Liigu edasi põhisisu juurde Ligipääsetavus Est Pyc Eng Eraklient Äriklient
IT-teenused Wifi lahendused Kontori küberturve Töökoha küberkaitse Microsoft 365 Töökoha haldus Pilvevarundus Server teenusena Serverimajutus Virtuaalserver NIS2 direktiiv IT taristu haldus Spetsialist teenusena Konsultatsioon ja migratsioon Küberturbelahendused Võrgulahendused Serverid Andmemassiivid Varundamine Virtualiseerimine Riistvara garantii ja hooldus IT teenuste partnerid Halda oma teenuseid ja seadmeid E-pood Elisa e-pood Elisa soovitab iPhone 17 seeria Samsung S25 seeria Uued tooted Nutitelefonid Kõnetelefonid Mobiiltelefonide lisatarvikud Ruuterid, WiFi seadmed Tahvelarvutid Arvutid Monitorid, dokid Tarvikud Televiisorid ja projektorid Soundbar ja kodukino Mängurile Seikluskaamerad TV kinnitused Tarvikud Nutikellad Kõrvaklapid ja kõlarid Nutikontor Ilu ja Tervis Kõnekaardi tooted Kasutatud seadmed Internet Iseseisev 5G Nutipaketid Arvutis ja tahvlis Interneti lisamaht Elisa IoT Staatiline IP Internet, kõne ja sõnumid välismaal viibides Mobiilne internet Püsiinternet Püsiinterneti teenusetase (SLA) Halda oma teenuseid ja seadmeid Kõne Nutipaketid Internet, kõne ja sõnumid välismaal viibides Kõne Eestist välismaa numbritele Liitu Elisaga Elisa Ring Grupi SMS Kõneteenusnumber Kontoritelefon Mobiilne kontoritelefon IP Centrex Kõne Eestist välismaa numbritele Halda oma teenuseid ja seadmeid Lisateenused Mobiil-ID MultiSIM Mugavusteenused ja kõne haldamine Elisa Netivalvur Nutikindlustus Grupi SMS Elisa FIX Kasutusrent Elisa Stage konverentsiplatvorm Halda oma teenuseid ja seadmeid Abi Iseteenindus Iseteeninduse avaleht Teenused ja seadmed Tellimuste ajalugu Teenuste kasutajad ja nende volitused Arved ja makseajalugu Jooksva kuu tarbimine Kasutatud teenuste väljavõte Arveldus- ja teavituskanalid Teavitused
Mobiil Äriklient
Põhisisu algus
Tehke esmalt telefonile taaskäivitus. Kui see ei aita, liikuge edasi 2. punkti juurde. Veenduge, et telefonikõned ei ole mujale suunatud. Veenduge, et viga pole numbris, mis proovib Teile helistada. Kui kõned ei õnnestu vaid ühelt konkreetselt numbrilt, siis tuleks esmalt veenduda, kas helistaval numbril üldse väljuvad kõned õnnestuvad. Võimalusel proovige oma SIM-kaarti kasutada mõnes teises seadmes. Nii saate teada, kas viga on seadmes või SIM-kaardis. Tehke esmalt telefonile taaskäivitus. Kui see ei aita, liikuge edasi 2. punkti juurde. Tehke kindlaks, kas Teil ei õnnestu helistada ühelegi numbrile või ainult ühele konkreetsele numbrile. Kas valisite numbri õigesti? Nt välismaale helistades tuleb lisada riigi tunnus, Eesti numbri puhul +372XXXXXXX. Veenduge, et Teie number pole tasumata arvete tõttu suletud. Seda saate mugavalt kontrollida Elisa iseteeninduses. Vaadake üle Teie piirkonna võimalikud levikatkestused ja rikked Rikked ja levikatkestused Kui olete välisvõrgus, veenduge, et Teil on väliskõnede teenus avatud. Vajadusel kasutage käsitsi võrguotsingut või valige teise operaatori võrk. Vaadake juhendit: „Kuidas (roamingus olles) käsitsi teist operaatorit valida?“ Elisa Seadmetoe lehelt. Tehke kõigepealt seadmele taaskäivitus. Kui teenus ei tööta sellegipoolest, ei ole laekumine veel Elisa kontole jõudnud. Üldjuhul laekuvad maksed 2 tunni jooksul, kuid olenevalt pangast võib see aeg olla erinev. Uurige oma pangast, kui kaua rahaülekanne aega võtab. Kohe pärast makse laekumist avame teenused automaatselt. Vahel võib juhtuda, et tegite ülekande valede andmetega. Seetõttu kontrollige üle, kas: maksite õige summa; summa on arvelt maha läinud; viitenumber oli õige; kontonumber, kuhu raha üle kandsite, oli õige. Vaadake lisainfot: Arvete maksmine Tekstisõnumite saatmiseks on vajalik oma telefoni salvestada sõnumikeskuse number. Sõnumikeskuse number on +372 5610 0020
Sõnumikeskuse numbrit on võimalik kontrollida "Sõnumi seaded" alt.
Kui vajad abi sõnumikeskuse numbri seadistamisel vaata juhendit: „Kuidas seadistada SMS-keskuse numbrit“ Elisa seadmetoe lehelt. Variant 1: Ava SMS rakenduse Vajuta „Lisavalikud“ Vali „Seaded“ Vali „Sõnumikeskuse number“ ja sisesta sinna +37256100020 Vajuta „OK Variant 2: Vajuta „Telefon“ peale Helista numbrile *#*#4636#*#* Vali „Telefoni informatsioon“ Otsi nimekirjast üles „Sõnumikeskuse number“ Vajutades „Update“ – näitab telefon sõnumikeskuse numbrit. Kui see on vale, siis sisesta +37256100020 ja vajuta „Refresh“ Sõnumikeskuse number on seadistatud Apple iPhone puhul
Juhul, kui sõnumite saatmine ebaõnnestub iPhone'ga, soovitame: Veenduda, et telefonil on kõige värskem tarkvaraversioon. Loe, kuidas uuendada tarkvara Lähtestada võrgusätted. Selleks vali avaekraanilt "Settings", seejärel "General" -> "Reset" -> "Reset Network settings".
Kui MMSi saatmine ei toimi Eestis Kontrolli enda seadme MMSi seadistusi. Kui MMSi vastuvõtja kasutab Telia mobiilsideteenuseid, siis arvesta sellega, et Telia on määranud MMS-i vastuvõtmisel 1 MB piirangu. See tähendab, et üle 1 MB suurused MMSid Telia mobiilinumbritele kohale ei jõua. Alternatiivina soovitame saata pildi või video läbi mõne suhtlusrakenduse (Facebook Messenger, Whatsapp, Viber jms) ja kasutades selleks mobiilset internetti. MMSi saatmine ei toimi välismaal Veendu, et Sinu mobiilis on mobiilne internet sisse lülitatud. Selleks, et saaksid MMSe välismaal olles, peab Sinu nutiseadmes olema sisse lülitatud mobiilne internet. Veendu, et Sinu mobiiltelefon lubab välismaal olles MMS-e välismaal olla saata ja vastu võtta. Mõned telefonid võimaldavad seadistustes määrata, kuidas käituda roamingus: kas võtta MMSe vastu või lükata nende vastuvõtt edasi koduvõrku saabumiseni. Detailse info telefoni võimaluste ja täpse seadistamise kohta leiad enda mobiiltelefoni kasutusjuhendist. Veendu, et mobiilivõrgus, mida välismaal kasutad, toimib mobiilne andmeside. MMS-i saatmine välismaal toimib ainult võrkudes, mis võimaldavad kasutada ka andmesidet. Ülevaade erinevates välisvõrkudes toimivate teenuste kohta. Saate tellida SMS teavituse neist üritatud kõnedest, mis Teieni ei jõua, kui Teie telefon on levist väljas või välja lülitatud. Teenuse aktiveerimiseks ja mahavõtmiseks: Logige sisse Elisa iseteenindusse. Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige kliendinumber, mille andmemahu täitumist soovite kontrollida. Valige peamenüüst „Teenused ja seadmed“. Valige mobiilinumber, millel soovite teenust aktiveerida Valige „Võrguteenused ja suunamised“. Lülitage „Üritatud kõne teavitus“sisse. Teenuse kasutamine on tasuta ja sõnumeid üritatud kõnede kohta säilitatakse 3 ööpäeva.
Kas sellest juhendist oli abi?
Tagasi
Kontaktid ja esindused Elisa FIX Seadmete juhendid Erakliendi abikeskus Ärikliendi abikeskus Elisast Tule tööle Teenuste tingimused ja hinnakirjad Jätkusuutlikkus Tehisintellekt Elisas Ehitajale, arendajale For carriers Pressiinfo Andmekaitse Keeleversioonid Küpsiste sätted Ligipääsetavus Kõik õigused kaitstud 2025 Elisa Eesti AS