Eraklient
E-pood
Elisa e-pood
Elisa soovitab
iPhone 16 seeria
Samsung S25 seeria
Uued tooted
Nutitelefonid
Kõnetelefonid
Mobiiltelefonide lisatarvikud
Ruuterid, WiFi seadmed
Tahvelarvutid
Arvutid
Monitorid, dokid
Tarvikud
Televiisorid ja projektorid
Soundbar ja kodukino
Mängurile
Seikluskaamerad
Digiboksid ja lisaseadmed
Tarvikud
Nutikellad
Kõrvaklapid ja kõlarid
Nutikodu
Ilu ja Tervis
Kõnekaardi tooted
Kasutatud seadmed
Internet
Koduinterneti paketid
Iseseisev 5G koduinternet
Koduinterneti ja TV-pakett
Liitu Elisaga
Nutipaketid
Arvutis ja tahvlis
Interneti lisamaht
Kuumaksuvaba internetikaart
Internet, kõne ja sõnumid välismaal viibides
5G
Küberturvalisuse tagab Netivalvur
Milline on parim internet?
Halda oma teenuseid ja seadmeid
Kõned
Nutipaketid
Kõnepaketid
Liitu Elisaga
Internet, kõne ja sõnumid välismaal viibides
Kõne Eestist välismaa numbritele
Elisa Netivalvur
Mobiil-ID
MultiSIM
Mugavusteenused ja kõne haldamine
Elisa kõnekaart
Zen kõnekaart
Kõned välismaale kõnekaardiga
Laadi kõneaega siit
Kõnekaardi iseteenindus
Halda oma teenuseid ja seadmeid
TV
Elisa Elamus TV-paketid
Elisa Elamus TV telekanalid
Laste paketid
Videolaenutus
Tutvu Elamuse keskkonnaga
Elisa Huub
Tutvu Huubi keskkonnaga
Koduinterneti ja TV-pakett
TV-lahendus antenniga
Välismaal vaatamine
Digiboksivaba TV
Veebis vaatamine
Juhendid
Papsid
Zevakin ja Valting VS Ameerika
Zevakin ja Valting VS Ladina-Ameerika
Ivalo
Varastatud lootus: Armukelm
Kõik Elisa originaalsarjad
Halda oma teenuseid ja seadmeid
Äpid ja lisateenused
Elisa Raamat
Elisa Põnniradar
Elamus ja Huub nutiteleri äpp
Elamus ja Huub nutiseadme äpp
Elisa Netivalvur
Nutikindlustus
Bitdefender viirusetõrje
Mobiil-ID
MultiSIM
Mugavusteenused ja kõne haldamine
Halda oma teenuseid ja seadmeid
Abi
Iseteenindus
Iseteeninduse avaleht
Teenused ja seadmed
Tellimuste ajalugu
Teenuste kasutajad ja nende volitused
Arved ja makseajalugu
Jooksva kuu tarbimine
Kasutatud teenuste väljavõte
Arveldus- ja teavituskanalid
Teavitused
Põhisisu algus
Erakliendina saad Elisa e-poes tehtud oste 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist meile kulleri või pakiautomaadi kaudu tagastada.
Ostu tagastamiseks toimi nii:
Sisesta all olevasse lahtrisse kauba ostuarve või IMEI number.
Täida ka ülejäänud vorm. Loo taganemisdokument, lisa sellele digiallkiri ning laadi see üles.
Paki tagastatav kaup vastavalt nõutele ning saada Elisasse kulleri või pakiautomaadi abil.
NB! Tagastatav seade peab olema komplektne: lisaks originaalpakendile peavad alles olema ka kõik pakendis sisaldunud esemed (kaablid jmt).
NB! Tagastatud seadmele teostatakse ekspertiis. Kui tagastatava seadme seisukord on halvenenud, st seadme väärtus on vähenenud, esitab Elisa sulle arve seadme vähenenud väärtuse eest.
Enne seadme tagastamist veendu, et seadmel on kustutatud/eemaldatud:
kasutajakontod ja/või ekraanilukk vm turvakood;
seadmel oleks taastatud algseaded.
NB! Apple seadme puhul:
juhul kui seade on kasutusele võetud ja wifi või mobiilse andmeside võrku ühendatud (st aktiveeritud tootjagarantii) või seadmesse on loodud kasutajakonto, siis on seadme väärtus vähenenud 25% ostuhinnast;
juhul kui seadmes on kliendi andmeid (nt ekraanikood, iCloude konto, FindMyDevice funktsioon jne) siis on seadme väärtus vähenenud 100% ostuhinnast.
Seadme väärtuse vähenemise tasu (25% või 100% ostuhinnast) Elisa lisab kliendi arvele.
Täpsemad lepingust taganemise tingimused leiad siit: Lepingust taganemise juhend
Palun täida all olev ankeet
Korduma kippuvad küsimused
| | |
---|
| | |
| | |
| | |
Kuller, 32" ja suurem teler | | |
Kuller, 55" ja suurem teler | | |
Kuller, 70" ja suurem teler | | |
65" ja väiksemad telerid tarnitakse märgitud tarneaadressi sissekäiguni.
70" ja suuremad telerid tarnitakse märgitud tarneaadressile ja soovi korral tuppa
Omniva ärikirjaga (tavapostiga) saadetakse Elisa Iseteenindusest tellitud SIM-kaarte. Tellimusi tarnitakse ainult Eesti Vabariigi piires.
Tavaliselt jõuab SIM-kaart kliendi postkasti 3–5 tööpäeva jooksul pärast tellimuse vormistamist (v.a pühapäeviti või riiklikel pühadel, mille võrra tarne pikeneb). Kui SIM-kaart on juba Elisa kesklaost kullerfirmale üle antud, ei ole tarnet enam võimalik tühistada, küll aga saab tühistada kaardiga seotud teenuseid ja toiminguid.
Kui SIM-kaart on tellitud ärikirjana, siis tellimuse teekonda jälgida ei saa.
Pakiautomaati saab tooteid tellida siis, kui need ostetakse välja kohe või digiallkirjastatakse OM/JM-leping. Tellimusi tarnitakse ainult Eesti Vabariigi piires. Omniva pakiautomaatides saab kasutada ainult Eesti, Läti ja Leedu kontaktnumbreid
Kui e-poe tellimus tehakse tööpäeval enne kella 20, siis jõuab saadetis sihtkoha pakiautomaati järgmisel päeval (v.a pühapäeviti või riiklikel pühadel, mille võrra tarne pikeneb). Pakiautomaati tellitud saadetise teekonda on võimalik jälgida alates hetkest, mil see antakse Elisa kesklaost üle kullerfirmale. Tellimuse teekonda saab jälgida Elisa Iseteeninduses tellimuste ajaloo alt.
Saadetise saabumisest pakiautomaati antakse teada SMS-i ja e-maili teel. Pakiautomaadi uksekood saadetakse tellimuses määratud telefoninumbrile ja e-mailile.
Kliendi pakki hoitakse pakiautomaadis alates sisestamisest 7 tööpäeva. Kui pakile ei ole selle aja jooksul järele mindud, siis tagastatakse pakk saatjale ja tellimus tühistatakse.
DPD kulleriga saab tooted koju või kontorisse tellida siis, kui need ostetakse välja kohe või digiallkirjastatakse OM/JM-leping. Samuti on DPD kulleriga tellides võimalik allkirjastada leping paberil siis, kui tellimus on kohale jõudnud.
Kui e-poe tellimus tehakse tööpäeval enne kella 20, siis jõuab saadetis sihtkohta järgmisel päeval (v.a pühapäeviti või riiklikel pühadel, mille võrra tarne pikeneb). Saadetise teekonda on võimalik jälgida alates hetkest, mil see antakse Elisa kesklaost üle kullerfirmale. Tellimuse teekonda saab jälgida Elisa Iseteeninduses tellimuste ajaloo alt.
Saadetise saabumisest antakse teada SMSi või e-maili teel. DPD iseteeninduses on võimalik muuta saadetise saabumise kuupäeva, aadressi jms. DPD-l on kohustus tarnida saadetis tellimuses määratud aadressile. DPD teavitab klienti paki saabumise ajast ette. Juhul kui paki saaja ei ole ettenähtud ajaks kohal, võib juhtuda, et kuller suunab saadetise lähimasse DPD pakiautomaati. Info selle kohta saadetakse tellimuses määratud e-mailile ja telefoninumbrile.
Venipaki kulleriga saab tooted koju või kontorisse tellida siis, kui need ostetakse välja kohe või digiallkirjastatakse OM/JM-leping. Samuti on Venipaki kulleriga tellides võimalik allkirjastada leping paberil siis, kui tellimus on kohale jõudnud.
Kui e-poe tellimus tehakse tööpäeval enne kella 19, siis jõuab saadetis sihtkohta järgmisel päeval (v.a pühapäeviti või riiklikel pühadel, mille võrra tarne pikeneb). Suurte seadmete puhul on tarne pikem, eeldatava tarneaja leiab toote tarneinfo juurest. Saadetise teekonda on võimalik jälgida alates hetkest, mil see antakse Elisa kesklaost üle kullerfirmale. Tellimuse teekonda saab jälgida Elisa Iseteeninduses tellimuste ajaloo alt.
Saadetise saabumisest antakse teada SMSi teel.
Kontaktid
Esindused
Elisa FIX
Seadmete juhendid
Erakliendi abikeskus
Ärikliendi abikeskus
Elisast
Tule tööle
Teenuste tingimused ja hinnakirjad
Jätkusuutlikkus
Tehisintellekt Elisas
Ehitajale, arendajale
For carriers
Pressiinfo
Andmekaitse
Küpsiste sätted
Ligipääsetavus
Kõik õigused kaitstud 2025
Elisa Eesti AS