomaadi kaudu tagastada.
Ostu tagastamiseks toimi nii:
Sisesta all olevasse lahtrisse kauba ostuarve või IMEI number.
Täida ka ülejäänud vorm. Loo taganemisdokument, lisa sellele digiallkiri ning laadi see üles.
Paki tagastatav kaup vastavalt nõutele ning saada Elisasse kulleri või pakiautomaadi abil.
NB! Tagastatav seade peab olema komplektne: lisaks originaalpakendile peavad alles olema ka kõik pakendis sisaldunud esemed (kaablid jmt).
NB! Tagastatud seadmele teostatakse ekspertiis. Kui tagastatava seadme seisukord on halvenenud, st seadme väärtus on vähenenud, esitab Elisa sulle arve seadme vähenenud väärtuse eest.
Kui seadme seisukord ei ole halvenenud (pakend võib olla avatud), siis saad seadme eest tasutud raha tagasi.
Täpsemad lepingust taganemise tingimused leiad siit: Lepingust taganemise juhend
Palun täida all olev ankeet
Korduma kippuvad küsimused
Saadetise tüüp
Kullerfirma
Tasu
Ärikiri
Omniva
3.90€
Tarne pakiautomaati
Omniva, Itella
3.90€
Kuller tavavedudel
Venipak, DPD
7.90€
Kuller, 32" ja suurem teler
Venipak
12.90€
Kuller, 55" ja suurem teler
Venipak
24.90€
Kuller, 70" ja suurem teler
Venipak
39.90€
65" ja väiksemad telerid tarnitakse märgitud tarneaadressi sissekäiguni.
70" ja suuremad telerid tarnitakse märgitud tarneaadressile ja soovi korral tuppa
Omniva ärikirjaga (tavapostiga) saadetakse Elisa Iseteenindusest tellitud SIM-kaarte. Tellimusi tarnitakse ainult Eesti Vabariigi piires.
Tavaliselt jõuab SIM-kaart kliendi postkasti 3–5 tööpäeva jooksul pärast tellimuse vormistamist (v.a pühapäeviti või riiklikel pühadel, mille võrra tarne pikeneb). Kui SIM-kaart on juba Elisa kesklaost kullerfirmale üle antud, ei ole tarnet enam võimalik tühistada, küll aga saab tühistada kaardiga seotud teenuseid ja toiminguid.
Kui SIM-kaart on tellitud ärikirjana, siis tellimuse teekonda jälgida ei saa.
Pakiautomaati saab tooteid tellida siis, kui need ostetakse välja kohe või digiallkirjastatakse OM/JM-leping. Tellimusi tarnitakse ainult Eesti Vabariigi piires. Omniva pakiautomaatides saab kasutada ainult Eesti, Läti ja Leedu kontaktnumbreid
Kui e-poe tellimus tehakse tööpäeval enne kella 20, siis jõuab saadetis sihtkoha pakiautomaati järgmisel päeval (v.a pühapäeviti või riiklikel pühadel, mille võrra tarne pikeneb). Pakiautomaati tellitud saadetise teekonda on võimalik jälgida alates hetkest, mil see antakse Elisa kesklaost üle kullerfirmale. Tellimuse teekonda saab jälgida Elisa Iseteeninduses tellimuste ajaloo alt.
Saadetise saabumisest pakiautomaati antakse teada SMS-i ja e-maili teel. Pakiautomaadi uksekood saadetakse tellimuses määratud telefoninumbrile ja e-mailile.
Kliendi pakki hoitakse pakiautomaadis alates sisestamisest 7 tööpäeva. Kui pakile ei ole selle aja jooksul järele mindud, siis tagastatakse pakk saatjale ja tellimus tühistatakse.
DPD kulleriga saab tooted koju või kontorisse tellida siis, kui need ostetakse välja kohe või digiallkirjastatakse OM/JM-leping. Samuti on DPD kulleriga tellides võimalik allkirjastada leping paberil siis, kui tellimus on kohale jõudnud.
Kui e-poe tellimus tehakse tööpäeval enne kella 20, siis jõuab saadetis sihtkohta järgmisel päeval (v.a pühapäeviti või riiklikel pühadel, mille võrra tarne pikeneb). Saadetise teekonda on võimalik jälgida alates hetkest, mil see antakse Elisa kesklaost üle kullerfirmale. Tellimuse teekonda saab jälgida Elisa Iseteeninduses tellimuste ajaloo alt.
Saadetise saabumisest antakse teada SMSi või e-maili teel. DPD iseteeninduses on võimalik muuta saadetise saabumise kuupäeva, aadressi jms. DPD-l on kohustus tarnida saadetis tellimuses määratud aadressile. DPD teavitab klienti paki saabumise ajast ette. Juhul kui paki saaja ei ole ettenähtud ajaks kohal, võib juhtuda, et kuller suunab saadetise lähimasse DPD pakiautomaati. Info selle kohta saadetakse tellimuses määratud e-mailile ja telefoninumbrile.
Venipaki kulleriga saab tooted koju või kontorisse tellida siis, kui need ostetakse välja kohe või digiallkirjastatakse OM/JM-leping. Samuti on Venipaki kulleriga tellides võimalik allkirjastada leping paberil siis, kui tellimus on kohale jõudnud.
Kui e-poe tellimus tehakse tööpäeval enne kella 19, siis jõuab saadetis sihtkohta järgmisel päeval (v.a pühapäeviti või riiklikel pühadel, mille võrra tarne pikeneb). Suurte seadmete puhul on tarne pikem, eeldatava tarneaja leiab toote tarneinfo juurest. Saadetise teekonda on võimalik jälgida alates hetkest, mil see antakse Elisa kesklaost üle kullerfirmale. Tellimuse teekonda saab jälgida Elisa Iseteeninduses tellimuste ajaloo alt.
Saadetise saabumisest antakse teada SMSi teel.