Arveldus ja lepingud
Eraklient
Lepingu peatamine ja avamine Põhisisu algus
Kui Sa ei vaja ajutiselt oma mobiilinumbrit, kuid soovid siiski numbrit säilitada, on kõige mõistlikum leping peatada. Lepingut on võimalik peatada maksimaalselt 12 kuuks. Selle perioodi vältel ei pea Sa teenuse kuutasu tasuma. Kui Sa enne peatamise perioodi lõppu numbrit ei ava, lõpetatakse selle numbriga seotud leping automaatselt. Kuidas lepingut peatada? Logi sisse Elisa iseteenindusse Kui Sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali kliendinumber, mille all olevat mobiilinumbrit soovid peatada Vali peamenüüst „Teenused ja seadmed“ Vali mobiilinumber Vali „Lepingu ajutine peatamine“ Linnuta kastike „Jah, soovin tellida“ ja kliki nupule „Telli“ Lepingu peatamise eest tuleb maksta ühekordse tasu 3.56 €, mis lisatakse Sinu järgmisele arvele. NB! Kui soovid numbri peatamisest avada, pead valima uue teenuspaketi hetkel müügis olevate pakettide seast. Kuidas lepingut peatamisest avada? Logi sisse Elisa iseteenindusse Vali peamenüüst „Teenused ja seadmed“ Kliki teenuspaketi nimele „Numbri peatamine“. Kliki „Ava teenus“ Märgista linnukesega sobiv pakett. Kui sinu teised numbrid on ühises paketis, siis lisas ka see number „Lisa olemasolevasse paketti“ real oleva nupu „Lisa“ kaudu Sisesta oma nimi muudatuse kinnitamiseks ja kliki nupule „Kinnita“ NB! Lepingu aktiveerub järgmisel päeval.
Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?