Sami Seppänen: aasta esimene majanduskvartal nõudis ettevõtetelt erakordselt kiiret kohanemist
Alanud aasta esimene majanduskvartal lõppes Elisale sarnaselt teiste Eesti ettevõtetega - vajadusega kogu töökorraldus, äriprotsessid ja klienditeenindus kiirelt ümber korraldada. Elisa töötajaskond tuli muudatustega kiirelt kaasa, tänu millele oldi kliendi jaoks ka kvartali lõpus 100% olemas ning seda juba uutes virtuaalsetes kanalites. Ettevõtte käive ulatus kvartali lõpus 44,4 miljoni euroni ja 38% turuosaga ollakse suurim teenusepakkuja lepingulistele eraklientidele.
Käesoleva aasta esimene majanduskvartal tõi kriisieelsest ajast kaasa head majandusnäitajad ja uue töökorralduse kõikide Elisa töötajate jaoks. Tulenevalt koroonaviiruse laiemast levikus Eestis otsustati ettevõtte viia peaaegu täielikult kaugtööle.
„Kriisiolukorra tekkides suutsime kiirelt ümber korraldada klientide teenindamise ja viisime kaugtööle võimalikult palju elisalasi ilma, et teeksime teeninduskvaliteedis järeleandmisi,“ sõnas Elisa Eesti juht Sami Seppänen. Tänaseks on üle 1000 töötajaga ettevõte funktsioneerinud üle kuu kaugtöölt. „Meie poole pöörduvad kliendid suunasime ümber kodulehe vestlusaknasse, infotelefonile ja e-kirjateenindusse. Lisaks sellele avasime kõikide Eesti inimeste jaoks tasuta seadmetoe tugitelefoni, kust saab abi praktiliselt iga tehnilise küsimuste osas,“ lisas Seppänen.
Numbriliikuvuses sai aasta kolme esimese kuuga kõige rohkem numbreid juurde Elisa, kokku 1883. „Pakume täna inimestele kõne- ja andmesideteenuseid parimas võrgus Eestis nagu selgus möödunud aasta TTJA mõõtmistulemustest, kus Elisa võrk saavutas suurimad keskmised allalaadimiskiirused sõltumata asukohast. Ettevõtte strateegias on klient alati kesksel kohal - meie teenused peavad olema mugavad, lihtsalt kasutatavad ja omama hinnatavat lisaväärtust, millest on kliendile ka reaalselt kasu,“ lisas Seppänen.
Eraldi tunnustust väärivad Elisa juhi sõnul ka kõik Elisa töötajad, kes tulid niivõrd kiirelt kaasa muutustega ja on valmis klientidele pakkuma parimat teenindust tänases eriolukorras. „Organiseerida nii lühikese aja jooksul töötajate töökorraldus suuresti ümber kaugtööle on märkimist vääriv ja soovin tänada kõiki elisalasi, kes selle muutusega on niivõrd kiirelt kaasa tulnud ning igapäevaselt andnud oma panuse klientide paremaks teenindamiseks. Kiitust väärivad ka meie tehnikud, esinduste klienditeenindajad ja tehnoloogiaüksuse spetsialistid, kes kliente personaalselt aidanud on, järgides kõiki Terviseameti ettekirjutisi.“
Möödunud aasta esimese kvartaliga võrreldes tõusis Elisa käive 44,4 miljoni euroni, kasvades 10 protsendi võrra. Mobiilsideteenuste liideseid oli Elisal kvartali lõpus kokku 664 085 ja Turu-uuringute AS-i poolt käesoleva aasta alguses läbi viidud laiapõhjalise uuringu alusel on mobiilsidepakkujatest kõige rohkem erakliente Elisal, kes pakub teenust 38% eraklientide turust.
TV-teenuste liidesete arv kaabel- ja üle õhu võrgus kasvas 204 492 kliendini. Kaabel- ja optikavõrguklientide arv tõusis möödunud aastaga võrreldes ligi 3000 võrra 98 285 kliendini.
Käesoleval aastal jätkab ettevõte arendustöödega kaabelvõrgus ja mobiilse andmesidevõrgu tihendustöödega, mis on ühtlasi ettevalmistuseks 5G võrgu käivitamisele Eestis. Kavas on juurde rajada veel sadu kilomeetreid optilist võrku, mis toob ülikiire internetiühenduse paljudele eestlastele koju kätte ning alustada ülikiire interneti pakkumist.
Elisa korporatsiooni 2020. aasta esimese kvartali majandustulemustega saad lähemalt tutvuda veebilehel: www.elisa.com/investors