Elisa IT-ekspertide värbamiskampaania pälvis mainekal konkursil kolm auhinda
IT-ekspertide värbamiskampaania Mission:Possible tõi Elisale Värbamisturundusauhindade KICKOFF 2024 konkursil võidu kahes erinevas kategoorias ning kategooriate ülese eriauhinna.
Elisa saavutas värbamisturundusauhindadel võidu „Digimeedia kampaania“ ning „Töökuulutus“ kategooriates. Mõlemad võidud tõi ettevõttele möödunud aastal edukalt läbiviidud Mission:Possible värbamiskampaania, läbi mille lisandus Elisa ridadesse 12 kogenud IT-eksperti. Lisaks kategooriavõitudele pälvis Elisa kategooriate ülese „Hõbekala“ auhinna järjepidevate värbamisturunduse tegevuste eest.
"Mission:Possible värbamiskampaania hõlmas endas põhjalikku läbimõtlemist, selget sihti ning koostööd erinevate osapoolte vahel. Edukas tulemus näitas meile, et otsitava sihtrühma tundmaõppimisele tasub aega ja vaeva panustada, enne kui kampaaniategevustega avalikkuse ette minna – lihtsalt ilusast visuaalist ei piisa. Oleme uhked, et Elisa on ka kogenud ekspertide seas populaarne tööandja," sõnas Elisa personalijuht Kaija Teemägi.
Värbamisturundusauhinnad KICKOFF 2024 konkursile esitati tänavu 113 värbamisturunduse ja tööandja brändingu teoga rekordarv nominatsioone. Värbamisturundusauhindu jagatakse juba kuuendat aastat ning antakse välja 14 erinevas kategoorias, millele lisanduvad kategooriaülesed Kuldne Kala ning Hõbekala tiitlid.