![Kuule robot, lepime kokku, et ei mölise!](/files/styles/uudised_avaleht/public/2021-03/_Jake_Farra_0007_elisa.jpg)
Kuule robot, lepime kokku, et ei mölise!
![Elisa veab jälle innovatsiooni: teenindusrobot Annika tuvastab nüüd võrgus ning teenustes rikkeid](/files/styles/uudised_avaleht/public/2020-10/Teenindusrobot%20Annika.png)
Elisa veab jälle innovatsiooni: teenindusrobot Annika tuvastab nüüd võrgus ning teenustes rikkeid
![Tehisintellektil põhinev vestlusrobot aitas eriolukorra ajal mobiil-ID vormistada rohkem kui 1700 inimesele](/files/styles/uudised_avaleht/public/2020-08/01_Annika_ootab.png)
Tehisintellektil põhinev vestlusrobot aitas eriolukorra ajal mobiil-ID vormistada rohkem kui 1700 inimesele
![Elisa Äriprotsessid](/files/styles/uudised_avaleht/public/2021-08/Mailiis_Ploomann_768x512_0.jpg)
Tehisintellekti toel tegi Elisa äriprotsessid ringi kõigest pooleteise päevaga
![Mailis Ploomann](/files/styles/uudised_avaleht/public/2021-08/Mailiis_Ploomann_768x512_0_0.jpg)
Kriisi ajal oli Elisa kui transformer muutudes kulgevast sõidukist agiilseks sõdalaseks
![Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonna juht](/files/styles/uudised_avaleht/public/2019-12/770x510.jpg)
Kogemuslugu – kuidas rääkida robotiga?
![Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonna juht](/files/styles/uudised_avaleht/public/2019-08/Mailiis%20Ploomann_Jake_Farra_elisa.jpg)
Jätkusuutlik kratt ehk mis vahet on tehisintellektil ja „tavalisel“ IT-l
![Annika](/files/styles/uudised_avaleht/public/2019-07/02_Annika_tahab_ta%E2%95%A0%C3%AAhelepanu.png)
Elisa kliendid hindavad vestlusrobot Annika teenindustaseme suurepäraseks
![elisa_kratid](/files/styles/uudised_avaleht/public/2019-07/elisa_tehisintellektt.png)
Krati majja toomine ehk tehisintellekti praktiline rakendamine ettevõttes
![kratid](/files/styles/uudised_avaleht/public/2019-07/Blogi%20pilt.jpg)
Kuidas Eestis kratte tehakse?
![mailiis_ploomann](/files/styles/uudised_avaleht/public/2019-07/mailiis-ploomann.jpeg)
Teenindus 3.0 ehk milleks vestlusrobotid?