Seadmete hoolduse ja müügigarantii tingimused
Kui Sul on oma seadmega tekkinud mõni probleem või küsimus, siis esmalt kontrolli, kas kasutad seadet vastavalt kasutusjuhendile. Kui seade siiski ei tööta, võta seade ja ostudokument ühes ning pöördu kas tootja poolt volitatud hoolduskeskusesse või lähimasse Elisa esindusse, kus Sind aitavad meie abivalmid teenindajad, kes vajadusel saadavad Sinu seadme tootja poolt volitatud hoolduskeskusesse.
Tootja poolt volitatud hoolduskeskuste kontaktid leiad SIIT.
Elisa Eesti AS esinduste asukohad ja lahtioleku ajad leiad SIIT.
Elisa vahendab seadmetele tootja garantiid. Tootja garantii puhul kehtivad tootja poolt konkreetsele seadmele kehtestatud garantiitingimused, millest seadme hooldus- ja remonditööde teostamisel muuhulgas juhindutakse.
Elisa Eesti AS seadme remondi ja hoolduse üldtingimused
Elisa saadab Sinu seadme tootja poolt volitatud ja tunnustatud hoolduskeskusesse vea tuvastamiseks ning võimaliku remontöö teostamiseks.
Seadmete hooldus- ja remonttöödele kuluv aeg sõltub seadme liigist ja vea olemusest. Tavaliselt ei ületa see 14 kalendripäeva, kuid välistatud ei ole pikem remondi- ja hooldustöö aeg.
Elisal on õigus küsida vea tuvastamise tasu vastavalt remonttööde hinnakirjale. Vea tuvastamise tasu ei pea eraklient tasuma esimese aasta jooksul alates ostu kuupäevast. Edaspidi on Elisal õigus küsida tasu vea tuvastamise eest. Vea tuvastamise tasu leiad siit. Vea tuvastamise tasu ei pea klient tasuma juhul, kui seade parandatakse müügigarantii raames.
Defektiga seade kas parandatakse või asendatakse. Esmajärjekorras on kliendil õigus nõuda seadme parandamist.
Kui Elisal ei ole võimalik seadet parandada või asendada, parandamine või asendamine ebaõnnestub või kui Elisa ei ole seadme defekti mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, on kliendil õigus nõuda ostuhinna alandamist või lepingust taganeda.
Elisa kõrvaldab müügigarantii ja/või pretensiooni esitamise õiguse ajal seadmel ilmnenud defektid tasuta.
Elisa ei kõrvalda seadmel ilmnenud puudusi tasuta, kui puudused on ilmnenud või tekkinud kliendist tingitud asjaoludel sh kuid mitte ainult, välistest põhjustest ja süülisest tegevusest, seadmesse installeeritud tarkvara vigadest, seadme valest või mittesihipärasest kasutamisest, tootja poolt sertifitseerimata isiku poolt sooritatud remondist, remondipüüdlustest või muust tegevusest (sh häkkimine, loata kasutamine jne), vedeliku või niiskuse kahjustusest, mehaanilisest vigastusest (sh kukkumine, põrutus, löögid, raputus, mustus), seadme ja/ või detaili seerianumbri kontrollkleebise, kaitsekile või markeeriva kleebise rikkumisest, vahetamisest või eemaldamisest jms.
Kui seadmel defekti ei tuvastata või klient ei ole nõuetekohaselt täitnud seadme kasutusjuhendis sätestatud tingimusi või kui seadmel tuvastatakse eelmises punktis kirjeldatud asjaolu, kõrvaldatakse seadme puudus võimalusel tasulise remondi korras.
Vedeliku – ja niiskuskahjustuste ning mehaaniliste vigastuste tagajärjel tekkinud puuduste kõrvaldamiseks teostatavad remonditööd ei pruugi õnnestuda ning puudused võivad pärast nende kõrvaldamist hiljem uuesti ilmneda. Elisa Eesti AS ei vastuta nimetatud tööde tulemuslikkuse ega seadme kahjustuste laienemise eest. Elisa Eesti AS teostab kirjeldatud tööd erikokkuleppel kliendiga ning kliendi riisikol.
Tasulise remonttöö hind sõltub vea olemusest ning teostatakse vastavalt hinnapakkumisele. Remonttöö hinnapakkumise teeb kliendile telefoni vahendusel Elisa tehniline tugi pärast vea tuvastamist hoolduskeskuse poolt.
Klient on kohustatud tasuma hooldus- ja/või remonttöö eest seadme tagastamise hetkel. Elisa ei ole kohustatud kliendile seadet tagastama, kui klient keeldub hooldus- ja/või remonttöö eest tasuma.
Seadme mälus, SIM kaardil või mälukaardil asuvate andmete säilivust Elisa ei taga ja selle eest vastutab klient. Klient kohustub seadme mälus, SIM kaardil või mälukaardil asuvad andmed enne hooldustööd teisele andmekandjale ümber tõstma.
Kliendi vastava soovi korral teostab Elisa kliendi seadmes olevate andmete kopeerimist asendusseadmesse või kliendi mälupulgale ning kliendi seadmesse tagasi vastavalt remonttööde hinnakirjale ning juhul, kui andmete kopeerimine on seadme seisukorrast tulenevalt võimalik. Elisa kopeerib kliendi seadmes olevad andmed vaid ulatuses, mis on võimalik seisukorda arvestades. Elisa ei vastuta seejuures andmekao vms eest ning osaline kopeerimine ei mõjuta andmete kopeerimise tasu suurust.
Elisa ei vastuta andmete säilimise eest asendusseadmes või mälupulgal. Andmete taastamine ning tagasi kopeerimine kliendi seadmesse, nende kustumisel asendusseadmes või mälupulgal, ei ole võimalik.
Seadmele paigaldatud lisandite ja aksessuaaride (kaitsekile, kaitseklaas, kleepsud, kotid, ümbrised jms) eest Elisa ei vastuta.
Klient vastutab seadmesse installeeritud tarkvara legaalsuse ja toimivuse eest.
Elisa teavitab klienti hooldustöö valmimisest tekstisõnumi vahendusel, saates vastava sisuga sõnumi hooldustöö saatelehel märgitud kliendi kontaktnumbrile.
Klient kohustub pärast vastava teate saamist 3 päeva jooksul tulema oma seadmele järgi tekstisõnumis märgitud Elisa Eesti AS esindusse.
Kui klient ei ole 14 päeva jooksul sõnumi saamisest oma seadmele järgi tulnud, on Elisal õigus küsida hoiutasu summas 2.49 euro/päev. Klient on kohustatud tasuma hoiutasu seadme tagastamise hetkel. Elisa ei ole kohustatud kliendile seadet tagastama, kui klient keeldub hoiutasu maksmisest.
Kui klient ei ole tulnud seadmele järgi kolme kuu jooksul pärast seda, kui Elisa klienti hooldustöö valmimisest teavitas, läheb seadme omand üle Elisale, peale mida on Elisal õigus seadet vallata, kasutada ja käsutada.
Lae tingimused PDFina alla siit
Elisa Eesti AS tootja müügigarantiid täpsustavad tingimused
Käesolevad Elisa poolt müüdavate seadmete müügigarantii tingimused täpsustavad vastava seadme tootja poolt seadme osas kehtestatud garantiitingimusi (edaspidi nimetatud müügigarantii).
Müügigarantii kehtib tingimusel, et seadme tootja on vastavale seadmele müügigarantii andnud ja seda selgelt seadmega kaasas olevates müügidokumentides, mille hulka kuulub ostuarve, kasutusjuhend, väljendanud.
Müügigarantii ei välista ega piira kliendi õigust kasutada muid seadusest tulenevaid õiguskaitsevahendeid (pretensiooni esitamise õigus).
Müügigarantii ajal kõrvaldatakse seadmel esinevad tootjapoolsed vead garantiikorras st. kliendile tasuta. Parandamise võimatuse või ebaotstarbekuse korral seade asendatakse või hüvitatakse.
Müügigarantiis tulenevate õiguste kasutamiseks tuleb kliendil pöörduda Elisa müügiesindusse.
Klient on kohustatud lisaks tootja müügigarantiid täpsustavatele tingimustele järgima vastava seadme kasutusjuhendis sisalduvaid ja seadme tootja poolt kehtestatud tingimusi (sh. garantiitingimusi).
Konkreetse seadme müügigarantii tähtaeg on märgitud vastava seadme müügidokumentides.
Müügigarantii kehtivusala on Eesti Vabariik.
Müügigarantii hõlmab selliseid seadme puudusi, mis ei ole ilmnenud või tekkinud kliendist tingitud asjaoludel ja mis ilmnevad müügigarantii tähtaja jooksul.
Müügigarantii tähtaeg algab seadme kliendile üleandmisest.
Müügigarantii tähtajal asendatud seadmele antakse algse müügigarantiiga sama kestusega uus garantii ning seadme parandamise puhul ei pikene müügigarantii parandamise aja kestuse võrra.
Müügigarantii ei hõlma seadmel ilmnenud puudusi, kui puudused on ilmnenud või tekkinud kliendist tingitud asjaoludel sh kuid mitte ainult, välistest põhjustest ja süülisest tegevusest, tootesse installeeritud tarkvara vigadest, toote valest või mittesihipärasest kasutamisest, tootja poolt sertifitseerimata isiku poolt sooritatud remondist, remondipüüdlustest või muust tegevusest (sh häkkimine, loata kasutamine jne), vedeliku või niiskusekahjustusest, mehaanilisest vigastusest (sh kukkumine, põrutus, löögi, raputus, mustus), seadme ja/ või detaili seerianumbri, kontrollkleebise, kaitsekile või markeeriva kleebise rikkumisest, vahetamisest või eemaldamisest jms.
Kui klient ei ole nõuetekohaselt täitnud tootja müügigarantiid täpsustavaid tingimusi sh seadme kasutusjuhendis ja müügigarantiis sätestatud tingimusi, või kui seadmel tuvastatakse mõni eelmises punktis kirjeldatud asjaolu, müügigarantii lõppeb ning seadmel kõrvaldatakse puudus võimalusel tasulise remondi korras.
Tasulise remonttöö hind sõltub vea olemusest ning teostatakse vastavalt hinnapakkumisele. Remonttöö hinnapakkumise teeb kliendile telefoni vahendusel Elisa tehniline tugi pärast vea tuvastamist hoolduskeskuse poolt.
Elisa Eesti AS tootja müügigarantiid täpsustavad tingimused kohalduvad niivõrd-kuivõrd konkreetse seadme garantiitingimused ei sätesta teisiti.
Müügigarantii raames lähtutakse isikuandmete töötlemisel konkreetse seadme tootja isikuandmete töötlemise põhimõtetest.
Lae tingimused PDFina alla siit