Põhisisu algus

Seadmete hoolduse ja müügigarantii tingimused

Kui Sul on oma seadmega tekkinud mõni probleem või küsimus, siis esmalt kontrolli, kas kasutad seadet vastavalt kasutusjuhendile. Kui seade siiski ei tööta, võta seade ja ostudokument ühes ning pöördu kas tootja poolt volitatud hoolduskeskusesse või lähimasse Elisa esindusse, kus Sind aitavad meie abivalmid teenindajad, kes vajadusel saadavad Sinu seadme tootja poolt volitatud hoolduskeskusesse. 

Tootja poolt volitatud hoolduskeskuste kontaktid leiad SIIT

Elisa Eesti AS esinduste asukohad ja lahtioleku ajad leiad SIIT.

Elisa vahendab seadmetele tootja garantiid. Tootja garantii puhul kehtivad tootja poolt konkreetsele seadmele kehtestatud garantiitingimused, millest seadme hooldus- ja remonditööde teostamisel muuhulgas juhindutakse.