Põhisisu algus

Uudne lähenemine ootejärjekordade vähendamiseks: Elisa kutsub nüüd ootajad tööle kandideerima

01.12.2021

Olukorras, kus uute töötajate leidmine on tänases hetkes kandideerijate vähesuse tõttu ettevõtete jaoks muutunud järjest raskemaks, on Elisa välja töötanud uudse kommunikatsioonikanali ja -sõnumi: selle asemel, et esinduses või kõneootejärjekorras koos teistega oodata, võiks liituda esinduse või klienditeenindustiimiga ja aidata teeninduskvaliteeti veelgi tõsta.

“Kutsume nüüd Elisa esindustes viibivaid inimesi ekraanidel kuvatavate teadetega oma meeskonnaga liituma, niisamuti kõlavad automaatsed üleskutsed kõneootejärjekorras olevatele inimestele, kui järjekorrad on tavapärasest pikemad,” ütles Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina.

Judina selgitas, et sarnaselt teistele ettevõtetele on ka Elisa klienditeenindajate koormus ajas tõusnud ja hetke olukord tööturul teeb korralikku kompensatsiooni- ja motivatsioonipaketti pakkudes uute inimeste leidmise keeruliseks. Tunnetatav mõju on olnud ka koroonakriisil, mida on osad pikalt teenindussektoris töötanud inimesed ära kasutanud pikemalt planeeritud karjäärivahetuse tegemiseks.

“Keerulised ajad on aga parimad innovaatiliste lahenduste leidmiseks. Kuigi suur osa meie värbamiskommunikatsioonist ja -turundusest käib endiselt majaväliste kanalite kaudu, siis enda kanalite maksimaalsel tasemel ära kasutamine on veel üheks heaks viisiks, kuidas jõuda inimesteni, kes ideaalselt Elisa tiimi sobiksid,” lausus ta. “Meie esindustesse ja klienditeenindusse pöördub iga päev tuhandeid inimesi, seega võib olla üsna kindel, et vähemalt osad pöördujatest on uutele väljakutsetele avatud ja tahaks aidata meil oma klientidele parimat kvaliteeti pakkuda.”

Teise tugeva sümbioosina tõi Judina esile asjaolu, et teenindusse pöörduvatel inimestel on Elisaga juba mingi side olemas. See tähendab, et on oluliselt tõenäolisem, et nad jagavad ettevõttega samu väärtushinnanguid, on juba põgusalt kursis pakutavate teenuste ja aja jooksul viimistletud teeninduskvaliteediga ning on läbi teinud klienditeekonna.

Hetkel ollakse uudse lähenemisega töötajaid otsimas nii Tallinna jaemüügiesindustesse ja klienditeenindusse, mis hõlmab nii telefoniteenindust, e-kirja teenindust ning klienditeenindust Facebooki vahendusel. “Facebooki puhul saab koostööd teha meie tehisintellektil põhineva juturoboti Annikaga, mis tähendab, et väiksemad olmemured teenindajani ei jõua ja pigem saab tegeleda huvitavamate kaasustega,” märkis Judina.

Siiski tunnistab ta, et vaid põnevate kliendijuhtumitega töötamine ei ole tänapäeval enam piisav, et asjalikke inimesi enda ridadesse meelitada. Sellele lisaks peab olema tagatud meeldiv ja paindlik töökeskkond, hea töötasu ning motivatsioonimehhanismid, mis inimestel pidevalt sära silmades hoiaks.

“Seega pakume näiteks paindlikku töökorraldust ning klienditeenindajad saavad tööd teha ka kodukontorist. Muidugi ei pea puudust tundma ägedatest kolleegidest, ühisüritustest ja kõigest muust heast, mida mitmetel aastatel hea tööandjana tunnustatud firmast oodata võiks,” sõnas teeninduse valdkonna juht. “Kõige selle juures kanname hoolt ka töötajate tervise eest, pakkudes spordikompensatsiooni, virtuaalarstide platvormi MinuDoc`i teenuse ligipääsu ja veel paljut muud.”

Uus värbamiskampaania on hetkel testimisfaasis ning selle lõpu jaoks pole veel tähtaega määratud. Heade tulemuste korral plaanitakse kampaania käigus õpitut laiendada ka Elisa teiste tegevusvaldkondade värbamistegevusse.

Seotud märksõnad