Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa
Elisa
Otsing

Breadcrumb

Telefon
Eraklient
Maksin arve ära, miks minu teenused on endiselt piiratud? Põhisisu algus
  1. Tee kõigepealt seadmele taaskäivitus
  2. Kui teenus siiski ei tööta, ei ole laekumine veel Elisa kontole jõudnud.
  3. Üldjuhul laekuvad maksed 2 tunni jooksul, kuid olenevalt pangast võib see aeg olla erinev. Uuri oma pangast, kui kaua rahaülekanne aega võtab
  4. Avame teenused pärast makse laekumist automaatselt

Vahel võib juhtuda, et tegid ülekande valede andmetega. Seetõttu kontrolli üle:

  • maksid õige summa
  • kas kanne on arvelt maha läinud
  • kas viitenumber oli õige
  • kas kontonumber, kuhu raha üle kandsid, oli õige

Vaata lisainfot: „Kust ma näen kõiki oma Elisa arveid ja kuhu saan maksta?“

Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?
Uus Elisa Elamus ja Huub Mine vaatama
Vanemad TV-teenused
Liitumised enne 10.08.2021
Mine vaatama
Vanemat TV-teenust saab veebis vaadata kuni 31.05.2024. Kui soovid ka edaspidi TV-d veebis vaadata, liitu Elisa Elamusega!
Kontaktid Esindused Elisa FIX Seadmete juhendid Erakliendi abikeskus Ärikliendi abikeskus Elisast Tule tööle Teenuste tingimused ja hinnakirjad Jätkusuutlikkus Tehisintellekt Elisas Koostöö startupidega Ehitajale, arendajale For carriers Pressiinfo Andmekaitse Küpsiste sätted Ligipääsetavus Kõik õigused kaitstud 2024 Elisa Eesti AS