Elisa Eestis mobiilside ja kaabelinterneti kliendiarv kasvas mullu 4% võrra
Möödunud aasta tõi Elisale üle seitsmeprotsendilise kasvu käibes ning ligi neljaprotsendilise tõusu mobiilside ja kaabelinterneti kliendiarvus. Elisa Eesti aastane käive ulatus 194 miljoni euroni.
Etteaimamatu ja muutusi täis 2021. aasta on seljataga ning tõi Äripäeva TOP-is parimaks telekomiettevõtteks tunnustatud ettevõttele nii mõnegi suure muudatuse teenuste, juhtimise ja meelelahutuse valdkonnas. Elisa tegevjuht Andrus Hiiepuu sõnas, et läinud aastat jääb suuresti iseloomustama Elisa suurenenud panus meelelahutusse, mille raames said ühise valdkonna alla koondatud kõik digitaalsed meelelahutusteenused nagu Elisa Elamus, Elisa Raamat ja Elisa Stage.
„Möödunud aastal astusime revolutsioonilise sammu ja laiendasime oluliselt Elisa meelelahutusteenuse kättesaadavust ning tõstsime kliendi kasutuskogemust, kui lansseerisime uue Elisa Elamuse. Samuti tõime turule mitu uut originaalsarja, pälvisime Eesti filmi- ja teleauhindadelt üheksa nominatsiooni ning kolm auhinda,” ütles Hiiepuu.
Teist aastat järjest pälvisid Elisa originaalsarjad Eesti filmi- ja teleauhindade galal auhindu, kui rolli eest sarjas „Valguses ja varjus“ pälvis parima naisnäitleja tiitli Epp Eespäev, sarja stsenaariumi eest pärjati aasta sisuloojaks Martin Algus ja parima meespeaosa võitis Kaspar Velberg sarjast „Tulejoonel“.
Lõppenud majandusaasta tõi Elisale kaasa tõusu mitmes kliendisegmendis ja majandusnäitajates. Aastatagusega võrreldes kasvas lepinguliste mobiilsideklientide arv ligi 30 000 kliendi võrra, kokku 610 000 kliendini. Kokku liikus eelmisel aastal teiste operaatorite juurest Elisa võrku numbriliikuvusega üle 15 000 kliendi. Üle-eelmise aastaga võrreldes tõi oma numbri Elisasse 53% enam kliente kui mullu.
„Alanud aastal ootame pikisilmi esimeste 5G litsentside väljastamist, et alustada koostöös Nokiaga 5G võrkude lansseerimist. Uue võrgugeneratsiooni välkkiiretest ühendustest saavad esmalt enim kasu üle õhu kodu- ja kontorinterneti kasutajad. Samuti panustame veelgi jõulisemalt originaalsisu tootmisesse. Üllatame televaatajaid uute žanrite ning teleprojektidega ning panustame jõudsalt uue Elisa Elamuse teenuse parendamisse, et parim sisu oleks leitav parimas keskkonnas,“ lisas Hiiepuu.
Elisa tehnoloogiaüksuse juht Toomas Polli sõnas, et möödunud aastal panustas Elisa igakuiselt jõudsalt võrguarendustesse ning seda nii kaabel- kui ka mobiilsides, parendades levikvaliteeti üle Eesti ja viies kiire optikavõrgu tuhandete uute kodudeni. „Elisa mobiilsidevõrku täiendasime kümnes maakonnas üle Eesti, lisades juurde 55 unikaalse asukohaga 4G tugijaama ja ligi 930 täiendavat võrgukihti erinevatel sagedustel, mis tagavad inimestele kiiremad ühendused ja paremad levitingimused. Lisaks püstitas Elisa 11 uut masti, mis parendavad leviolusid mitmetes populaarsetes piirkondades üle kogu Eesti ning millest kuus on operaatorineutraalsed ning rajatud TTJA meetmete toel,“ kirjeldas Polli eelmise aasta võrguarendusi.
Aastatagusega võrreldes ulatus Elisa Eesti aastakäive 194 miljoni euroni, tõustes 7,8% protsendi võrra. Mobiilsideteenuste liideseid oli Elisal kvartali lõpuks 690 000 ja TV-teenuste liideseid kaabel- ja üle õhu võrgus 200 000. Elisa kaabelinternetivõrgus kasvas kasutajate hulk ligi 4% ehk kokku 105 000 kliendini.