Märts on Hea Teeninduse Kuu - märka ja tunnusta head teenindajat
Juba 18. korda on märts Hea Teeninduse Kuu ja selle raames on taas käimas üle-eestiline kampaania „Kiida Teenindajat“. Võitjad selgitatakse välja neljas kategoorias: parimad teenindajad valitakse nii Tallinnas, Tartus kui ka muude Eesti piirkondade peale, lisaks võistlevad kolme eelpoolnimetatud piirkondliku konkursi 3 parimat „Eesti parim teenindaja 2021“ suures finaalis.
„Kiida Teenindajat“ kampaania kutsub kliente märkama ning kiitma häid teenindajaid, teenindust ja teenuseid ning tõstab esile teeninduskohti, mis klientidelt enim kiita saavad. Elisa võtab tänavu samuti osa „Eesti parim teenindaja 2021“ konkursist.
Elisa teeninduskvaliteedi spetsialisti Jelena Brulevskaja sõnul on Elisas esimesel kohal hooliv teenindus. „Abivalmidus ja positiivne suhtumine loob kliendile esmamulje Elisast. Meie soov on pakkuda kliendile ainult parimat kliendisuhet.“
„Elisas teenindatakse kliente hooliva teeninduse hea tava järgi. See on väga oluline tööriist, mille kasutamist õpetame töötajatele kohe esimestest päevadest. Oleme positiivsed, sõbralikud ja empaatilised ning näitame, et saame kliendi murest aru. Me ei vasta lihtsalt kliendi küsimusele, vaid pakume alati välja lahenduse. Näiteks, kui klient helistab ja uurib, mis kellani mõni esindus avatud on, siis me ei vasta lihtsalt, et kella 21.00-ni, vaid uurime, milles tema mure täpsemini seisneb ja võimaluse korral aitame klienti koheselt,“ lisab Brulevskaja.
Elisa jaoks on hea teeninduse pakkumine äärmiselt tähtis ning oluline on ka tehtud töö tunnustamine – kutsume kõiki üles märkama head teenindajat ehk kui keegi särav silma paistab, siis märts on just see kuu, kus teda tänada! Tasub mainida, et 1. märtsist on kiita võimalik kõiki: nii era- kui ärikliendi esinduse teenindajaid, kõne- ja kirjateeninduse töötajaid kui ka tehnikuid.
Enda kiituse ja head sõnad nii teenindajale kui teenindusele saad teele panna siit: www.heateenindus.ee/kiidame