Põhisisu algus
Kampaania "Tule Elisasse, võida Playstation 5" tingimused
  1. Kampaania korraldajad on Elisa Eesti AS registrikoodiga 10178070 ja Elisa Teleteenused AS registrikoodiga 10069659 (edaspidi Elisa).
  2. Kampaania toimub ajavahemikus 21.12.2020 kuni 28.02.2021 (edaspidi Kampaania periood).
  3. Kampaania läbiviimise kord on kehtestatud käesolevates tingimustes ja on kõigile osalejatele järgimiseks kohustuslikud.
  4. Kampaanias saavad osaleda kõik vähemalt 18-aastased eraisikutest Elisa uued ja olemasolevad kliendid.
  5. Elisa uus klient saab kampaaniaga liituda juhul, kui:
    1. sisestab “Liitu Elisaga” lehele oma nime ja kontaktnumbri ning toob oma mobiilinumbri(d) teise sideoperaatori võrgust Elisa võrku ja liitub kampaania toimumise perioodil Ulme Basic/Premium teenuspaketiga või
    2. sisestab „Liitu Elisaga“ lehele oma nime ja kontaktnumbri ning liitub Elisa Elamuse TV ja/või interneti teenusega.
  6. Elisa olemasolev klient saab kampaaniaga liituda juhul, kui:
    1. kasutab kampaania toimumise perioodil Ulme Basic/Premium teenuspaketti või
    2. vahetab kampaania toimumise perioodil kasutatava teenuspaketi Ulme Basic/Premium teenuspaketi vastu.
  7. Kampaaniaga liitunud Elisa uus ja olemasolev klient edaspidi nimetatud kui Klient.
  8. Klientide vahel loositakse välja 2x „Sony Playstation 5väärtuses 549 € (edaspidi Tarbijamäng).
  9. Loosimised toimuvad alljärgnevatel kuupäevadel Sõpruse pst. 145 elektroonilisel viisil. Loosimise juhuslikkuse tagab juhunumbri generaator:
    • 11.02.2021 (NB! Teenus peab olema ühendatud või mobiilinumber peab jõudma Elisa võrku hiljemalt 10.veebruariks 2021).
    • 11.03.2021 (NB! Teenus peab olema ühendatud või mobiilinumber peab jõudma Elisa võrku hiljemalt 10.märtsiks 2021).
  10. Võitjaga võetakse ühendust Elisale esitatud mobiiltelefoninumbri vahendusel.
  11. Auhinna kättesaamisega seotud kulutusi Elisa ei kompenseeri.
  12. Auhinna väärtust ei maksta osaliselt ega täielikult välja rahas ega vahetata muu asja või teenuse vastu.
  13. Kui võitjaga ei ole võimalik ühendust saada 3 tööpäeva jooksul alates loosimisest, on Elisal õigus loosida välja uus võitja.
  14. Tarbijamängu osas pretensioonide esitamiseks palun saada kiri aadressile info@elisa.ee. Tarbijamängus osalejal on õigus esitada pretensioon 1 kalendrikuu jooksul alates loosimisest. Hiljem esitatud pretensioonid jäetakse tähelepanuta. Pretensioonide lahendamisel lähtutakse Elisa Eesti AS üldtingimustes toodud pretensioonide lahendamise korrast, mille kohaselt vastatakse pretensioonile 15 päeva jooksul.
  15. Elisal on õigus kampaania ja tarbijamängu reegleid ja tingimusi ühepoolselt muuta ning täiendada.
  16. Elisa töötleb isikuandmeid vastavalt Elisa isikuandmete töötlemise põhimõtetele, mis on leitavad siit: https://www.elisa.ee/et/andmekaitse.