Veebikülg aitab nutimure korral
Enamus meist kasutavad nutitelefone, mis on muutunud niivõrd võimsaks, et nendega saab teha igasuguseid imeasju. Pildistame, filmime, navigeerime, teeme tööd ja teinekord isegi helistame. Ühtlasi tähendab see seda, et rohkem või vähem põrkume probleemidega – ei leia üles, kuidas muuta sätteid või teatud toiminguid teha. Kõik ei ole ju alati meeles ning eelkõige oskame seda, mida päevast päeva teeme.
Samuti võib tekkida omajagu küsimusi, kui hakkame kasutama uut nutitelefoni, eriti kui see kasutab varasemast erinevat platvormi – näiteks soetasid iPhone’i asemel uue Samsungi telefoni. iOS asendus seega Androidiga. Selle asemel, et tülitada sõpru-tuttavaid, saab nüüd abi eestikeelselt veebiküljelt, kus on vastused enamlevinud küsimustele, millega inimesed Elisa klienditoe poole pöördunud on.
Elisa kodulehe seadmetoe leheküljele on koondatud 15 enamlevinud küsimust-vastust alates kontaktide haldusest kuni WiFi-võrgu seadistamise ja turvalisuse küsimusteni. Et tegemist on lihtsas eesti keeles koostatud juhistega, mille juures on ka informatiivsed pildid, saab leheküljelt abi ka vähese kogemusega nutitelefoni kasutaja.
Iga seade on veidi erinev, seega tuleb abi saamiseks esmalt valida telefonimudel, mida kasutad, ja seejärel vajadusel täpsustada ka platvormi versiooni numbrit. Edasi juba saab valida erinevate teemade vahel, et leida vajalikud juhised.
Elisa seadmetoe süsteem kasutab Eestis ainsana Hollandi ettevõtte Qelp loodud platvormi. Rahvusvahelise partneri kaasamine toob kaasa väga olulise eelise – kui uuenevad platvormid ja tulevad uued telefonid, jõuab info nende kohta jõuab Elisa seadmetoe süsteemi isegi enne, kui seade reaalselt Eestis müügile jõuab. Nii on seadmetoes olev informatsioon alati värske.
Elisa uuendab seadmetoes olevate telefonide hulka ja lahendamist vajaminevaid küsimusi pidevalt, mis muudab keskkonna aina põhjalikumaks.
Kui aga küsimus spetsiifilisem ja kodulehelt abi ei leia, aitab Elisa tasuline seadmetoe telefon 900 1919 (kõne hind 0,5 € / minut).