Põhisisu algus

Alates 1. jaanuarist 2018 muutuvad Elisa Eesti äriklientide hinnakirjad

01.12.2017

1.jaanuaril 2018 jõustuvad muudatused Elisa äriklientide teeninduse ning välismaale mobiililt helistamise hinnakirjades. 

Elisa soovib oma klientide pakkuda parimaid teenuseid ning oleme viimastel aastatel oma teenuseportfelli arendanud ja sellesse investeerinud. Hinnakirja muudatuse põhjuseks on toodete ja teenuste hinnakujunduse muudatused. 

Uuendatud ärikliendi väliskõnede hinnakirjaga saab lähemalt tutvuda siin.

Uuendatud ärikliendi teeninduse hinnakirjaga saab lähemalt tutvuda siin.

Uued hinnakirjad hakkavad kehtima alates 01.01.2018.

Soovitame jätkuvalt klientidel kasutada arve vaatamiseks ja tasumiseks Elisa iseteenindusbürood kui kõige mugavamat, säästlikumat ja kiiremat arveldamise kanalit. Kõigi hinnakirjadega on võimalik tutvuda Elisa kodulehel. Lisainfot saad soovi korral ka meie kliendiinfo telefonilt 6 600 620.

Lepingu muutmise õiguslikuks aluseks on elektroonilise side seaduse § 99 lõige 2 ning Elisa üldtingimuste punkt 10.5. Muudatustega mittenõustumisel on õigus leping leppetrahvita üles öelda, teavitades sellest Elisa klienditeenindust enne 1.01. 2018

Seotud märksõnad