Põhisisu algus

Elisa mobiilside klientide arv kasvas esimeses kvartalis 29 000 võrra

22.04.2022

Käesoleva aasta esimene kvartal tõi Elisale suure tõusu mobiilside ja kaabelinterneti kliendisegmentides. Kõige suurem kasv toimus mobiilsidesegmendis, kus võrreldes mullusega on Elisaga liitunud ligi 29 000 klienti. Ettevõte käive kasvas omakorda möödunud aasta sama kvartaliga võrreldes 8,1%, ulatudes 49 miljoni euroni.

Tänavu aasta alguses Turu-uuringute AS-i poolt läbi viidud laiapõhjalise uuringu alusel on mobiilsidepakkujatest kõige rohkem kliente Elisal, kes pakub teenust 41% mobiilside klientide turust. Seda kinnitab ka fakt, et möödunud aasta esimese kvartaliga võrreldes on Elisa kasvatanud kogu mobiilsideklientide arvu rohkem kui 4% ehk ligi 29 000 kliendi võrra. Kõrvutades numbrid ülemöödunud aasta esimese kvartaliga, on Elisa lepinguliste mobiilsideklientide hulk tõusnud rohkem kui 43 000 kliendi võrra.

„See on samm-sammult ning aasta-aastalt kätte võidetud tulemus, milleni oleme jõudnud läbi järjepidevate ja stabiilsete tegevustike. Rõõm on näha, et kliendid hindavad järjest enam Elisa kiiret ja kvaliteetset mobiili- ja andmesidevõrku ning tänavu saame avada juba uue peatüki sellel teekonnal, kui rajame oma kaua oodatud esimese 5G võrgu Eestis,“ sõnas Elisa tegevjuht Andrus Hiiepuu. „Enamik ettevõttest on koroonapandeemia tõttu töötanud ligi kaks aastat peamiselt kodust. Seda olulisem on viimastel aastatel saavutatu meie jaoks ning seda selgemalt näitab see, kuidas paindlikud tööviisid Elisas tegelikult ka toimivad,” ütles Hiiepuu.

2021. aastaga võrreldes tõusis tänavu esimeses kvartalis lisaks mobiilsidele ka kaabelinterneti liideste hulk ja seda ligi 3% võrra. Edukas kvartal oli ettevõttel ka numbriliikuvuses, kus Elisat eelistas 3089 klienti teistest operaatoritest enam, mida on omakorda 43% rohkem kui mullu.

Suure hulga klientide paremaks teenindamiseks käis väljaõppel ka Elisa teenindusrobot Annika, mis teenindab nüüdsest täiskoormusel ka vene keeles kõnelevaid kliente, aidates edukalt suunata infoliinile kui ka kodulehe vestlusaknasse pöörduvaid kliente.

Olulisel kohal oli esimesel kvartalil ka Ukraina ja ukraina sõjapõgenike igakülgne aitamine. Pagulasabi vahendusel jõudsid sõjapõgenikele tuhanded tasuta kõnekaardid, saatsime Ukrainasse mitusada tasuta seadet – 4G ruutereid, tahvelarvuteid, IT-tarvikuid ja nuputelefone kiirabiautodesse ning teistesse transpordivahenditesse. Lisaks sellele töötasime Eestisse saabuvate ukrainlaste jaoks välja lahenduse, mis võimaldab kasutada interneti- ja TV-teenuseid kolme kuu vältel tasuta ning mida saab tellida uuelt ukrainakeelselt veebilehelt.

Käesolevale aastale läheb Elisa vastu ka uue juhatusega, mis täienes kolme liikme võrra. Elisa juhatusega liitusid varasem telekomiteenuste valdkonna juht ning tänane erakliendiüksuse juht Mailiis Ploomann, varasem turundusjuht ja tänane turundus- ja kommunikatsiooniüksuse juht Karin Kanepi ning haldusüksuse juht Meelis Jurn. Lisaks jätkavad juhatuses Elisa tegevjuht Andrus Hiiepuu, tehnoloogiaüksuse juht Toomas Polli, personalivaldkonna juht Kaija Teemägi ja finantsjuht Merike Mumme .

Aastatagusega võrreldes tõusis Elisa käive esimeses kvartalis 8,1% ning küündis 49,3 miljoni euroni. Mobiilsideteenuste liitumisi on ettevõttel käesoleva aasta esimese kvartali lõpuks kokku 694 000, TV-teenuste liideseid 194 000 ja kaabelinterneti kasutajaid 106 000.

Käesoleval aastal jätkab ettevõte arendustöödega kaabelvõrgus ja mobiilse andmesidevõrgu tihendustöödega, mis on ettevalmistuseks 5G võrgu käivitamisele Eestis tänavu suvel. Meelelahutusvaldkonnas keskendub Elisa uute originaalsarjade tootmisesse, tuues käesoleval aastal Elisa Huubi klientideni mitmeid uusi, põnevaid ja eksklusiivseid teleprojekte.

Elisa korporatsiooni 2022. aasta esimese kvartali majandustulemustega saab lähemalt tutvuda veebilehel www.elisa.com/investors.

Seotud märksõnad