Elisa kasvatas esimeses kvartalis lepinguliste mobiilside- ja kaabelinterneti klientide arvu
Aasta esimene kvartal tõi Elisale tõusu mobiilside lepinguliste klientide ja kaabelinterneti kasutajate segmendis ning Elisa Huubi kasutajate arv tõusis 135%. Ettevõtte käive kasvas 45 miljoni euroni.
Tänavu esimeses kvartalis möödus aasta sellest, mil Elisa viis sisse uue töökorralduse ja suunas võimalikult palju töötajaid kodudesse kaugtööle. „Oleme tänaseks juba üle aasta funktsioneerinud ettevõttena, mis hoiab sadadest kodudest üle terve Eesti töös elutähtsat teenust ning oleme teinud seda ilma järeleandmisteta teenindus- või teenuskvaliteedis. Elisal kui usaldusväärsel ettevõttel on ühiskondlik vastutus seista hea selle eest, et kõik me püsiksime terved,“ sõnas Elisa Eesti juht Sami Seppänen.
Möödunud aasta esimese kvartaliga võrreldes kasvasid tänavu mitmed kliendisegmendid. Lepinguliste mobiilsideklientide hulk kerkis ligi kolm protsenti ja kaabelinterneti kasutajate arv ligi viis protsenti. Sarnaselt eelmise aastaga domineeris Elisa ka tänavu numbriliikuvuses, kui teiste operaatorite võrkudest otsustas Elisasse kolida 2154 numbrit, kokku 14% rohkem võrreldes 2020. aastaga. Olulisi uuendusi tehti ka oma teenuspakettide mitmekesistamisel. Näiteks lisati uutele nutipakettidele juurde võimalus kasutada MinuDoc tervisenõustamise veebiplatvormi, mille kaudu pääsevad kasutajad erinevate arstide vastuvõtule turvaliselt üle interneti.
Usaldusväärset ja kvaliteetset andmesidevõrku peab arendama aastaringselt, et pideva mahu ja teenuste kasutuse kasvus tagada klientidele parim kasutuskogemus. Võrguarendustega jätkati ka aasta esimeses kvartalis, kui parendati oluliselt 4G võrku Otepää linnas ja selle lähiümbruses. Selle tulemusel paranesid piirkonnas 4G võrgu kiirused ning võimekus.
TV- ja meelelahutusteenuste osas teatas Elisa esimeses kvartalis, et alustab koostööd Põhjamaade suurima voogedastusplatvormiga Viaplay ning koos PÖFFiga esitleti plaani tuua tänavu vaatajate ette aasta ringi tegutsev veebikino. Lisaks tutvustas Elisa kavatsust tuua paljud uued kodumaised mängufilmid kohe pärast kinolevi lõppu voogedastusteenusesse Huub, mille kasutajate hulk on aastaga võrreldes võimsalt tõusnud üle 135%. “Käesoleval aastal panustame veelgi Elisa originaalsarjade tootmisesse ja sügishooajal toome klientideni veelgi mitmekesisemaid ning värvikamaid elamusi,” lisas Seppänen.
Aastatagusega võrreldes tõusis Elisa Eesti käive esimeses kvartalis 2,3 protsenti, 45,4 miljoni euroni. Mobiilsideteenuste liitumisi oli ettevõttel käesoleva aasta esimese kvartali lõpus kokku 665 000, TV-teenuste liideseid 203 000 ja kaabelinternetikasutajaid 103 000.
Käesoleval aastal jätkab ettevõte arendustöödega kaabelvõrgus ja mobiilse andmesidevõrgu tihendustöödega, mis on ühtlasi ettevalmistuseks 5G võrgu käivitamisele Eestis. Elisa jätkab ka valguskaablivõrgu laiendamist, mis toob ülikiire internetiühenduse veelgi suuremale hulgale eestimaalastele koju kätte. Kaabelvõrguarendustes jätkab Elisa oma teenuste pakkumise laiendamist peamiselt läbi riiklikult toetatud partnervõrkude projektide.
Elisa korporatsiooni 2021. aasta esimese kvartali majandustulemustega saad lähemalt tutvuda veebilehel: www.elisa.com/investors