Elisa Viru esindust kiideti kõikidest Viru Keskuse kauplustest enim!
Elisa sai teeninduse vaates positiivse tunnustuse osaliseks, kui märtsikuus kiideti Elisa Viru esindust kõikidest Viru Keskuse kauplustest enim.
Viru Keskus võttis tervikuna osa „Kiida Teenindajat“ kampaaniast, mis toimus märtsikuus ning kuigi sel ebatavalisel kuul oli Viru Keskusel ainult 8 normaalset kauplemise päeva, kiideti kõiki Viru kauplusi pea 450 korda – nii füüsiliselt kui ka veebis.
Fakt, et Elisa esindus kogus enim kiitusi kõikide Viru Keskuses paiknevate teeninduskohtade peale kokku, on Elisa jaemüügi valdkonna juhi Anu Eha sõnul uhke saavutus. ”Hea on näha, et meie jõupingutused parema teeninduse nimel kannavad vilja ja see paistab ka klientidele välja,” lausub ta.
Eha sõnab, et kliendid on meie uue, aprilli keskpaigas avatud esinduse väga hästi vastu võtnud ning palju kiidusõnu on saadud just eristuvuse osas. ”Tuuakse välja ägedat ja kutsuvat interjööri – kõik tooted on katsutavad. Ühe kliendi sõnul on see koht, mis kutsub sisse ja isegi, kui sul midagi otseselt vaja ei ole, lahkud ikka mingi uue vidinaga.”
Samuti lisab jaemüügi juht, et ka omatöötajate tagasiside esindusele on ülimalt oluline. ”Tegemist on esimese piloodiga – koos saame sellest teha just sellise esinduse, mis oleks parim töötegemise koht. Suures osas on tagasiside väga positiivne: meeldib uus ergonoomiline töökoht ja suurem tagaruum. Oleme saanud ka ettepanekuid, mida võiks natukene teistmoodi teha,” kommenteerib ta.