Põhisisu algus

Elisa toob turule uue kompaktse hooldusteenuse nutiprobleemide lahendamiseks

11.04.2022

Elisa koondas kõik tehnilised oskused ühtse Elisa FIX teenusbrändi alla, mis pakub abi ükskõik millise tehnilise küsimuse või nutiseadme remondiga. Pöördujatel on võimalus tuge saada Elisa FIX esindustes, telefoni teel või iseteeninduse vahendusel.

Digiajastu probleemid ja mured on jätkuvalt osaks inimeste argielust ning seetõttu toob Elisa veelgi personaalsema, kiirema ja efektiivsema teeninduse pakkumiseks turule uue hooldusteenuse Elisa FIX. Uus teenusbränd ühendab endas seadmete remondi, nutihoolduse ja tehnilise toe nii kõnes kui kirjas.

„Mitmeid aastaid on Elisa tasulise teenindusega aidanud klientidel lahendada kõiksugu tehnilisi probleeme, aga protsess on toimunud erinevate nimede alt. Fonum, Elisa Nutihooldus ja Elisa tasuline tehniline tugi aitasid kõik erinevaid muresid ja nii jõudsimegi arusaamale, et mõistlik on kõik teenused, mis puudutavad kliendile suunatud seadmetega seotud tasulist teenindust, kokku tuua. Sellest saigi alguse Elisa FIX, mis koondab kliendi jaoks erinevad teenused üheks selgeks ja arusaadavaks brändiks. FIX on koht, kus kõik tehnilised mured korda saavad ja kus aidatakse kõiki, sõltumata sellest, millise operaatori klient ollakse, mis seadmega on mure või kust seade on ostetud,“ sõnas Elisa seadmete järelteeninduse juht Ivar Tennokese.

Mure lahendamisel aitavad Elisa vilunud spetsialistid ning klient ei pea ise infot tikutulega otsima. Kiired juhised edastatakse kliendini kas telefonitsi või e-posti teel. Kui nutitelefon või tahvelarvuti vajab remonti või hooldust, pole kliendil vaja esindusse tulla, sest seadme saab saata spetsialistini ka pakiautomaadiga või soovi korral tellida järele kulleri. Kui telefoni või tahvelarvuti remondiga on kiire, saab klient selle uude Elisa FIX esindusse kiirremonti tuua, kus enim levinud probleemid, nagu ekraani vahetus, saavad teostatud mõne tunniga.

Tennokese sõnab, et Elisa FIX pakub tervikteenust, et klient ei peaks ekslema. „Kui seade, olgu selleks nutitelefon, -kell, arvuti, tõukeratas, teler või tahvelarvuti, on katki või klient vajab seadme osas nõustamist, siis Elisa FIX aitab. Tegemist on Eestis unikaalse teenusega just seetõttu, et klient ei pea teadma, mis mure on või millist abi vaja on. Kui ta pöördub Elisa FIX-i, pakutakse tema probleemile lahendus, “ lisas Tennokese.

Elisa FIX-iga saab kontakti tasulise kõnetoega esmaspäevast reedeni 9.00-21.00. Nutiseadme saab remonti tuua esindusse või saata hooldusesse, olenemata ajast või kohast läbi lähima pakiautomaadi või kulleriga.

Täpsema info esinduste ja hinnakirja kohta leiad Elisa FIX-i kodulehelt www.elisa.ee/elisafix

Seotud märksõnad