Põhisisu algus
Elisa seadme remondi- ja hoolduse tingimused

Remondi- ja hooldustöid teostatakse vastavalt Elisa Eesti AS seadme remondi- ja hooldustööde üldtingimustele ning Elisa Eesti AS tootja müügigarantiid täpsustavatele tingimustele.

Seadmete hooldus- ja remonttöödele kuluv aeg sõltub seadme liigist ja vea olemusest. Tavaliselt ei ületa see 14 kalendripäeva, kuid välistatud ei ole pikem remondi- ja hooldustöö aeg.

Elisal on õigus küsida vea tuvastamise tasu vastavalt remonttööde hinnakirjale . Vea tuvastamise tasu ei pea eraklient tasuma esimese kuue kuu jooksul alates ostu kuupäevast. Edaspidi on Elisal õigus küsida tasu vea tuvastamise eest. Vea tuvastamise tasu ei pea klient tasuma juhul, kui seade parandatakse müügigarantii raames.

Tasulise remonttöö hind sõltub vea olemusest ning teostatakse vastavalt hinnapakkumisele. Remonttöö hinnapakkumise teeb kliendile telefoni vahendusel Elisa tehniline tugi pärast vea tuvastamist hoolduskeskuse poolt.

Klient väljastab Elisale sellkohasel pöördumisel Seadme turvakoodi tagamaks kvaliteetse hooldus- ja remonttöö teostamise. Juhul, kui klient keeldub turvakoodi väljastamisest, siis Elisal on õigus keelduda hooldus- või remonttöö teostamisest või Elisa ei taga kvaliteetsest hooldus- või remonttööd.

Seadme mälus, SIM kaardil või mälukaardil asuvate andmete säilivust Elisa ei taga ja selle eest vastutab klient. Klient kohustub seadme mälus, SIM kaardil või mälukaardil asuvad andmed enne hooldustööd teisele andmekandjale ümber tõstma. ning välja logima kõigilt seadmes kasutatavatelt e-posti ning kontodelt.

Seadmele paigaldatud lisandite ja aksessuaaride (kaitsekile, kaitseklaas, kleepsud, kotid, ümbrised jms) eest Elisa ei vastuta.

Elisa teavitab klienti hooldustöö valmimisest tekstisõnumi vahendusel, saates vastava sisuga sõnumi hooldustöö saatelehel märgitud kliendi kontaktnumbrile.

Elisa lisab tasu hooldus- ja/või remonttööde eest kliendi teenusarvele.

Isikuandmete töötlemine toimub vastavalt Elisa kliendiandmete töötlemise põhimõtetele .