Proovi kõigepealt teha seadmele taaskäivitus (restart). Kui see ei aita, loe edasi.
Veendu, et ühendusele ei ole rakendatud piiranguid
Ühendus võib olla välja lülitatud või piiratud nii võlgnevuse kui ka paketi andmemahu täitumise tõttu.
- Kontrolli, kas Sinu paketis on piiratud andmemaht. Kui jah, siis võib maht olla täitunud. Sellisel juhul soovitame vahetada paketi uue ja suurema vastu. Vaata pakette.
- Kontrolli, kas teenus on piiratud tasumata arve tõttu. Oma arveid näed iseteenindusest.
Kui tasud arve, toimub piirangu lõpetamine automaatselt pärast seda, kui laekumine on Elisasse jõudnud. Üldjuhul jõuavad maksed Elisa kontole 2 tunni jooksul, kuid olenevalt pangast võib see aeg olla erinev. Uuri oma pangast järele!
Hea teada! Kui Sinu internet ei hakka pärast tasumist tööle, tee seadmele taaskäivitus.
Vaata üle seadmega seonduv
Kontrolli enda internetiseadme korrasolekut
Kui varem toimis üle õhu internet Sinu seadmes hästi, kuid enam mitte, siis üheks põhjuseks võib olla see, et Sinu seadmes on toiminud muutus, mis piirab interneti kasutust.
Alljärgnevalt leiad nimekirja seadmeprobleemidest, mis võivad mõjutada mobiilse interneti kasutamist.
- Sinu süle- või lauaarvuti on nakatunud pahavaraga ja seetõttu on internet aeglane. Probleemi lahendamiseks proovi pahavarast vabaneda või vastavate teadmiste puudumise korral pöördu it turbe spetsialisti poole. Probleemi vältimiseks tulevikus kasuta regulaarselt viirusetõrje tarkvara.
- Sinu seadmes on avatud palju programme või rakendusi, mistõttu seade on ülekoormatud ja interneti kasutamine ebaõnnestub. Lahenduseks ebavajalike programmide sulgemine ja seadme taaskäivitamine
- Tegid enda süle- või lauaarvutile opsüsteemi uuenduse, mistõttu internetipulk enam ei tööta. Lahenduseks on uuenduse tagasipööramine või uue internetipulga soetamine.
- Sinu tahvelarvutis on mobiilne internet seadistuste alt välja lülitatud. Kui selle kontrollimiseks on vaja abi, vaata palun juhendit „Kuidas mobiilset internetti oma seadmest välja lülitada“ Elisa Seadmetoe lehelt lehelt.
- Sinu sülearvutis on wifi kasutamine välja lülitatud ja arvutil ei õnnestu läbi ruuteri Elisa interneti signaali kinni püüda.
- Sinu tahvelarvuti või internetipulk on viimasel ajal saanud füüsilisi kahjustusi, mistõttu internetiühendus enam ei tööta. Lahenduseks on uue tahvelarvuti või internetipulga soetamine.
Kontrolli teadaolevaid hooldustöid ja rikkeid
Vaata teadaolevaid levikatkestusi siit.
Võta ühendust meie spetsialistiga
Kui mured mobiilse interneti kasutamisel ei kao, võta ühendust meie spetsialistidega Elisa esindustes või helistades kõnekeskuse numbril 6 600 600.
Selleks, et meie spetsialist saaks Sulle võimalikult kiirelt lahenduse leida, mõtle läbi vastused järgmistele küsimustele.
- Kas internet on aeglane kogu aeg või mõningate tegevuste käigus (näiteks videote vaatamisel, aga internetis surfates toimib)?
- Kas internet on aeglane kogu aeg või kindlal ajal (näiteks õhtuti)?
- Kas internet on aeglane terves kodus või konkreetses asukohas?
Küsi minult!