Elisa Ring teenuskirjeldus
Elisa Ring seob ühtseks tervikuks firma mobiil- ja lauatelefonid ning teeb esmakordselt Eestis võimalikuks PBX vahendusjaama võimaluste kasutamise mobiiltelefonis.
Saad oma numbrile tulevale kõnele vastata nii mobiili, laua- kui tarkvaratelefoniga. Väljahelistamisel võid valida, kas näitad oma mobiili või lauatelefoni numbrit – nii ei pea sa tegelikult kontoris olema, et oma „lauatelefonilt“ oluline kõne teha. Sul on võimalus siduda ühe mobiilinumbriga kuni 3 lauatelefoni numbrit ja helistada firma sees mugavalt lühinumbritele. Oma lauatelefoni- ja mobiilinumbrile jäetud teated saad alati kätte ühest kõnepostkastist.
Elisa Ring rakendus - MinuRing ja Elisa tarkvaratelefon
Elisa Ring uus rakendus, mis ühendab Minu Ring, Arvutitelefoni ja Sekretäri töölaua rakendused ja keskkonna. Elisa Ringi rakendus on kasutatav kahes versioonis:
- Veebipõhine versioon - Minu Ring, võimaldab teha muudatusi oma Ringi liidese seadistustes ja hallata kõnesid. Rakendust saab kasutada mobiiltelefoni ja IP-telefoniga. Lisateenus on tasuta avatud kõikidele Ringi kasutajatele. Link.
- Installeeritav versioon Elisa Ring tarkvaratelefon, on tasuline lisateenus, mis võimaldab lisaks Veebipõhise versiooni funktsioonidele kasutada ka tarkvaratelefoni (IP-kõned). Rakendus ei vaja mobiiliterminali või IP telefoni olemasolu. Link.
Elisa Ring rakenduse kasutusjuhend.
Minu Ring veebirakenduse link - elisa.ee/minuring
Elisa Ring tarkvaratelefoni rakenduse paigaldamine
Ring Kõnekeskus
Elisa Ring Kõnekeskus toimib täiesti virtuaalselt ning ei vaja toimimiseks mingit spetsiaalriistvara. Teenindajad vajavad oma tööks minimaalselt mobiiltelefoni, kuid on kasutatav ka IP telefoni kui ka Elisa Ring tarkvaratelefoniga. Kogu „kõneloogika“ toimub Elisa serveris, millele pääseb klient ligi arvutirakenduste abil - kõnekeskuse juhi rollis olevale kasutajale on Ring Kõnekeskuse juhi konsool ning teenindajad saavad kasutada Elisa Ring rakendust. Juhul kui teenindajal on vaja vaid sisse-ja väljalogimisfunktsiooni, siis saab teha seda ka läbi USSD menüü (funktsioon olemas enamus telefonidel) või läbi Elisa Ring veebipõhise rakenduse.
Kõnekeskuse teenusel on olemas kõik tavapärased kõnekeskuse tööks vajalikud funktsioonid:
-
Kõnekeskuse töökalender - määra kalendripõhiselt kõnekeskuse lahtiolekuajad, saab lisada ka "erandpäevi", kui kõnekeskus töötab lühendatud tööajaga või on suletud.
- Tervitus- ja äraolekuteavitused, ootemuusika, teavitus teenindajate hõivatuse kohta jm.
- Ootejärjekord
- Teenindajate sisselogimise/väljalogimise/pausile määramise võimalused
- Kõnede ülevool
- Kõnelogi ja statistika
- Erinevad kõnejaotusmustrid
Ring Kõnekeskuse juhi konsool (ACD console)
Kõnekeskuse juhtimiseks on mugav rakenduse Ring Kõnekeskuse juhi konsool (ACD console), mille abil on juhil ülevaade reaalajas toimuvast. Konsool võimaldab koheselt juhil sisselogida või väljalogida teenidajaid, lisada juurde teenindajaid. Otse konsoolist on juhil juurdepääs kõnekeskuse seadetele ning lahtioleku kalendrile. Samuti on juurdepääs kõnelogile ja statistikale.
Ring kõnekeskuse juhi konsooli kasutusjuhend
Kõnekeskusesse sisselogimine/väljalogimine teenindajale
Teenindajal on kõnekeskusesse on võimalik sisse logida mitmel viisil:
- Mobiiltelefoni kaudu*201# USSD menüüs Seadistuste menüü alt, saab ka otse liikuda ACD(kõnekeskuse) grupi sisselogimise võimaluse juurde koodiga *201*2*4#
- Elisa Ring veebirakenduses(elisa.ee/minuring) ja tarkvaratelefonis. Sinna saab sisse logida kasutajatunnuse ja parooliga, mis jõudsid kasutajate e-posti aadressile. Rakenduses on kiirvalik Grupid ning kasutaja seab sealtkaudu näha kõiki gruppe, kuhu ta kuulub ja sooritada sisse-ja väljalogimise.
Elisa Ring Konverentsteenus
Konverentsteenust saab korraga kasutada kuni 12 osapoolt. Kliendile luuakse konverentsteenus eraldiseisva lühinumbri, mobiilinumbri ja/või lauanumbriga. Iga osaleja helistab endale sobivale numbrile (tariifi ja mugavuse suhtes). Ettevõtte siseselt on mugavaim kasutada lühinumbrit, väljaspoolt ettevõtet helistades tuleks valida kas mobiilinumber või lauanumber (juhul kui teenuse külge on lisatud lauanumber).
Juhul kui teenus on aktiveeritud, siis konverentsi kokkukutsumine ei vaja eraldi teenuse eelseadistamist. Osalejad peavad omavahel eelnevalt kokku leppima vaid kasutajatunnuse osas.
Teenuse kasutamine
- Helistades ettevõtte konverentsteenuse numbril tuleks konverentsiruumi sisenemiseks valida kasutajatunnus*(näit. 242) ning valida #
- Seejärel kordab IVR valitud kasutajatunnust ning kinnitamiseks vali „1“
- Seejärel suunab süsteem kõne konverentsiruumi, juhul kui olete esimene osapool siis teavitab IVR teid sellest**
*Kasutajatunnuse alusel luuakse konverentsiruum, samasse ruumi pääsemiseks tuleks valida eelnevalt osaliste vahel kokkulepitud kasutajatunnus, teistsuguse kasutajatunnuse sisestamine loob uue ruumi.
**Iga uue ruumi siseneja puhul annab süsteem sellest teada ühekordse signaaliga ning lahkumisest kahekordse signaaliga.
Teenust saab tellida läbi kliendihalduri, kes aktiveerib teenuse ning seob teenusele külge vajaliku mobiili ja/või lauanumbri.
KKK
- Kuidas leida Ring tarkvara rakendusi?
Aadressilt elisa.ee/ring/tarkvara.
- Kuidas muuta kõneparameetreid (staatus, suunamised, numbrinäit jm) juhul kui puudub ligipääs Elisa Ring rakendusse?
USSD ehk teenusmenüü *201# kaudu on võimalik muuta erinevaid seadistusi.
Mõned "otsekoodid" USSD menüüs:
*201*2*1*2*2*2# - Aktiveerib lauanumbrinäidu.
*201*2*1*2*2*1# - Aktiveerib mobiilinumbrinäidu.
*201*2*1*2*3# - Peidab numbrinäidu.
*201*2*3# - Kõneposti suunamise valikud.
*201*2*2# - Tavasuunamised, näitab ainult eelnevalt ettevalmistatud suunamisprofiile, mida saab teha näiteks Elisa Ring rakenduses.
VT ka teenusmenüü lühikirjeldust siit. Kõneparameetreid saab veel muuta Elisa Ring rakenduse seadetes.
Samuti saab suunamisi muuta IP telefoni menüüst.
NB! Mobiiltelefoni kõneseadete menüüst kõneparameetreid muuta ei õnnestu.
- Kuidas ühekordselt numbrinäitu muuta?
Võid aktiveerida numbrinäitu ka ühekordselt, valides telefoninumbri ette teenuskoodi. Näiteks numbri ühekordseks peitmiseks kasuta koodi *770, näide *77056123123.
Teenuskood |
Funktsioon |
*770 |
Peidab numbrinäidu |
*771 |
Näita mobiiltelefoninumbrit |
*772 |
Näita lauatelefoninumbrit* |
*773 |
Näita grupi üldnumbrit* |
* Eeldusel, et kasutajaga on seotud lauanumber või kasutaja kuulub kõne-/kõnekeskuse gruppi.
- Kuidas suunata aktiivset kõnet edasi ehk siirdada Aastra IPtelefonil?
Näide on juhul, kui telefonil on aktiivne kõne ning soovite kõnet edasi suunata järgmisele numbrile.
Mudel 6730i:
Mudelid 6757i ja 6735i:
- Vasta kõnele
- Vajuta Suun. , - aktiivne kõne pannakse ootele
- Sisesta number, mille soovid kõne siirata
- Kui soovid koheselt suunata (ilma vahekõneta), siis vajuta Suun.
- Kui soovid teha vahekõne, siis vajuta Vali, oota vahekõnele vastust ja peale vastamist vajuta Suun.
- Tarkvaratelefonist välja helistades heliseb minu enda mobiiltelefon ning helistajaks on mu enda number?
Sellisel juhul on Elisa Ring rakenduses juhtivaks terminaliks mobiiltelefon ehk kõned reaalselt toimivad üle GSM-võrgu. Sellisel juhul saate numbrit valida rakenduses, seejärel suunatakse kõne teie mobiiltelefonile ning kõnele vastates valitakse kõne välja soovitud numbrile. Et teha kõnesid üle interneti (IP kõne) , tuleks Elisa Ring rakenduses Seadistused -> Kõned ning valida terminaliks Tarkvaratelefon (kasuta kõneks antud terminali).
- Kuidas vahetada kasutaja parooli?
Juhul aktiivne parool on unustatud, siis saab parooli muuta sisenedes Elisa Iseteenindusbüroo kaudu Elisa Ring haldusesse. Kasutajate „kaardilt“ otsite kasutaja ja informatsiooni all on võimalik uus parool genereerida, mis saadetakse teie kontoga seotud e-kirja aadressile.
Teistel juhtudel on võimalik parooli muuta Elisa Ring rakenduse kaudu (Seadistused -> Detailne teave -> Muuda parool).
- Kuidas aktiivset kõnet ülevõtta ühelt seadmelt teisele?
Kõne ülevõtmiseks oma mobiililt IP telefonile(või tarkvaratelefonile), on vaja valida IP telefonil(või tarkvaratelefonilt) ** ja "Helista"
Kõne ülevõtmiseks IP telefonilt(või tarkvaratelefonilt) mobiilile, on vaja valida mobiiltelefonil **0003 ja „Helista“.
- Kuidas noppida Aastra IP telefoniga kaastöötaja kõnet?
Kõne noppimiseks vali telefonilt kombinatsioon *5#, sellega nopitakse ajaliselt esimene sissetulnud kõne(juhul kui noppimist ootab rohkem kui 1 kõne).
Juhul kui on soov noppida konkreetse kasutaja kõne:
*5xxx# ( xxx-ga on tähistatud kolleegi lühinumber), näiteks soovides noppida kõnet kolleegilt, kelle lühinumber on 2323, tuleb selleks sisestada kombinatsioon *52323# .