Tehniline abi
Äriklient
Mobiil Põhisisu algus
Tehke esmalt telefonile taaskäivitus. Kui see ei aita, liikuge edasi 2. punkti juurde. Veenduge, et telefonikõned ei ole mujale suunatud. Veenduge, et viga pole numbris, mis proovib Teile helistada. Kui kõned ei õnnestu vaid ühelt konkreetselt numbrilt, siis tuleks esmalt veenduda, kas helistaval numbril üldse väljuvad kõned õnnestuvad. Võimalusel proovige oma SIM-kaarti kasutada mõnes teises seadmes. Nii saate teada, kas viga on seadmes või SIM-kaardis. Tehke esmalt telefonile taaskäivitus. Kui see ei aita, liikuge edasi 2. punkti juurde. Tehke kindlaks, kas Teil ei õnnestu helistada ühelegi numbrile või ainult ühele konkreetsele numbrile. Kas valisite numbri õigesti? Nt välismaale helistades tuleb lisada riigi tunnus, Eesti numbri puhul +372XXXXXXX. Veenduge, et Teie number pole tasumata arvete tõttu suletud. Seda saate mugavalt kontrollida Elisa iseteeninduses. Vaadake üle Teie piirkonna võimalikud levikatkestused ja rikked Rikked ja levikatkestused Kui olete välisvõrgus, veenduge, et Teil on väliskõnede teenus avatud. Vajadusel kasutage käsitsi võrguotsingut või valige teise operaatori võrk. Vaadake juhendit: „Kuidas (roamingus olles) käsitsi teist operaatorit valida?“ Elisa Seadmetoe lehelt. Tehke kõigepealt seadmele taaskäivitus. Kui teenus ei tööta sellegipoolest, ei ole laekumine veel Elisa kontole jõudnud. Üldjuhul laekuvad maksed 2 tunni jooksul, kuid olenevalt pangast võib see aeg olla erinev. Uurige oma pangast, kui kaua rahaülekanne aega võtab. Kohe pärast makse laekumist avame teenused automaatselt. Vahel võib juhtuda, et tegite ülekande valede andmetega. Seetõttu kontrollige üle, kas: maksite õige summa; summa on arvelt maha läinud; viitenumber oli õige; kontonumber, kuhu raha üle kandsite, oli õige. Vaadake lisainfot: Arvete maksmine Tekstisõnumite saatmiseks on vajalik oma telefoni salvestada sõnumikeskuse number. Sõnumikeskuse number on +372 5610 0020
Sõnumikeskuse numbrit on võimalik kontrollida "Sõnumi seaded" alt.
Kui vajad abi sõnumikeskuse numbri seadistamisel vaata juhendit: „Kuidas seadistada SMS-keskuse numbrit“ Elisa seadmetoe lehelt. Variant 1: Ava SMS rakenduse Vajuta „Lisavalikud“ Vali „Seaded“ Vali „Sõnumikeskuse number“ ja sisesta sinna +37256100020 Vajuta „OK Variant 2: Vajuta „Telefon“ peale Helista numbrile *#*#4636#*#* Vali „Telefoni informatsioon“ Otsi nimekirjast üles „Sõnumikeskuse number“ Vajutades „Update“ – näitab telefon sõnumikeskuse numbrit. Kui see on vale, siis sisesta +37256100020 ja vajuta „Refresh“ Sõnumikeskuse number on seadistatud Apple iPhone puhul
Juhul, kui sõnumite saatmine ebaõnnestub iPhone'ga, soovitame: Veenduda, et telefonil on kõige värskem tarkvaraversioon. Loe, kuidas uuendada tarkvara Lähtestada võrgusätted. Selleks vali avaekraanilt "Settings", seejärel "General" -> "Reset" -> "Reset Network settings".
Kui MMSi saatmine ei toimi Eestis Kontrolli enda seadme MMSi seadistusi. Kui MMSi vastuvõtja kasutab Telia mobiilsideteenuseid, siis arvesta sellega, et Telia on määranud MMS-i vastuvõtmisel 1 MB piirangu. See tähendab, et üle 1 MB suurused MMSid Telia mobiilinumbritele kohale ei jõua. Alternatiivina soovitame saata pildi või video läbi mõne suhtlusrakenduse (Facebook Messenger, Whatsapp, Viber jms) ja kasutades selleks mobiilset internetti. MMSi saatmine ei toimi välismaal Veendu, et Sinu mobiilis on mobiilne internet sisse lülitatud. Selleks, et saaksid MMSe välismaal olles, peab Sinu nutiseadmes olema sisse lülitatud mobiilne internet. Veendu, et Sinu mobiiltelefon lubab välismaal olles MMS-e välismaal olla saata ja vastu võtta. Mõned telefonid võimaldavad seadistustes määrata, kuidas käituda roamingus: kas võtta MMSe vastu või lükata nende vastuvõtt edasi koduvõrku saabumiseni. Detailse info telefoni võimaluste ja täpse seadistamise kohta leiad enda mobiiltelefoni kasutusjuhendist. Veendu, et mobiilivõrgus, mida välismaal kasutad, toimib mobiilne andmeside. MMS-i saatmine välismaal toimib ainult võrkudes, mis võimaldavad kasutada ka andmesidet. Ülevaade erinevates välisvõrkudes toimivate teenuste kohta. Saate tellida SMS teavituse neist üritatud kõnedest, mis Teieni ei jõua, kui Teie telefon on levist väljas või välja lülitatud. Teenuse aktiveerimiseks ja mahavõtmiseks: Logige sisse Elisa iseteenindusse. Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige kliendinumber, mille andmemahu täitumist soovite kontrollida. Valige peamenüüst „Teenused ja seadmed“. Valige mobiilinumber, millel soovite teenust aktiveerida Valige „Võrguteenused ja suunamised“. Lülitage „Üritatud kõne teavitus“sisse. Teenuse kasutamine on tasuta ja sõnumeid üritatud kõnede kohta säilitatakse 3 ööpäeva.
Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?