Arve kättesaamise viisi saad muuta Elisa iseteenindusest
Logi sisse Elisa iseteenindusse
Kui Sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, siis vali kliendinumber, mille arve kättesaamise viisi soovid muuta
Vali peamenüüst „Kasutajad ja õigused“, seejärel „Arveldus- ja teavituskanalid“
Vali avaneval lehel Sulle sobiv arve kättesaamise viis
Liitumised enne 10.08.2021
Logi sisse Elisa iseteenindusse
Vali peamenüüst "Minu andmed"
Arve kättetoimetamine" all on võimalik tellida arveid e-postile, postiaadressile ja e-arvena panka.
NB! Palun määra arvelduskanali seadistustes alati ka arve tasumise meeldetuletuse kontaktnumber! Juhul kui Sa ei soovi arve tasumise kontaktnumbrit määrata, edastab Elisa meeldetuletuse kõigile Sinu mobiiltelefoni numbritele juhul, kui arve on jäänud tasumata.