Arved on alati olemas Elisa iseteeninduses ja jõuavad sinna hiljemalt 8-ndaks kuupäevaks.
Logi sisse Elisa iseteenindusse
Kui Sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali missuguse kliendinumbri arveid soovid näha
Avaneval Iseteeninduse esilehel (maksmisele kuuluva summa all) näed viimase arve perioodi ja saad arve avada PDF-kujul.
Kui arve ei ole Sinuni jõudnud, siis:
Vaata, kas arve saatmise viis on õige ja seal olevad andmed on korrektsed.
Saate ise valida, kuhu teenustega seotud teated saadetakse – kas e-postile või postiaadressile.
Järgmiseks tuleb seadistada, kuhu Elisa arved saadetakse. Võite märkida ka mitu valikut.
E-postile (soovi korral saate sisestada mitu e-posti aadressi)
Postiaadressile
E-arvena (jõuab otse arvekeskus.ee keskkonda)
Panka
Kanalis, kuhu arve saadetakse, esineb tõrkeid.
Kui arvelduskanali seadistustes on õiged andmed ja kasutate
e-posti, siis
Veenduge, et sisestatud e-posti aadress on korrektne.
Kontrollige üle kõik oma e-posti kaustad (sh rämpspost).
Meenutage, ega Teie postkasti maht kuu alguses täis olnud – sel juhul arve sinna ei jõudnud.
tavaposti, siis
küsige puuduva arve kohta lähimast postkontorist.
panka, siis
võtke ühendust oma pangaga ja küsige puuduva arve kohta.
Arve kättesaamise viisi saad muuta Elisa iseteenindusest
Logi sisse Elisa iseteenindusse
Kui Sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, siis vali kliendinumber, mille arve kättesaamise viisi soovid muuta
Vali peamenüüst „Kasutajad ja õigused“, seejärel „Arveldus- ja teavituskanalid“
Vali avaneval lehel Sulle sobiv arve kättesaamise viis
Liitumised enne 10.08.2021
Logi sisse Elisa iseteenindusse
Vali peamenüüst "Minu andmed"
Arve kättetoimetamine" all on võimalik tellida arveid e-postile, postiaadressile ja e-arvena panka.
NB! Palun määra arvelduskanali seadistustes alati ka arve tasumise meeldetuletuse kontaktnumber! Juhul kui Sa ei soovi arve tasumise kontaktnumbrit määrata, edastab Elisa meeldetuletuse kõigile Sinu mobiiltelefoni numbritele juhul, kui arve on jäänud tasumata.