See on vana Elisa Elamuse teenus. Tahad teada, milliseid põnevaid võimalusi pakub uus Elisa Elamus?
Vaata lähemalt SIIT.
Teleril on must/sinine/hall ekraan
- Kontrolli, kas digiboks on vooluvõrgus ja sisse lülitatud.
- Vaata, kas digiboksi ja televiisori vaheline kaabel on ühendatud ja terve. Kontrolli, mis sisendis kaabel televiisoris asub, näiteks HDMI 1.
- Kontrolli, kas antenni kaabel on terve ja ühendatud digiboksiga.
- Kui probleem endiselt esineb, tee digiboksile restart.
- Voolukatkestuse puhul võib televiisor ära unustada seadme sisendi.
- Kui pilt ei taastunud, kontrolli kas sisend on õige.
Telepilt hakib
Telepildi hakkimine võib olla põhjustatud kehvast signaalist. Lahenduseks:
- Kontrolli, kas digiboksini minev antenni kaabel on korrektselt ühendatud
- Vaata üle kõik elukohas teadaolevad kaabelühendused
- Juhul kui see ei aidanud, siis võtke palun ühendust meie klienditeenindusega kodulehel oleva vestlusakna kaudu.
Ekraanil on veateade: Juurdepääs puudub (1-12)
- Esmalt kontrolli, kas see kanal on sinu paketis olemas. Kanalite nimekirja leiad SIIT. Kui kanalit ei ole sinu valitud paketis, saad selle soovi korral tellida Elisa iseteenindusest.
- Kui ETV kanal töötab ja teiste kanalite peal annab veateadet, siis võta kaart välja ja pane tagasi nii, et kiip jääb allapoole.
- Kui kanalid ei aktiveerunud, lülita digiboks hetkeks vooluvõrgust välja, seejärel uuesti sisse tagasi ning oota 5-10 minutit.
- Kui sa pole digiboksi kasutanud pikemat aega (rohkem kui 1-3 kuud), võib kanalite avamine võtta aega üle 20 minuti.
- Kui kanalid tööle ei hakanud, siis võtke palun ühendust meie klienditeenindusega kodulehel oleva vestlusakna kaudu.
Vale sisend
- Kontrolli televiisori sisendit puldilt: sõltuvalt teleri margist vajuta kas SOURCE, INPUT, EXT, VIDEO või AV.
- Uuemate televiisorite, kus digiboks on ühendatud HDMI kaabliga, jälgige milline port muutub aktiivseks kui digiboks sisse lülitada.
- Televiisori paneelil, kus asub digiboksist tulev kaabel, on märgitud sisendi nimi või pordi number.
Sisendi seadistamine populaarsemate telerite puhul
Kui soovid kontrollida, kas teler on õige sisendi pealt, siis toimi vastavalt teleri margile järgnevalt:
Samsung
Vajuta puldil nuppu SOURCE (vaata pildil olevat näidet). Ekraanil avanevad sisendi valikud, millest vali HDMI.
LG
Vajuta puldil nuppu INPUT (vaata pildil olevat näidet). Ekraanil avanevad sisendi valikud, millest vali HDMI.
Philips
Vajuta puldil nuppu SOURCES. Vanematel pultidel saab sisendit vahetada, vajutades nuppu AV (vaata piltidel olevaid näiteid). Ekraanil avanevad sisendi valikud, millest vali HDMI.
Sony
Vajuta puldil nuppu INPUT. Kodumenüüst lülitades vajuta nupule HOME ja seejärel vali sisend jaotisest SISENDID. Ekraanil avanevad sisendi valikud, millest vali HDMI.
Vaata oma televiisori kasutusjuhendist täpsemat infot sisendi seadistamise kohta.
Digiboksi ühendamine televiisoriga
Digiboksi saab televiisoriga ühendada kahel viisil: DIN-SCART või HDMI-kaabli abil.
- HDMI
Ühenda HDMI-kaabel digiboksi tagapaneelil asuvasse HDMI-tähisega pesasse ja selle teine ots televiisori HDMI-pesasse.
- AV
Ühenda DIN-SCART kaabel digiboksi tagapaneelil asuvasse AV-tähisega pesasse ja selle teine ots televiisori SCART-juhtme pesasse.
- Digitaalse audiosüsteemi ühendamine
Ühenda optiline kaabel digiboksi tagapaneelil asuva S/PDIF OPTICAL tähisega pesasse ning kaabli teine ots digitaalse audiosüsteemi vastava S/PDIF-sisendi pesasse.
Salvestusteenus ei tööta
Salvestada saad saateid kuni 100 kanalil. Kui sul on tellitud väiksem TV-pakett, saad salvestada vaid sinu paketis leiduvate kanalite saateid.
Kontrolli, ega salvestamise maht ei ole täis saanud. Selleks mine digiboksi "Kodu" menüüsse ja vali: Salvestused.
Suurema mahuga paketi saad tellida digiboksi iseteenindusest või võtke palun ühendust meie klienditeenindusega kodulehel oleva vestlusakna kaudu.
Järelvaatamine ei tööta
- Järelvaatamine töötab kuni 90 kanalil, lähtuvalt sinu tellitud TV-paketist. Tellitud teenuseid saad kontrollida SIIT.
- Kas digiboks on ühendatud internetiga? Interneti ja võrgu toimimist saad kontrollida digiboksi menüüs üleval vasakul olevate ikoonide abil. Vea ilmnemisel ilmuvad ekraani vasakusse ülemisse serva ikoonid.
Ikoonide selgitused
- Digiboksil puudub võrguühendus. Kontrolli võrgukaablit.
- Digiboksil puudub internetiühendus. Tee modemile restart.
- Digiboks ei saa ühendust DigiTV kaardi serveriga. Kontrolli, kas kaart on õigesti digiboksis.
- Kirjuta meie klienditeenindusele vestlusakna kaudu ja aitame murele lahenduse leida.
- Nutiseade ei saa serveriga ühendust. Teenuse kasutamist see ei sega.
Küsi minult!