Turu-uuringute AS: kõige rohkem erakliente on Elisal 38 protsendilise turuosaga
Turu-uuringute AS-i andmetel kuulub eraklientide mobiilside turuosast Elisale 38 protsenti, mõne protsendilise erinevusega järgneb Telia. Tele2 turuosa on võrreldes eelmiste aastatega aga oluliselt langenud.
„Elisa on hoidnud mobiilkõne turuliidri positsiooni eraklientide seas alates 2015. aastast, väikese erandiga eelmisel aastal, mil Elisa ja Telia mobiilkõne turuosad eraklientide seas olid pea võrdsed. Möödunud aastaga võitis Elisa juurde aga rohkelt uusi kliente, peamiselt Tele2 arvelt ja tõusis turuliidriks,“ ütles Turu-uuringute AS-i uuringujuht Liis Grünberg. Uuringu andmetel on Elisa kindel turuliider üle 30-aastase elanikkonna, samuti keskastme spetsialistide, ametnike, teenindajate, kuid ka pensionäride seas.
Elisa erakliendiüksuse juht Andrus Hiiepuu sõnas, et Elisa edu aluseks mobiilsektoris on kindlasti kiire ja kvaliteetne andmesidevõrk ning meelepärast lisaväärtust pakkuvad nutipaketid. „Viimaste aastate vältel oleme panustanud väga palju mobiilsidevõrgu arendusse. Hiljutine TTJA uuring kinnitab, et Elisa võrgus on suurimad keskmised kiirused ning seda nii kodudes kui autoga mööda Eestit sõites. Pakume klientidele taskukohase hinnaga väga kvaliteetset sideteenust ja oleme pakettidesse kaasanud ka lisatasuta reisikindlustuse tervele perele ja Mobiil-ID.“
Tänavune uuring viidi läbi telefoni-intervjuudena käesoleva aasta veebruarikuul ja kokku küsitleti 2001 inimest. Turu-uuringute AS on sarnaseid uuringuid läbiviinud alates 2014. aastast.