Elisa osutab sideteenuseid klientidele krediidipõhimõttel. Selleks, et kaitsta kliente ja ka Elisat võimaliku krediidikahju eest, oleme kehtestanud sideteenuste tarbimiseks krediidilimiidi. Kui see on ületatud, palume teha ettemakse. Krediidilimiidi hulka loetakse kõik Sinu poolt jooksval kuul kasutatud teenused, v.a kuutasud.
Oma krediidilimiidi summat saad näha Elisa iseteeninduses:
Logi sisse Elisa iseteenindusse
Kui Sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali missuguse kliendinumbri krediidilimiiti soovid kontrollida
Vaata avalehel jooksva kuu saldo all olevat rida: Sinu kuine teenuste krediidilimiit on xx €
Elisa on kehtestanud uuele kliendile vaikimisi järgmised krediidilimiidid:
eraklient summas 55 eurot
äriklient summas 110 eurot
Teenuste krediidilimiit on kirjas ka Sinu liitumislepingus.
Kui oled Elisa klient olnud üle 6 kuu, suurendatakse Sinu krediidilimiiti dünaamiliselt, võttes arvesse Sinu varasemate arvete suurust. Näiteks kui viimase 6 kuu suurim arve oli 100 eurot, on uus krediidilimiit 200 eurot.
Seda, mis teenuseid oled kasutanud, saad mugavalt vaadata Elisa iseteeninduses kõnede eristuse lehelt:
Logi sisse Elisa iseteenindusse
Kui Sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali missuguse kliendinumbri krediidilimiiti soovid kontrollida
Vali peamenüüst „Tarbimine“, seejärel „Kõneeristus“
NB! Google Play poest tellitud teenuseid on klientidel võimalik 2 tunni jooksul tühistada või 48 tunni jooksul teha seda tagastamise avalduse teel.
Tagastamise avalduse õpetuse leiad siit
Tee ettemaks sõnumis näidatud summa osas.
Kui oled oma krediidilimiidist kasutanud 75%, saadame Sulle SMS-teavituse
Kui oled oma krediidilimiidist kasutanud 100%, saad uue SMS-sõnumi ja sideteenuste osutamine piiratakse
NB! Võib juhtuda, et krediidilimiit täitub 75%-st 100%-ni ühe kõne jooksul, siis ei saa me kahjuks enam esimest hoiatavat sõnumit saata.
Kui Sinu teenused on krediidilimiidi tõttu piiratud ja oled teinud ettemakse, siis pärast makse laekumist Elisasse avatakse teenused automaatselt. Vajadusel tee oma seadmele taaskäivitus.
NB! Üldjuhul laekuvad maksed 2 tunni jooksul, kuid olenevalt pangast võib see aeg olla erinev. Uuri oma pangast, kui kaua rahaülekanne aega võtab.
Kui vajad suuremat krediidilimiiti, siis võta meiega ühendust vestlusaknast.
Krediidilimiiti saad ühekordselt suurendada ka tehes ise ettemakse Elisa kontole, kasutades arvel olevat viitenumbrit ja kontonumbrit. Ettemakset saad väga mugavalt teha ka Elisa iseteeninduses, vajutades esilehel olevale nupule „Tee ettemakse“ Ettemakset tehes jälgi, et kõik esitatud arved oleksid tasutud, vastasel juhul arvestatakse makse juba esitatud arvete arvete katteks
Krediidilimiiti vähendada ei saa
NB! Kui lähed välismaale ja tead, et vajad suuremat limiiti, tee kindlasti ettemakse. Nii saad vältida krediidipiiri tõttu teenuste sulgemist ebasobival ajal. Nt kui Sinu krediidilimiit on 55 € ja teed ettemakse summas 100 €, siis Sinu krediidilimiit suureneb jooksval kuul 155 €-ni.
Juhime tähelepanu sellele, et krediidilimiidi puhul ei ole tegemist limiiditeenusega ja sideteenuste tarbimise eest esitatav arve võib kujuneda suuremaks kui seatud krediidilimiit.
Üldjuhul laekuvad maksed 2 tunni jooksul, kuid olenevalt pangast võib see aeg olla erinev. Uuri oma pangast, kui kaua rahaülekanne aega võtab.
Niipea kui makse on laekunud Elisa arvelduskontole, avatakse teenused automaatselt. Vajadusel tee oma seadmele taaskäivitus.