2020. aasta tõi Elisale kasvu käibes ja kahes kliendisegmendis
Väljakutseline aasta tõi Elisa Eestile kolmeprotsendilise kasvu käibes ja üle kaheprotsendilise tõusu mobiilside ning kaabelinterneti kliendisegmendis. Elisa Eesti aastakäive ulatus 180 miljoni euroni.
2020. aasta möödus Elisa Eesti jaoks mitme uue väljakutsega, mis mõjutasid nii töötajaid, kliente kui ka teenuseid. Elisa Eesti juht Sami Seppänen sõnab, et varasemaga võrreldes pandi möödunud aastal rohkem rõhku personalile, kui paari nädalaga saadeti kontorist kodudesse töötama peaaegu terve ettevõte. „Meie panused juhtimiskultuuri ning tarkade tööviiside arendusse tagasid kevadel sujuva ülemineku kaugtööle ning ka alanud aastal jätkab ligi 70 protsenti elisalastest oma igapäevatööd hajusalt või hajusates tiimides. Olukorras, kus sisuliselt terve riigi jagu inimesi tahab kodust tööd teha, olid valmis nii Elisa võrk, mis pidas koormusele vastu, kui Elisa töötajad, kes igal sammul kliente abistasid.“
Möödunud majandusaasta lõppes Elisa jaoks positiivsete näitajatega. Aastatagusega võrreldes kasvas lepinguliste mobiilsideklientide arv ligi 13 000 kliendi võrra, kokku 580 000 kliendini. Aasta lõikes oli Elisa ka numbriliikuvuse eesotsas. Teiste operaatorite võrkudest otsustas Elisa juurde kolida 9870 uut numbrit. Sügisel tunnustas Elisat ka väljaanne Äripäev, nimetades Elisa Eesti edukaimaks telekomiettevõtteks 2020. aastal.
Elisa tehnoloogiaüksuse juht Toomas Polli toob välja, et laialdane kaugtöö praktiseerimine mõjutas oluliselt klientide mobiilse andmeside tarbimist ja klientidele parema kvaliteedi tagamiseks investeeriti võrku oluliselt rohkem. „Võrreldes 2019. aastaga, tehti Elisas möödunud aastal kolm korda rohkem mobiilsidevõrgu arendustöid, peamiselt Tartus, Pärnus, Rakveres, Harjumaal ja Saaremaal. Võrguarenduste käigus lisati üle Eesti raadiovõrku juurde ligi 1000 täiendavat 4G mahulaienduse kihti, rajati 83 uut tugijaama ja ülikiire optikavõrguga ühendati ligi 25 000 majapidamist.“ Kuigi võrguliiklus tõusis aasta algul hüppeliselt, kasvas investeeringute ja pühendunud personali pingutuste tulemusena Elisa klientide rahulolu ja usaldusväärsus ettevõttesse. Elisa kaabelinternetiteenuste kliendisegment kasvas üle 4000 kliendi võrra suuremaks.
Elisa erakliendiüksuse juht Andrus Hiiepuu lausus, et lisaks väga konkurentsivõimelistele teenustele, asus Elisa konkureerima ka teleekraanil pakutavaga. „Kvaliteetsest ja telerite ette naelutavast sisust pole kunagi puudus, sest vaatajad soovivad aina enam näha uusi ning julgeid telesaateid. Möödunud aastal panustasime rekordiliselt sisutootmisesse, kui tõime turule kaks täiesti uut Elisa originaalsarja: „Valguses ja varjus“ ja „Tulejoonel“. Pakume klientidele temaatiliselt laia ampluaad erinevast sisust ja Elisa originaalsarjade valiku laiendamisega jätkame ka tänavu. Üks kõnekaim projekt sünnib Elisal koostöös Warner Brothers International Television Productioniga.“
Elisa ja Eesti Rahvusringhäälingu koostöös valminud „Üle noatera“ ja „Reetur“ pärjati Eesti Filmi- ja Televisiooniauhindade pidulikul gaalal kahe auhinnaga.
Aastatagusega võrreldes ulatus Elisa Eesti aastakäive 180 miljoni euroni, tõustes kokku kolme protsendi võrra. Mobiilsideteenuste liideseid oli Elisal kvartali lõpuks 665 000 ja TV-teenuste liideseid kaabel- ja üle õhu võrgus 203 000. Kaabel- ja optikavõrgus kasvas internetikasutajate arv ligi 102 000 kliendini.