Põhisisu algus

Alates 12.11.2018 saab Elisa klient välismaal kõnesid suunata iseteeninduse kaudu

12.11.2018

Alates 12.novembrist 2018 tõstab Elisa oma välismaal viibivate klientide kõneteenuste turvalisuse kõrgemale tasemele ning uuendab roamingus kõnesuunamiste aktiveerimise loogikat.

 

Uuendus tehakse, sest viimaste kuude jooksul on suurenenud oht langeda rahvusvaheliste petuskeemide ohvriks läbi erinevate kõnede suunamiste skeemide. Seetõttu kaob alates 12. novembrist 2018 võimalus aktiveerida uusi suunamisi roamingus otse enda mobiiltelefonist.

 

Endiselt saab klient suunamise aktiveerida oma mobiiltelefonist koduvõrgus ehk Eestis olles. Lisaks säilib jätkuvalt võimalus tellida kõiki suunamisi nii roamingus kui ka koduvõrgus Elisa Iseteenindusest või Elisa klienditeeninduse numbrilt +372 6 600 600. See tagab, et klient on end turvaliselt Iseteenindusse sisse loginud või tuvastanud isiku Elisa teenindusliinil ning tõsikindlalt oma suunamise soovi avaldanud.

 

Elisa klientide mobiiltelefoni menüüs uueneb alates 12.11.2018 loogika, et uue „forwarded to“ numbri määramine pole enam võimalik kui klient on välismaal roamingus. Samas säilib võimalus suunamine eemaldada.

 

Elisa tuletab meelde, et koheselt kui mobiiltelefon pole enam kliendi valduses ja on kahtlus, et see võib olla sattunud kellegi kolmanda kätte, tuleb leida viivitamatult võimalus Elisat sellest teavitada ja väljuvad teenused piirata. Eriti tähelepanelik tuleb olla reisides. Samuti tuleb hoida unikaalsena oma SIM-kaardi turva ehk PIN-kood ja mitte kasutada  PIN-e 0000 või 1234.

 

Jätkuvalt on Elisa kliendil kõiki suunamisi nii roamingus kui ka koduvõrgus võimalik tellida Elisa Iseteenindusest või Elisa klienditeeninduse numbrilt +372 6 600 600.

 

 

Seotud märksõnad