Põhisisu algus
Uudised
Kuule robot, lepime kokku, et ei mölise! Kuule robot, lepime kokku, et ei mölise! Selle veidi ehmatava lause ütles üks Elisa klientidest teenindusrobot Annikale, kui too ei saanud aru kliendi murest, miks tema Homepod ei tööta 😊 . Kuna Elisa… Vaata lähemalt
Elisa veab jälle innovatsiooni: teenindusrobot Annika tuvastab nüüd võrgus ning teenustes rikkeid
Elisa veab jälle innovatsiooni: teenindusrobot Annika tuvastab nüüd võrgus ning teenustes rikkeid
Seni taustajõuna klienditeeninduses toimetanud Elisa teenindusrobot Annika on omandanud uued oskused ning aitab nüüdsest Elisa võrku ja teenuseid monitoorida.…
Tehisintellektil põhinev vestlusrobot aitas eriolukorra ajal mobiil-ID vormistada rohkem kui 1700 inimesele
Tehisintellektil põhinev vestlusrobot aitas eriolukorra ajal mobiil-ID vormistada rohkem kui 1700 inimesele
Eriolukorras otsustas Elisa võtta mobiil-ID väljastamisel kasutusele tehisintellektil põhineva teenindusroboti Annika. See kiirendas oluliselt protsessi ning tagas…
Elisa Äriprotsessid
Tehisintellekti toel tegi Elisa äriprotsessid ringi kõigest pooleteise päevaga
Viirusest põhjustatud eriolukord tabas ootamatult kõiki ettevõtteid. Kiirelt tuli Elisalgi kaugtööle viia pea tuhat töötajat ning ringi teha kõik ettevõtte…
Mailis Ploomann
Kriisi ajal oli Elisa kui transformer muutudes kulgevast sõidukist agiilseks sõdalaseks
Kui paar kuud tagasi tundus teeninduse automatiseerimine nii mõnelegi ettevõttele pigem veel vahva lisavidinana, siis täna teame, et oleme sisenenud täiesti uude…
Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonna juht
Kogemuslugu – kuidas rääkida robotiga?
Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Kuigi Elisa defineerib end juba mõnda aega meelelahutuse ning telekommunikatsiooniettevõttena, oleme…
Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonna juht
Jätkusuutlik kratt ehk mis vahet on tehisintellektil ja „tavalisel“ IT-l
Igapäevaselt ümbritsevad mind kolleegidena maailma kõige ägedamad IT-inimesed, keda üldse Ieiutatud on. Aga seda, et ma ise programmeerimisest mitte midagi…
Annika
Elisa kliendid hindavad vestlusrobot Annika teenindustaseme suurepäraseks
Mullu Elisa iseteeninduskeskkonnas chati teel teenindamist alustanud vestlusrobot Annika on klientide poolt hästi vastu võetud. Tänaseks chatis juba igale…
elisa_kratid
Krati majja toomine ehk tehisintellekti praktiline rakendamine ettevõttes
Meie ümber toimetavaid kratte tekib iga päevaga aina juurde. Mõned neist paistavad hästi silma, pean silmas teenindusroboteid või biomeetrilist isikutuvastust. Teised…
kratid
Kuidas Eestis kratte tehakse?
Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Eesti riik on lubanud, et aastaks 2020 on meil avalikus sektoris abiks vähemalt 50 tehisintellekti rakendust…
mailiis_ploomann
Teenindus 3.0 ehk milleks vestlusrobotid?
Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Elame ajastul, kus kõik on guugeldatav ja youtuubitav. Sekundiga leiame piltidelt, mis on vahet aafrika ja…