Wall Street Journali bestseller.
Juhtide väljakutse ei seisne mitte niivõrd uute ideede genereerimises, vaid nende realiseerimises. See aga eeldab püsivat muutust teiste käitumises, mis on liigagi tihti hädine tulema.
Uuringud näitavad, et vaid 15% töötajatest teavad nimetada kuni kolme ettevõtte põhieesmärki ning üksnes 20% saavad aru oma tegevuste ja ettevõtte eesmärkide vahelistest seostest. Kuidas need kasinad numbrid tõusule pöörata, selgitab raamat „Täideviimise 4 Distsipliini“, mis aitab juhtidel koos oma meeskonnaga nende kõige tähtsamaid eesmärke saavutada.
Raamat toob välja erinevaid praktilisi distsipliine, et fookuse, võtmetegevuste, mõõtmise ning aruandluse najal erakordsete tulemusteni jõuda. Need selged ja lihtsad tööriistad näitavad arenguid ihkavale juhile, kuidas oma organisatsioonis soovitud muudatus sisse viia, et kõrgemat teeninduskvaliteeti, kliendirahulolu või müük tagada.
Veel enne kui raamat kaante vahele sai, katsetasid autorid seda selget ning tõhusat meetodit ligi 1500 korral. Miks? Sest nad tahtsid olla absoluutselt kindlad, et see tõesti toimib.
Kirjastus: Äripäev,
2020,
Rahatarkus ja majandus, Hobid ja vaba aeg, Eneseareng, Tervis, ElustiilHakkan lugema
Wall Street Journali bestseller.
Juhtide väljakutse ei seisne mitte niivõrd uute ideede genereerimises, vaid nende realiseerimises. See aga eeldab püsivat muutust teiste käitumises, mis on liigagi tihti hädine tulema.
Uuringud näitavad, et vaid 15% töötajatest teavad nimetada kuni kolme ettevõtte põhieesmärki ning üksnes 20% saavad aru oma tegevuste ja ettevõtte eesmärkide vahelistest seostest. Kuidas need kasinad numbrid tõusule pöörata, selgitab raamat „Täideviimise 4 Distsipliini“, mis aitab juhtidel koos oma meeskonnaga nende kõige tähtsamaid eesmärke saavutada.
Raamat toob välja erinevaid praktilisi distsipliine, et fookuse, võtmetegevuste, mõõtmise ning aruandluse najal erakordsete tulemusteni jõuda. Need selged ja lihtsad tööriistad näitavad arenguid ihkavale juhile, kuidas oma organisatsioonis soovitud muudatus sisse viia, et kõrgemat teeninduskvaliteeti, kliendirahulolu või müük tagada.
Veel enne kui raamat kaante vahele sai, katsetasid autorid seda selget ning tõhusat meetodit ligi 1500 korral. Miks? Sest nad tahtsid olla absoluutselt kindlad, et see tõesti toimib.
Aasta
КонтактыПредставительстваElisa FIXИнструкция техпомощиЦентр помощи частным клиентамЦентр помощи бизнес-клиентамОб ElisaУсловия и прейскуранты услугСотрудничество со стартапамиСтроителю, разработчикуFor carriers
Все права защищены 2024
Elisa Eesti ASЗащита данныхНастройки файлов cookie
Margi
Lugesin seda raamatud kohati. Liiga "võõrad teemad" jäid vahele. Peatükke, mis mind aga " kõnetasid" ajasid muigama. No täpselt minu elu ja töö.
23.02.2023