Põhisisu algus
Kaitse sinu uuele nutitelefonile, tahvelarvutile, sülearvutile, televiisorile, ruuterile, modemile, nutikellale, tõukerattale ning tolmuimejale isegi teisel pool maakera. Leping kehtib kuni 5 aastat.
Kehtib kogu maailmas
Ilma tähtajalise kohustuseta
Seadmerikke kindlustus

Arvuta uue nutiseadme kindlustusmakse

Soovid teada, milline oleks kindlustusmakse sinu seadmele?

Sisesta lahtrisse oma uue seadme hind ning saadki vastuse.

Kindlustatud saavad nutitelefonid, tahvelarvutid, sülearvutid, televiisorid, ruuterid, modemid, nutikellad, tõukerattad ning tolmuimejad.

Su nutiseadmed on kaitstud iga elujuhtumi puhul. Näiteks kui sinu seade...

  • kukub vette või maha
  • varastatakse
  • puruneb lapse käe läbi

Enne kindlustuslepingu sõlmimist tutvu kindlasti

Elisa Nutikindlustuse tingimustega

Kuidas õnnetuse korral toimida?

  • 1Saada katkine seade Elisasse

    Registreeri kindlustusjuhtum siin.
    Seejärel saada seade pakiautomaadi või kulleri abil meile.

  • 2Jää korras seadet ootama

    Remondime või asendame seadme.

Mida varguse või täishävingu korral teha?

Anna juhtumist kohe teada täites seadmeta kindlustusjuhtumi vorm

Kindlustusteenuse pakkuja on If P&C Insurance AS, kindlustust vahendab Elisa Eesti AS. Tutvu Elisa Nutikindlustuse teabedokumendi ja tingimustega THELISA 202406 ning Kindlustuse üldtingimustega TG-20211. Vajadusel küsi lisainfot telefonil 6 600 600.

Enne 18.06.2024 kehtinud Elisa Nutikindlustuse teabedokumendi ja tingimustega THELISA 20212 tutvu siin.

Enne 17.06.2021 kehtinud Elisa Nutikindlustuse teabedokumendi ja tingimustega THELISA 20201 tutvu siin.

17.06.2021 kuni 07.07.2021 kehtinud Elisa Nutikindlustuse teabedokumendi ja tingimustega THELISA 20211 tutvu siin.

Seadme hooldusesse saatmine
Korduma kippuvad küsimused Ei, Nutikindlustust on võimalik vormistada üksnes müügihetkel. Kindlustusjuhtumite arv ei ole piiratud. Enne 17.06.2021 kehtinud lepingute puhul saab lepinguperioodi jooksul kasutada kuni kolme kindlustusjuhtumit. Seadme varguse või röövi korral tuleb Elisa poole pöörduda hiljemalt 7 päeva jooksul arvates juhtumi toimumisest.
Seadme kahjustumise või hävimise korral tuleb Elisa poole pöörduda hiljemalt 31 päeva jooksul arvates juhtumi toimumisest.
Kui seade läks katki, siis tuleb see saata hoolduskeskusesse, kus sellele tehakse remondipakkumine. Kui tehtud remondipakkumine jääb alla seadme kindlustuskatte, siis seade remonditakse. Kui tehtud remondipakkumine ületab seadme kindlustuskatet, siis on võimalik kindlustuskatte ulatuses osta uus seade ning vana seade saadetakse hävitamisele. Seadmes olevad andmed tuleb võimalusel enne parandusse saatmist varundada. Seadme mälus, SIM kaardil või mälukaardil asuvate andmete säilivust Elisa ei taga ja selle eest vastutab klient. Samuti tuleb välja logida kõigist seadmes kasutatavatest kontodest, sh e-posti kontodest. Isikuandmete töötlemine toimub vastavalt Elisa kliendiandmete töötlemise põhimõtetele. Kindlustusjuhtumi kasutamisel tuleb alati tasuda lepingus märgitud omavastutus. Kui tegu on vargusjuhtumi või täishävinguga (seadet ei ole enam alles), siis tuleb tasuda kahekordne omavastutus. Kindlustuskatte summa on toodud lepingus ja selleks on seadme kliendihind. Kindlustuskatte summa väheneb aja jooksul. Esimesed 24 kuud on kindlustuskate 100%. Alates 25.kuust kuni lepingu lõpuni on kindlustuskate 40% ostusummast. Nutikindlustust näidatakse tähtajalisena, kuna leping lõpeb automaatselt 5 aasta möödudes. Nutikindlustust on võimalik lõpetada ilma lisakuludeta. Nutikindlustust on võimalik lõpetada Elisa iseteeninduses jaotuses „Teenused ja seadmed“, valides „Elisa Nutikindlustus“ ning „Sulge teenus“. Leping lõpetatakse automaatselt 31 päeva möödudes. Nutikindlustuse lepingu lõpetamise soovi saab tühistada samas vaates valides "Kliendiülesed teenused" rubriigist „Elisa Nutikindlustus“ ning valida "Tühista sulgemine". Lõpetatud lepingu eest esitatakse viimane arve lõpetamise kuule järgneval arvel. Viimane kuutasu on proportsionaalne päevade arvuga.