- Kampaania korraldajad on Elisa Eesti AS registrikoodiga 10178070 ja Elisa Teleteenused AS registrikoodiga 10069659 (edaspidi Elisa).
- Kampaania toimub ajavahemikus 21.12.2020 kuni 28.02.2021 (edaspidi Kampaania periood).
- Kampaania läbiviimise kord on kehtestatud käesolevates tingimustes ja on kõigile osalejatele järgimiseks kohustuslikud.
- Kampaanias saavad osaleda kõik vähemalt 18-aastased eraisikutest Elisa uued ja olemasolevad kliendid.
- Elisa uus klient saab kampaaniaga liituda juhul, kui:
- sisestab “Liitu Elisaga” lehele oma nime ja kontaktnumbri ning toob oma mobiilinumbri(d) teise sideoperaatori võrgust Elisa võrku ja liitub kampaania toimumise perioodil Ulme Basic/Premium teenuspaketiga või
- sisestab „Liitu Elisaga“ lehele oma nime ja kontaktnumbri ning liitub Elisa Elamuse TV ja/või interneti teenusega.
- Elisa olemasolev klient saab kampaaniaga liituda juhul, kui:
- kasutab kampaania toimumise perioodil Ulme Basic/Premium teenuspaketti või
- vahetab kampaania toimumise perioodil kasutatava teenuspaketi Ulme Basic/Premium teenuspaketi vastu.
- Klientide vahel loositakse välja 2x „Sony Playstation 5“ väärtuses 549 € (edaspidi Tarbijamäng).
- Loosimised toimuvad alljärgnevatel kuupäevadel Sõpruse pst. 145 elektroonilisel viisil. Loosimise juhuslikkuse tagab juhunumbri generaator:
• 11.02.2021 (NB! Teenus peab olema ühendatud või mobiilinumber peab jõudma Elisa võrku hiljemalt 10.veebruariks 2021).
• 11.03.2021 (NB! Teenus peab olema ühendatud või mobiilinumber peab jõudma Elisa võrku hiljemalt 10.märtsiks 2021). - Võitjaga võetakse ühendust Elisale esitatud mobiiltelefoninumbri vahendusel.
- Auhinna kättesaamisega seotud kulutusi Elisa ei kompenseeri.
- Auhinna väärtust ei maksta osaliselt ega täielikult välja rahas ega vahetata muu asja või teenuse vastu.
- Kui võitjaga ei ole võimalik ühendust saada 3 tööpäeva jooksul alates loosimisest, on Elisal õigus loosida välja uus võitja.
- Tarbijamängu osas pretensioonide esitamiseks palun saada kiri aadressile info@elisa.ee. Tarbijamängus osalejal on õigus esitada pretensioon 1 kalendrikuu jooksul alates loosimisest. Hiljem esitatud pretensioonid jäetakse tähelepanuta. Pretensioonide lahendamisel lähtutakse Elisa Eesti AS üldtingimustes toodud pretensioonide lahendamise korrast, mille kohaselt vastatakse pretensioonile 15 päeva jooksul.
- Elisal on õigus kampaania ja tarbijamängu reegleid ja tingimusi ühepoolselt muuta ning täiendada.
- Elisa töötleb isikuandmeid vastavalt Elisa isikuandmete töötlemise põhimõtetele, mis on leitavad siit: https://www.elisa.ee/et/andmekaitse.