Arveldus ja lepingud
Eraklient
Elisa arvete maksmine Põhisisu algus
Elisa arved on alati kättesaadavad Elisa iseteenindusest. Uus arve jõuab sinna hiljemalt iga kuu 8. kuupäevaks, maksetähtajaga 18. kuupäeval. NB! Kui oled saanud e-postile teavituse arve saabumise kohta, siis iseteeninduse jõuavad need väikese viitega! Mobiilside, uuemad TV- ja internetiteenused Logi sisse Elisa iseteenindusse Kui sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali kliendinumber, mille all olevaid arveid soovid näha Vali peamenüüst „Arved“. "Arved ja makseajalugu“ tabelist vali kuu, kliki sellel ja nähtavale ilmub link arve PDF-failiga koos selle kuu laekumistega. Korraga saab vaadata kuni kahe aasta arveid koos laekumisega. Selleks muuda rippmenüüst kuude arvu ja märgista linnuke „Ava kõik kuud korraga“ kasti Vanemad TV- ja internetiteenused liitumised enne 10.08.2021 Logi sisse Elisa iseteenindusse Vali peamenüüst “Arveldused” Avanenud lehel on sul võimalik vaadata kuude lõikes arveid. Lisaks on võimalik näha oma kõne- ja filmieristust. Mobiilside, uuemad TV- ja internetiteenused liitumised enne 10.08.2021 Logi sisse Elisa iseteenindusse Kui sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali kliendinumber, mille all olevat arvet soovid maksta Avanenud lehel kliki nupule „Maksma". Maksma nupu kohal näed ka maksmisele kuuluvat summat ja perioodi, mille eest tasud. Vanemad TV- ja internetiteenused liitumised enne 10.08.2021 Logi sisse Elisa iseteenindusse Vali peamenüüst “Arveldused” Avanenud lehel kliki nupule maksma Maksed panga kaudu Makse tegemiseks on Sul vaja viitenumbrit ja Elisa kontonumbrit. Mõlemad leiad oma viimaselt arvelt (kõik arved on leitavad iseteenindusest). Viitenumbri leiad arve esilehelt Elisa arvelduskonto numbrid leiad arve esilehe allosast Panga kaudu maksete tegemiseks on Sul järgmised võimalused Maksta internetipangas Masta pangakontoris Maksta läbi telefonipanga Maksta sularaha- ja makseautomaadis Elisa esindustes Vaata siit, millises esinduses saab arveid tasuda Postkontoris Elisa arveid saab tasuda kõigis Eesti Posti postkontorites üle Eesti Ülekande teenustasu arvestatakse vastavalt Eesti Posti hinnakirjale Maksta saab ka sularahas NB! Kuna tegemist on panga pakutava teenusega, palume teenuse hindade ja muude tingimuste kohta küsida täpsemat infot oma pangast. Teenuse kasutamiseks 1. Aktiveeri kõigepealt püsimakse teenus oma panga iseteeninduses või lähimas pangakontoris. Palun jälgi, et Valid arve väljastajaks Elisa Eesti AS Sisestad õige kliendinumbri (kliendinumbri leiad arvelt) NB! Mitte viitenumbri Maksekuupäev jääb arvete laekumise ja maksetähtaja vahele (8.–18. kuupäev) Makse limiit on piisav arvete tasumiseks 2. Lisaks püsimakse lepingu sõlmimisele on vaja tellida e-arve panka. Seda saad teha kas panga keskkonnas või Elisa Iseteeninduse kaudu. Logi sisse Elisa iseteenindusse Vali peamenüüst „Kasutajad ja õigused“, seejärel „Arveldus-ja teavituskanalid“ Vali arve liigiks „Panka“ ning sisesta oma panga ja pangakonto andmed. Kui soovid, et Sinu arve jõuaks ka e-postile, tuleb valida „E-arve panka, e-postile ja iseteeninduses“. 3. Kui soovid, et Sinu arve tuleks edasi näiteks e-mailile, kuid samal ajal toimiks ka e-arve püsimakseteenus, siis määra arve kanaliks Elisa Iseteeninduses „E-postile“ ja telli lisaks piiratud e-arve panka „Arveldus-ja teavituskanalid“ lehe lõpus olevate valikute kaudu. 4. Kui soovid, et Sinu arve maksaks püsimakseteenuse abil keegi teine isik, telli piiratud e-arve „Arveldus-ja teavituskanalid“ lehe lõpus olevate valikute kaudu. Vaata arvelduskontosid
Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?