Kui Sa ei vaja ajutiselt oma mobiilinumbrit, kuid soovid siiski numbrit säilitada, on kõige mõistlikum leping peatada. Lepingut on võimalik peatada maksimaalselt 12 kuuks. Selle perioodi vältel ei pea Sa teenuse kuutasu tasuma. Kui Sa enne peatamise perioodi lõppu numbrit ei ava, lõpetatakse selle numbriga seotud leping automaatselt.
Kuidas lepingut peatada?
Logi sisse Elisa iseteenindusse
Kui Sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali kliendinumber, mille all olevat mobiilinumbrit soovid peatada
Vali peamenüüst „Teenused ja seadmed“
Vali mobiilinumber
Vali „Lepingu ajutine peatamine“
Linnuta kastike „Jah, soovin tellida“ ja kliki nupule „Telli“
Lepingu peatamise eest tuleb maksta ühekordse tasu 3.56 €, mis lisatakse Sinu järgmisele arvele. NB! Kui soovid numbri peatamisest avada, pead valima uue teenuspaketi hetkel müügis olevate pakettide seast.
Kuidas lepingut peatamisest avada?
Logi sisse Elisa iseteenindusse
Vali peamenüüst „Teenused ja seadmed“
Kliki teenuspaketi nimele „Numbri peatamine“.
Kliki „Ava teenus“
Märgista linnukesega sobiv pakett. Kui sinu teised numbrid on ühises paketis, siis lisas ka see number „Lisa olemasolevasse paketti“ real oleva nupu „Lisa“ kaudu
Sisesta oma nimi muudatuse kinnitamiseks ja kliki nupule „Kinnita“
NB! Lepingu aktiveerub järgmisel päeval.
Selleks, et vormistada leping teisele isikule on vaja nii praeguse kui ka uue omaniku nõusolekut.
NB! Perepakette ja selle sees olevaid numbrid ei saa uue omanikuvahetusega üle anda.
Logi sisse Elisa iseteenindusse
Kui sul on ligipääs mitmele kliendinumbrile, vali kliendinumber, mille all soovid omanikuvahetust teha.
Vali peamenüüst „Teenused ja seadmed“.
Vali õige mobiilinumber ja klikake sellele (numbrile, mitte kastile numbri ees).
Vali "Omanikuvahetus".
Linnuta teenus(ed), mida soovid omanikuvahetusega teisele omanikule üle anda. Valida ei saa teenuseid, mis on seotud poolelioleva omanikuvahetuse tellimusega ja teenused, mis on avamisel või tulevikku ajatatud lõpetamisega. Seejärel vajuta nuppu “Edasi”.
Vali klient, kellele soovid teenuse(d) üle anda. Selleks määra klienditüüp ning sisesta vastavalt valitud klienditüübile, kas isikukood või registrikood. NB! Teenust/teenuseid saab üle võtta kõikide kliendinumbrite alt, mis on antud isikukoodi või registrikoodiga seotud. Sisesta ülevõtva kliendi kontaktid: e-posti aadress ja telefoninumber. Seejärel vajuta nuppu “Edasi”.
Kasutajad, seadmelepingud ja lisateenused all on võimalik valida, millised lisateenused, seadmelepingud ja kasutaja andmed omanikuvahetusega kaasa antakse. Andmete muutmiseks vajuta nuppu "Muuda".
NB! Kui numbri kasutaja muutub, st kasutajaks on edaspidi keegi teine, kes pole põhinumbrit varasemalt kasutanud, eemalda linnuke lahtrist „Kasutaja“. Muudatuste salvestamiseks kliki nupul “Salvesta”.
Avaneb vaade „Kokkuvõte“, milles on näha põhiteenused, seadmed ja lisateenused, mis antakse üle uuele omanikule.
Vajuta nuppu „Kinnita“. Vajutades „Tühista tellimus“, saate omanikuvahetuse algatamise katkestada ning alustada uuesti.
Omanikuvahetuse tellimus on jõus kuni 30 päeva. Peale omanikuvahetuse algatamist saadetakse uuele omanikule teavitus e-kirja ja SMS teel.
Kui vastuvõtja keeldub talle pakutavast omandisuhtest, jääb teenus(ed) endisele omanikule, kes vastutab täielikult arvete maksmise eest. Omanikuvahetuse seisu saad jälgida iseteenindusest.
Logi sisse Elisa iseteenindusse
Jälgi hoolega, et logid sisse õige kliendinumbri alla, millele soovid omanikuvahetusega seotud teenus(ed) üle võtta.
Vajuta avalehel olevale nupule „Lepingut allkirjastama“. Selles vaates on kuvatud kõik teenused, seadmelepingud ja lisateenused, mida saad oma kliendinumbrile vastu võtta. Lisaks on kuvatud ka kuutasu(d) ja ühekordse tasuna omanikuvahetuse tasu.
Vali „Kinnitan, et annan Elisale loa isikuandmete töötlemiseks“. “ Seejärel teostatakse süsteemi poolt automaatselt krediidikontroll, et saaksime kontrollida, kas saad teenus(ed) üle võtta.
Kui krediidikontroll oli edukas, vali „Kinnita“.
Seejärel avaneb dokument „Omanikuvahetuse kokkuleppe“ vaates „Täname Tellimast“. Omanikuvahetuse kokkulepe on dokument, mis tõestab, millised teenused jms kohustused üle anti ja millal. Kui oled dokumendil märgitud sisuga nõus, allkirjasta dokument digitaalselt .
Peale dokumendi allkirjastamist viiakse teenus(ed) automaatselt sinu kliendinumbrile.
Omanikuvahetuse kinnitamisel saadetakse teavitused eelmisele omanikule ja uuele omanikule, milles kinnitatakse, et omanikuvahetus on lõpuni vormistatud.
Teenus(t)e ja seadme(te) kuutasud esitatakse proportsionaalselt vastavalt päevade arvule, st et:
Eelmine omanik tasub teenuste jms eest kuni omanikuvahetuse kinnitamiseni.
Uus omanik tasub teenuste jms eest alates hetkest, mil teenuse(d) jms üle võttis.
Kui soovite lepingut lõpetada, siis võtke meiega ühendust vestlusakna kaudu.