Uudset teenindus- ja ostukogemust pakkuv uus Elisa Viru esindus valmis klientide ja töötajate näpunäidete järgi
Uudne teenindus- ja ostukogemus on märksõnad, mis iseloomustavad täna külastajatele uksed avanud Elisa Viru Keskuse esindust. See on ostukeskkond, kus kõik on kliendile käe-jala juures ning lihtsasti kogetav ja katsutav. Viru esindus on järjekorras esimene, mis sai põnevama ja meelelahutuslikuma välimuse, uut kontseptsiooni plaanib Elisa järk-järgult laiendada ka teistesse esindustesse.
Elisa erakliendiüksuse juhi Andrus Hiiepuu sõnul on Viru Keskuse esindus üks kõige külastatavamaid Elisa esindusi ning see on ka esimene, mis uudse kontseptsiooni järgi värske kuue sai. „Oleme lisaks telekommunikatsiooniteenuste pakkumisele kasvanud tugevamaks meelelahutusettevõtteks ning seetõttu soovime rohkem mängulisust tuua ka esindustesse. Uue kontseptsiooni eesmärk on pakkuda põnevat ostu- ja teeninduskogemust ning veelgi paremat töötegemise kohta meie inimestele.“
Uues Viru Keskuse esinduses on rohkelt uuendusi ja kõik on külastajale käe-jala juures ning lihtsasti kogetav. Varasemaga võrreldes on esinduses väljas senisest suurem ja rikkalikum tootevalik. Seadmed ei asu klaasi taga või kappides, vaid paiknevad müügisaali demolaual, kus kliendid saavad ise nendega tutvuda. Lisaks on väljas ka nutitelefonide tippklassi lipulaevad.
”Tänane jaekaubandus kombineerib emotsionaalset elamust praktilise lahenduse pakkumisega ning on äärmiselt meeldiv tõdeda, et Elisa uuenduse läbinud esinduskauplus Viru Keskuses on just selline kontseptsioon. Just selliste kvaliteetsete poodides pakuvav meeldiv kliendikogemus on see, mida vajame uues olukorras kohandumiseks”, sõnab Viru Keskuse turunduse- ja kommuniktasioonijuht Kristel Sooaru.
Elisa eesmärgiks on innustada inimesi elama põnevamat elu. Seda kontseptsiooni toetab heledates toonides müügisaal, ruumi täidavad erinevad digitaalsed ekraanid ja valgustust saab muuta vastavalt meeleolule. Ekraanidele kuvatakse klientidele pakkumisi ja tutvustavat infot toodete ja teenuste kohta. Lisaks on klientidele ka mugavad istumisalad, kus on mõnus jalga puhata.
Uue esinduse kontseptsiooni väljatöötamisse kaasas ettevõte aktiivselt ka oma töötajaid. Selleks, et esinduses oleks mõnus ja mugavam töötada, küsiti esinduse inimestelt tagasisidet. „Tänu sellele on töölauad nüüd ergonoomilisemad ja funktsionaalsemad ning muudavad külastajatele teenuste-toodete tutvustamise mugavamaks. Uuendusena on töölaua juures ka eraldi istekoht kliendile koos talle mõeldud personaalse ekraaniga. Turvalisuse lisamiseks on töötajate ning klientide istekohtade vahele paigaldatud kaitseklaas. Lisaks värskendame ka meie inimeste puhkeruume,“ tõi Hiiepuu näiteks.
„Uus kontseptsioon on ajas muutuv ja kohanev nagu Elisa isegi, mistõttu lihvime seda tulevikus koos esinduste töötajate abiga veelgi. Ootame kindlasti ka klientide tagasisidet, kuidas nad Viru Keskuse uue esinduse omaks võtavad.“
Klientide ja töötajate soovid aitasid uudseks teenindus- ja ostukogemuseks Elisa Viru Kesksuse esinduses kujundada loovstuudio JANKEN Wisespace disainerid Jan Graps ja Ken Ruut.
Mida uuenenud Viru Keskuse Elisa esinduses näha ja katsetada saab?
- Suurem valik demoseadmeid nutikelladest sülearvutiteni, mis on müügisaalis väljas tutvumiseks ja proovimiseks.
- Uus puutetundlik ja keelevalikuga järjekorramasin, mis võimaldab valida pileti ka teenuse kaupa. Klient võib võtta e-pileti, mis annab SMSi abil märku, millal järg temani jõuab.
- Istumisala klientidele toodete-teenuste mugavamaks uudistamiseks või teeninduse ootamiseks.
- Tutvuda saab Elisa teenustega, nt Elisa Elamus, Elisa Raamat, Elisa Stage. Esmakordselt saab klient enne teenuse ostmist äpi sisuga ise tutvuda.
- Laiem teenuste valik – esinduse naabriks on seadmete kiirhooldust ja seadistamist pakkuv Fonum. Nii saab esinduse töötaja suunata koheselt seadme hoolduse küsimusega kliendi professionaalide juurde.